Babypakker

Henta Apotek1 og Rema 1000-pakken nå i dag. :) Veldig kjekt og litt merkelig å plutselig få baby-stæsj i hus! <3
 
Jeg har vært og henta bleiebøtta fra barnas hus. Regner med å få litt mer pakker og sånt etterhvert :)
 
Da har jeg bestilt fra Rema1000 og Apotek 1. :) Droppet Mam siden jeg må like dem på Facebook, og jeg har så masse folk jeg "ikke kjenner" der.. Litt usikker på den fra Libero.. Er det OK ting? Vi skal uansett bruke tøybleier. Er det andre pakker som er fine?
 
Ble litt skuffet av apotekets pakke. Den var mye bedre når vi hentet den i 2014 til lille jenta vår som ble født januar 2015z
 
Ble også litt skuffet over apotekpakken men positivt overrasket over rema sin. Merkelig å ha bleier i hus.
 
Hadde vært gøy om noen med pakken fra Apotek 1 eller Libero også ville tatt bilde. :)
 
Har henta den fra Apotek 1. Skal hente den fra Rema i morgen. Bestilt smokk fra mam og venter på lappen fra libero.
Kjekt med slike pakker :)
 
image.jpeg
Noen som vi legge ut bilde av innholdet i apotek1-pakken?

Jeg hentet i dag. :) Ser at bildet ble litt mørkt. Det er en MaM-flaske oppe til høyre. Ellers en smokk og en liten Bepanthen-salve.
 
Last edited:
Hentet den fra Rema og Apotek 1 i går :)
 
Vis vedlegget 193905

Jeg hentet i dag. :) Ser at bildet ble litt mørkt. Det er en MaM-flaske oppe til høyre. Ellers en smokk og en liten Bepanthen-salve.


Jeg fikk ikke alt det i min fra apoteket. Fikk de små kremene, en smokk og wipes og de vaskemiddelene. Nå ble jeg enda mer skuffet over min boks.
 
Jeg fikk ikke alt det i min fra apoteket. Fikk de små kremene, en smokk og wipes og de vaskemiddelene. Nå ble jeg enda mer skuffet over min boks.

Da ville jeg sendt mail til Apotek 1. Ta screenshot av bildet mitt og vis hva som er i esken. Si at det ikke kom tåteflasker i din og spør om det kan ha vært feil? Jeg hentet min på CC Gjøvik.
 
Har bestilt frå apotek 1, Rema 1000 og libero!:D gleda meg til å hente! Og so skal eg hente gratis bleiebøtte på barnas hus! Noken som har erfaring med dei forskjellige bokklubbene? Vurderte å melde meg opp på goboken!:)
 
Har bestilt frå apotek 1, Rema 1000 og libero!:D gleda meg til å hente! Og so skal eg hente gratis bleiebøtte på barnas hus! Noken som har erfaring med dei forskjellige bokklubbene? Vurderte å melde meg opp på goboken!:)
Valgte et par bokklubber sist. I den ene fikk vi bergans sekk. Den bruker han i bhg nå. Har tenkt å melde inn babyen i goboken med denne pakken ; 0-6 mnd: Gullet mitt, tøyboken Elli, milepælkort og vognhjerte.
 
Har bestilt frå apotek 1, Rema 1000 og libero!:D gleda meg til å hente! Og so skal eg hente gratis bleiebøtte på barnas hus! Noken som har erfaring med dei forskjellige bokklubbene? Vurderte å melde meg opp på goboken!:)
Vi har forøvrig også kjøpt noen bøker fra bokklubbene, men i hovedsak avbestilt. Noen er litt kjekke å få, men det varierer jo fra barn til barn og hvilken pakker som tilbys.
 
Jeg fikk ikke alt det i min fra apoteket. Fikk de små kremene, en smokk og wipes og de vaskemiddelene. Nå ble jeg enda mer skuffet over min boks.

Jeg henta fra apoteket nå og den inneholder alt som på bilde over + et par bleier i liten str fra pampers.
Så rart at din ikke inneholdt det. Ville sendt en mail til apoteket og hørt med dem jeg :)
 
Får vi hentelapp på Rema pakken? Mener å huske at jeg har bestilt den men husker ikke hvordan det fungerer... teflon hjerne :D
 
Back
Topp