Bambii`s dagbok

Jeg lurer også på hvordan det går med deg? ❤️
 
Hvordan går det? :joyful:
Jeg lurer også på hvordan det går med deg? ❤️

Så søte dere er :Heartred Her går alt bra, endelig er kvalmen over.. :cheers Har snublet meg til uke 18+2 (tror jeg) og skal på oul på mandag :eek: Så sykt spent!! Ellers har jeg vært sykemeldt fra uke 10 pga bekkenløsning og blødningene! vært inne mye på sykehuset for med lav hb og blødninger, som de endelig har fått kontroll på ved å brenne noen av blodårene på livmorhalsen (!) ja au :(

Hvordan går det med dere? :hug003
 
Så søte dere er :Heartred Her går alt bra, endelig er kvalmen over.. :cheers Har snublet meg til uke 18+2 (tror jeg) og skal på oul på mandag :eek: Så sykt spent!! Ellers har jeg vært sykemeldt fra uke 10 pga bekkenløsning og blødningene! vært inne mye på sykehuset for med lav hb og blødninger, som de endelig har fått kontroll på ved å brenne noen av blodårene på livmorhalsen (!) ja au :(

Hvordan går det med dere? :hug003

åååå herlighet! Nå blir det baby :D så koselig med oppdatering fra deg! Håper du oppdaterer oss etter mandag også :rolleyes: jeg er akkurat nå 36+0, har ca. 2 cm åpning og bare veenter meg ihjeeeel på at fødselen skal starte :shifty: så klar for å bli ferdig! :hilarious:
 
Så søte dere er :Heartred Her går alt bra, endelig er kvalmen over.. :cheers Har snublet meg til uke 18+2 (tror jeg) og skal på oul på mandag :eek: Så sykt spent!! Ellers har jeg vært sykemeldt fra uke 10 pga bekkenløsning og blødningene! vært inne mye på sykehuset for med lav hb og blødninger, som de endelig har fått kontroll på ved å brenne noen av blodårene på livmorhalsen (!) ja au :(

Hvordan går det med dere? :hug003
Å så gøy!! Har du noen følelse på hva det er? :) Hold oss oppdatert :D
 
Så søte dere er :Heartred Her går alt bra, endelig er kvalmen over.. :cheers Har snublet meg til uke 18+2 (tror jeg) og skal på oul på mandag :eek: Så sykt spent!! Ellers har jeg vært sykemeldt fra uke 10 pga bekkenløsning og blødningene! vært inne mye på sykehuset for med lav hb og blødninger, som de endelig har fått kontroll på ved å brenne noen av blodårene på livmorhalsen (!) ja au :(

Hvordan går det med dere? :hug003

Godt å høre at det går bra med deg og at kvalmen har gitt seg :)
Kjedelig med bekkenløsning og blødninger, men så godt at de endelig har fått kontroll på sistnevnte :thumleft
Tenk at det endelig er OUL rett rundt hjørnet , så utrolig spennende :woot::Heartred
Ønsker dere å vite hvem som skjuler seg i magehuset, eller skal dere leve i spenning fram til fødsel?

Her går det ganske bra. 30+0 i morgen, føler meg stor og tung som en blåhval :wtf: Et bekken som låser seg fra tid til annen, nattesøvnen begynner å bli dårligere og er blitt god venn med syredempende og ekstra hodeputer :wacky:
Mannen klager sin store nød, da lillegutt har begynt å presse såpass på lungene mine at jeg har begynt å snorke som en voksen mann :bag::oops:
Tenker at jeg snart bør begynne å gjøre klart til lillebrors ankomst, for selv om jeg ikke forstår det helt enda, så begynner det jo å nærme seg.
Skal på vekstkontroll på tirsdag, så er spent på å se hvor stor han er :)
 
åååå herlighet! Nå blir det baby :D så koselig med oppdatering fra deg! Håper du oppdaterer oss etter mandag også :rolleyes: jeg er akkurat nå 36+0, har ca. 2 cm åpning og bare veenter meg ihjeeeel på at fødselen skal starte :shifty: så klar for å bli ferdig! :hilarious:

Oi fortell :D Håper alt har gått bra:Heartred
 
Godt å høre at det går bra med deg og at kvalmen har gitt seg :)
Kjedelig med bekkenløsning og blødninger, men så godt at de endelig har fått kontroll på sistnevnte :thumleft
Tenk at det endelig er OUL rett rundt hjørnet , så utrolig spennende :woot::Heartred
Ønsker dere å vite hvem som skjuler seg i magehuset, eller skal dere leve i spenning fram til fødsel?

Her går det ganske bra. 30+0 i morgen, føler meg stor og tung som en blåhval :wtf: Et bekken som låser seg fra tid til annen, nattesøvnen begynner å bli dårligere og er blitt god venn med syredempende og ekstra hodeputer :wacky:
Mannen klager sin store nød, da lillegutt har begynt å presse såpass på lungene mine at jeg har begynt å snorke som en voksen mann :bag::oops:
Tenker at jeg snart bør begynne å gjøre klart til lillebrors ankomst, for selv om jeg ikke forstår det helt enda, så begynner det jo å nærme seg.
Skal på vekstkontroll på tirsdag, så er spent på å se hvor stor han er :)

Oi skjønner jeg kan glede meg til de siste ukene ja :p Huff, hold ut!! Har du pakket fødebaggen ennå? Og har dere kjøpt inn/ordnet alt? :)

Hvordan gikk det igår? <3

Vi fikk vite at alt stod bra til og at det blir en liten jente :dummy1::Heartpink:joyful:
 
Oi skjønner jeg kan glede meg til de siste ukene ja :p Huff, hold ut!! Har du pakket fødebaggen ennå? Og har dere kjøpt inn/ordnet alt? :)

Hvordan gikk det igår? <3

Vi fikk vite at alt stod bra til og at det blir en liten jente :dummy1::Heartpink:joyful:

Å, så herlig med ei frisk lita frøken i vente :Heartpink
Gratulerer :happy:

Hadde ikke regnet med at det skulle bli såpass mye tyngre å gå gravid denne gangen, men må jo innse at jeg er noen år eldre enn sist :shy::p

Med unntak av at jeg vet at jeg skal ha med meg spekeskinke, så har jeg ikke ofret fødebaggen en tanke enda :hilarious:
Tenker jeg begynner å pakke den så smått når jeg bikker 36 uker.

Vi har mye i hus etter storesøster, men mangler noen få ting, siden vi fikk låne av min søster sist, men nå får jo hun en liten som blir knappe 2 mnd eldre enn vår. Så saumfarer nettet etter brukt tripp trapp stol og babynest. Og så skal jeg kjøpe meg et bæresjal, må bare finne ut hvilket. Det er jo en hel jungel av bæresjal der ute :wideyed::wacky:

Det gikk veldig fint på vekstkontroll i går. Lillemann ligget på 49 persentilen, så hvis han fortsetter på den blir han estimert til å være ca 3600g ved termin. Skal på ny kontroll igjen om 4 uker. Blir spennende å se hvor han ligger da. I uke 24 lå han på 53 persentilen, men alt fra -/+ 10% er jo innenfor normalen og regne :)

Har du begynt å kjøpe inn noe enda?
 
Gratulerer så mye med vellykket OUL og jente på vei ❤️❤️
 
Så søte dere er :Heartred Her går alt bra, endelig er kvalmen over.. :cheers Har snublet meg til uke 18+2 (tror jeg) og skal på oul på mandag :eek: Så sykt spent!! Ellers har jeg vært sykemeldt fra uke 10 pga bekkenløsning og blødningene! vært inne mye på sykehuset for med lav hb og blødninger, som de endelig har fått kontroll på ved å brenne noen av blodårene på livmorhalsen (!) ja au :(

Hvordan går det med dere? :hug003
Gratulerer med ei lita jente på vei :love7 Det er så hyggelig å høre at det går bra!!
Bekkenløsning kjenner jeg godt til gitt, jeg trøster meg med at det ikke er evigvarende, etter fødsel vil det gradvis gå seg til igjen :happy:
 
Gratulerer med ei lita jente på vei :love7 Det er så hyggelig å høre at det går bra!!
Bekkenløsning kjenner jeg godt til gitt, jeg trøster meg med at det ikke er evigvarende, etter fødsel vil det gradvis gå seg til igjen :happy:

Tusen takk :Heartpink Nei heldigvis går det over :D
 
Håper alt er bra med deg ❤️:)
 
Lenge siden jeg har fått vært her inne :eek:

Mye har skjedd!

Vesla måtte komme med hastekeisersnitt allerede over 2 månder før hun skulle vært her og ble født i uke 30 på rikshosbitalet. Etter 2,5 måned på sykehus kom vi endelig hjem i oktober. Det har vært en berg og dalbane, men alt i alt går det heldigvis veldig bra med oss :Heartpink
 
Lenge siden jeg har fått vært her inne :eek:

Mye har skjedd!

Vesla måtte komme med hastekeisersnitt allerede over 2 månder før hun skulle vært her og ble født i uke 30 på rikshosbitalet. Etter 2,5 måned på sykehus kom vi endelig hjem i oktober. Det har vært en berg og dalbane, men alt i alt går det heldigvis veldig bra med oss :Heartpink
Så dramatisk! Hva skjedde? (du trenger ikke svare hvis du ikke vil)

Bra alt går bedre nå. Sender deg en god klem ❤️
 
Lenge siden jeg har fått vært her inne :eek:

Mye har skjedd!

Vesla måtte komme med hastekeisersnitt allerede over 2 månder før hun skulle vært her og ble født i uke 30 på rikshosbitalet. Etter 2,5 måned på sykehus kom vi endelig hjem i oktober. Det har vært en berg og dalbane, men alt i alt går det heldigvis veldig bra med oss :Heartpink
Oy, men mest av alt GRATULERER :) Så bra alt alt står bra til med dere nå, i alle fall;)
 
Så dramatisk! Hva skjedde? (du trenger ikke svare hvis du ikke vil)

Bra alt går bedre nå. Sender deg en god klem ❤️

Det ble hks grunnet en tilfeldig sjekk grunnet lite liv, var flere faktorer som var avgjørende: babyen var veldig rolig, minus 20% i vekst, lite fostervann, høy puls med alvorlige og hyppige deserlasjoner, premature rier, lav puls i navlesnoren. Vært veldig tøft og dramatisk for oss, så derfor har hele livet stått på vent. Vi har det igrunn egentlig ennå på vent fordi veslemor sliter med kolikk :(
 
Det ble hks grunnet en tilfeldig sjekk grunnet lite liv, var flere faktorer som var avgjørende: babyen var veldig rolig, minus 20% i vekst, lite fostervann, høy puls med alvorlige og hyppige deserlasjoner, premature rier, lav puls i navlesnoren. Vært veldig tøft og dramatisk for oss, så derfor har hele livet stått på vent. Vi har det igrunn egentlig ennå på vent fordi veslemor sliter med kolikk :(
Huff, det hørtes ikke ut som om babyen hadde det bra på slutten. Bra man da har leger og helsepersonell som vet hva de gjør, og kan ta vare på babyen utenfor magen.

Begge mine har også hatt kolikk, det er ingen spøk. Man blir helt utslitt av det. Kan dere få noe hjelp av venner eller familie?

Håper dere har mulighet til å ta vare på dere selv oppi alt.

Klem ❤️
 
Back
Topp