Bambii`s dagbok

Håper det :D Takk :Heartpink Hvordan går det med deg?

Det går bra! Synes tiden går evig sakte nå... er 22+3 og skjer liksom ikke så mye spennende om dagen :meh: venter på at det skal bli sosialt akseptert å sette opp seng, lekegrind og sånne småting :rolleyes: tenker det kanskje er lov når man begynner på tredje trimester :angelic:
 
Det går bra! Synes tiden går evig sakte nå... er 22+3 og skjer liksom ikke så mye spennende om dagen :meh: venter på at det skal bli sosialt akseptert å sette opp seng, lekegrind og sånne småting :rolleyes: tenker det kanskje er lov når man begynner på tredje trimester :angelic:

Hehe ja det skjønner jeg, du er heldig som er så langt på vei, mer trygt :Heartpink Ja men du kan vell sette opp det? Er det ikke hjemme hos deg selv? Du bestemmer :D har du kjøpt mye nytt ila dette svangerskapet? :)
 
Idag fikk jeg denne :D ikke prøvd før men så lettet:D har fått pittelitt brun/rosa utflod på papiret de siste 4 dagene men er jo nå jeg skulle hatt mensen så det har jeg lest er normalt? :confused::wideyed:

303C025B-E4A7-48D4-920C-5BDB6828D20D.jpeg
 
Hehe ja det skjønner jeg, du er heldig som er så langt på vei, mer trygt :Heartpink Ja men du kan vell sette opp det? Er det ikke hjemme hos deg selv? Du bestemmer :D har du kjøpt mye nytt ila dette svangerskapet? :)

Vi har helt ny vogn, ny bilstol også skal vi ha ny kommode :D det er vel stort sett det! Er hjemme hos meg selv jo, men bare føler det ser litt teit ut å få besøk også står alt klart fire måneder før termin :hilarious::hilarious:
 
Idag fikk jeg denne :D ikke prøvd før men så lettet:D har fått pittelitt brun/rosa utflod på papiret de siste 4 dagene men er jo nå jeg skulle hatt mensen så det har jeg lest er normalt? :confused::wideyed:

Vis vedlegget 287843

Hurra for 3+!! :Heartpink så lenge det ikke er store blødninger med friskt blod skal det ikke være noe å bekymre seg for - og selv da er det ikke sikkert noe er galt :D
 
Huff idag 5+4 begynte jeg å blø friskt :sad010

Ånei!! Den kjenner jeg til! Men. Så mye som du småblør gjennom syklusen skal en vel ikke se bort ifra at det er normalt med blødninger også i svangerskapet?? :)
Mange blør uten problemer. Krysser fingrene for deg!
 
Ånei!! Den kjenner jeg til! Men. Så mye som du småblør gjennom syklusen skal en vel ikke se bort ifra at det er normalt med blødninger også i svangerskapet?? :)
Mange blør uten problemer. Krysser fingrene for deg!

Ja alltid tenkt at jeg skulle blø mye i svangerskapet men.. man blir jo helt i kjelleren fordet :( stoppet opp nå så håper på det beste :nailbiting:
 
Ja alltid tenkt at jeg skulle blø mye i svangerskapet men.. man blir jo helt i kjelleren fordet :( stoppet opp nå så håper på det beste :nailbiting:

Det trenger absolutt ikke bety noen ting! Se det an i helgen også ta en HCG blodprøve hos legen neste uke <3
 
Ja alltid tenkt at jeg skulle blø mye i svangerskapet men.. man blir jo helt i kjelleren fordet :( stoppet opp nå så håper på det beste :nailbiting:

Det er jo bra tegn! :-) verre om det bare tar seg opp i mengde og med smerter.
Du fikk jo så tidlig positiv, og veldig sterk økning. Kanskje det var en tvilling? Synes å lese at det fremtoning mer som en rask blødning. Mine saer kommer alltid snikende med brun utflod også blir det bare mer og mer.
 
Det trenger absolutt ikke bety noen ting! Se det an i helgen også ta en HCG blodprøve hos legen neste uke <3

Ja skal gjøre det :confused: Får jo ikke gjort noe annet uansett.. men jeg har heldigvis ikke merket noen smerter foreløpig :wideyed: takk for beroligende ord:Heartpink
 
Det er jo bra tegn! :) verre om det bare tar seg opp i mengde og med smerter.
Du fikk jo så tidlig positiv, og veldig sterk økning. Kanskje det var en tvilling? Synes å lese at det fremtoning mer som en rask blødning. Mine saer kommer alltid snikende med brun utflod også blir det bare mer og mer.

Ja det er sant, men har hatt noen små runder med rosa/brun utflod som har vært veldig veldig lys de siste dagene.. men så kom denne blødningen ut av det blå :o men nå var det bare litt brunaktig igjen.. :o ja det har jeg tenkt på, håper det var det!! Tenker å ringe FL på mandag og kanskje vurdere en tul i uke 7 ellernoe hvis jeg ikke blør mer og prøvene er fine.. men nå føles det laangt unna og jeg tenker alltid det verste :(
 
Ja det er sant, men har hatt noen små runder med rosa/brun utflod som har vært veldig veldig lys de siste dagene.. men så kom denne blødningen ut av det blå :eek: men nå var det bare litt brunaktig igjen.. :eek: ja det har jeg tenkt på, håper det var det!! Tenker å ringe FL på mandag og kanskje vurdere en tul i uke 7 ellernoe hvis jeg ikke blør mer og prøvene er fine.. men nå føles det laangt unna og jeg tenker alltid det verste :(

Vel, hos.meg har det kommet ut store klumper etter 1-2 dager med brun utflod og aldri stoppet opp før etter en uke med kraftig mens og klumper. Håper dette er uskyldig jeg ! :)
 
Huff idag 5+4 begynte jeg å blø friskt :sad010
Men så mye du blør i løpet av en syklus, så kan det jo være helt uskyldig! Mer som en av dine «vanlige blødninger»..
Jeg skjønner at du blir stresset!! Men håper og trur det beste :Heartred
 
Men så mye du blør i løpet av en syklus, så kan det jo være helt uskyldig! Mer som en av dine «vanlige blødninger»..
Jeg skjønner at du blir stresset!! Men håper og trur det beste :Heartred

Ja håper det :o ikke blødd mer så håper på en «tørr» natt!!!
 
Back
Topp