Tankbilfrue♡
Forelsket i forumet
Har hentet Apotek1 og Rema1000 pakken nå;D Venter spent på Libero pakken, men tror det er ca en måned til før man får hentebevis
Har også hentet bleiebøtte på barnas hus! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har endelig søkt om Foreledrepenger her og, så føler meg litt lettet. Spesielt når det står at behandlingstiden er 10 uker ++... Så at de i oktober forum stresset med det, og ble minnet om det selvSå spennende! Jeg er bare litt over 25 uker på vei, og må vel vente litt. Er det 28 uker?
Vi har endelig tatt tak i det med foreldrepenger og har fått snakket med NAV. Litt usikre på hvordan vi gjør det enda, men nå vet vi i alle fall hvordan det fungerer.![]()
Har bestilt pakke fra Rema 1000, Apotek1og Liberoklubben og bleiebøtte fra Barnas Hus. Gleder meg til å hente!
Ja, jeg har også vurdert å melde meg inn i en bokklubb pga fine velkomstgaver. Men, det blir kanskje mye styr ut av det i etterkant, med avbestilling av bøker o.l.
Gleder meg til å bestille babypakker da.)
Babypakker er pakker med diverse prøver på babyutstyr. De inneholder ofte bleier, smokker, kremer, våtservietter ol. Det går an å bestille gjennom Rema 1000, Apotek1 og Libero. Du finner et skjema for å bestille på nettsiden til hver av de. Mye flott innhold i alle pakkene, så kan anbefales på det sterkesteBesøkende fra desember her og blir så nysgjerrig på hva disse pakkene dere snakker om er for noe?![]()
Takk for info! Ante ikke noe om detteBabypakker er pakker med diverse prøver på babyutstyr. De inneholder ofte bleier, smokker, kremer, våtservietter ol. Det går an å bestille gjennom Rema 1000, Apotek1 og Libero. Du finner et skjema for å bestille på nettsiden til hver av de. Mye flott innhold i alle pakkene, så kan anbefales på det sterkeste![]()
Kan mannen ha egne pakker?Har hentet ut Apotek 1 sin og Rema 1000 sinMannen skal hente sine pakker, så får vi vel hentelappene til Libero om 15-20 dager.
2 mnd igjen om 15 dager hvertfall![]()