Bambii`s dagbok

Kjekt å finne deg igjen Bambi!
Når jeg var gravid blødde jeg friskt og brunt mange ganger, helt frem til uke 23 tror jeg var siste gangen. Fikk bekreftet flere ganger at det ikke var noe farlig og at jeg bare har lettblødende livmorhals. Blødde noen dager før fødselen og når jeg ble undersøkt før fødselen også :) håper det er det samme for deg!

Åh det var betryggende å høre at du opplevde det samme :Heartpink skal snart inn til legen nå så sykt spent :nailbiting: Håper jeg er like heldig som deg!!

Hvordan går det med deg?:Heartpink
 
Du har veldig høye verdier da. Står på den siden at når du har så høye verdier skal ikke hCG brukes som indikator, men ultralyd og påvisning av hjerteslag :) også dobler hCG seg mye senere når det er så høye verdier og at du har kommet et stykke på vei :)
 
Du har veldig høye verdier da. Står på den siden at når du har så høye verdier skal ikke hCG brukes som indikator, men ultralyd og påvisning av hjerteslag :) også dobler hCG seg mye senere når det er så høye verdier og at du har kommet et stykke på vei :)

Ja leste det nå nettopp, det var virkelig en trøst og ga håp :eek: Prøvde sånn kalkulator nå og den viste normal :D shit hva man lærer.. jeg er skikkelig newbe på dette altså :p:wideyed: Håper det holder seg stigende over helgen:smiley-angelic001
 
Ja leste det nå nettopp, det var virkelig en trøst og ga håp :eek: Prøvde sånn kalkulator nå og den viste normal :D shit hva man lærer.. jeg er skikkelig newbe på dette altså :p:wideyed: Håper det holder seg stigende over helgen:smiley-angelic001

Så bra! Jeg har ikke brukt de selv heller, men plukker opp en ting og to på forumet i blandt :D tenkte det var lurt å huske hvis jeg engang skulle sitter der med noen blodprøvesvar :rolleyes:
 
Så bra! Jeg har ikke brukt de selv heller, men plukker opp en ting og to på forumet i blandt :D tenkte det var lurt å huske hvis jeg engang skulle sitter der med noen blodprøvesvar :rolleyes:

Ja det var lurt, men fortsatt lest mye negativt om så "lav" stigning" så vi får se :eek:
 
Du kan jo snart ta en tidlig ultralyd? Hvis du har lyst til det? :)

Hvis det er hjerteslag er sannsynligheten veldig lav for at det skal gå galt :D

Ja håper jeg kan få en henvisning på mandag av fastlegen :) Det er sant, er bare litt usikker på hvor langt jeg er og vil jo helst vente lengst mulig for å være sikker på å se hjerteslag:oops:
 
Åh det var betryggende å høre at du opplevde det samme :Heartpink skal snart inn til legen nå så sykt spent :nailbiting: Håper jeg er like heldig som deg!!

Hvordan går det med deg?:Heartpink

Håper for deg og, men sjansen for at det går bra med hjerteslag nå er kjempestor!! Mener legen sa 90% sjanse når vi fikk se bankende hjerte i uke 7+0! :D

Går veldig bra med meg, vi har ei nydelig tulle på snart 9 måneder!! :D <3
 
Håper for deg og, men sjansen for at det går bra med hjerteslag nå er kjempestor!! Mener legen sa 90% sjanse når vi fikk se bankende hjerte i uke 7+0! :D

Går veldig bra med meg, vi har ei nydelig tulle på snart 9 måneder!! :D <3

Åh så koslig :D Hvordan er småbarnslivet? Har du lyst på nr 2?

Ja håper virkelig det, for blør fortsatt til og fra.. :nailbiting::smiley-angelic001
 
Back
Topp