Babypakker

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Har dere jenter begynt å bestille disse og hvilket eventuelt.
Selv jeg idag registrert på Libero, Rema100 og Apotek 1 sitt iallefall. Så gjelder det å søke om foreldrepenger snart, for her er det snart passert uke 28 :D hvordan ligger dere ann?
 
Har dere jenter begynt å bestille disse og hvilket eventuelt.
Selv jeg idag registrert på Libero, Rema100 og Apotek 1 sitt iallefall. Så gjelder det å søke om foreldrepenger snart, for her er det snart passert uke 28 :D hvordan ligger dere ann?

Har ikke begynt på noe, verken søke på permisjon, finne ut hva og hvor lenge og ikke noe med baby pakkene heller. Er bare 24+3 så har jo ennå frem til uke 28 før jeg får bekreftelse fra jordmor på termin :)
 
Ikke gjort noe enda :p av babypakker så kan jeg bare hente fra Rema1000 denne gang, de hadde ikke pakke i 2014/2015, og fra de andre hentet jeg da jeg var gravid da, og man jan vist bare hente ut 1 gang per husholdning mener jeg å huske... Rett meg gjerne om beg tar feil her :D

Foreldrepenger venter jeg med å søke til rett før fristen (6 uker før jeg skal ut i permisjon) da jeg har litt varierende inntekt fra mnd til mnd så må passe på å få med de mnd jeg evt jobber mer på også :)

Edit: var bare libero jeg ikke kunne få fra siden jeg alt har fått fra dem. Så da er set vestilt fra Rema1000 og apotek1 :)
 
Last edited:
Ikke gjort noe enda :p av babypakker så kan jeg bare hente fra Rema1000 denne gang, de hadde ikke pakke i 2014/2015, og fra de andre hentet jeg da jeg var gravid da, og man jan vist bare hente ut 1 gang per husholdning mener jeg å huske... Rett meg gjerne om beg tar feil her :D

Foreldrepenger venter jeg med å søke til rett før fristen (6 uker før jeg skal ut i permisjon) da jeg har litt varierende inntekt fra mnd til mnd så må passe på å få med de mnd jeg evt jobber mer på også :)

Edit: var bare libero jeg ikke kunne få fra siden jeg alt har fått fra dem. Så da er set vestilt fra Rema1000 og apotek1 :)

Jeg har fått fra libero hver gang jeg har gått gravid altså tre ganger så regner med jeg får nå også.
 
Ikke gjort noe enda :p av babypakker så kan jeg bare hente fra Rema1000 denne gang, de hadde ikke pakke i 2014/2015, og fra de andre hentet jeg da jeg var gravid da, og man jan vist bare hente ut 1 gang per husholdning mener jeg å huske... Rett meg gjerne om beg tar feil her :D

Foreldrepenger venter jeg med å søke til rett før fristen (6 uker før jeg skal ut i permisjon) da jeg har litt varierende inntekt fra mnd til mnd så må passe på å få med de mnd jeg evt jobber mer på også :)

Edit: var bare libero jeg ikke kunne få fra siden jeg alt har fått fra dem. Så da er set vestilt fra Rema1000 og apotek1 :)
Libero får du igjen. Du må bare endre statusen din til gravid på liberoklubben så kommer ny lapp :)
 
Jeg er bare 24 + 3 idag, så må nok vente noen uker til med permisjonssøknaden. Har ikke bestilt noen babypakker enda heller, men tenker at jeg skal gjøre det snart:)
 
Foreldrepenger venter jeg med å søke til rett før fristen (6 uker før jeg skal ut i permisjon) da jeg har litt varierende inntekt fra mnd til mnd så må passe på å få med de mnd jeg evt jobber mer på også :) :)


Litt off topic, men jeg har også varierende inntekt og hadde heller ikke tenkt søke foreldrepenger før jeg fikk med disse sommermånedene som har høyere lønn, og hadde avtalt med nav om å sende inn da og for hele året for å regne gjennomsnitt. Men min arbeidsgiver har sendt inn lønnsopplysninger før jeg har søkt hos nav og da ikke tatt med lønnen for de to beste månedene mine i år. Er det noe jeg kan gjøre med det eller er løpet kjørt siden de alt er sendt inn. Også fått brev fra nav om å søke snarest for ikke miste dager med Foreldrepenger men er ikke passert uke 28 enda. Alt styret pga overivrig arbeidsgiver.
 
Litt off topic, men jeg har også varierende inntekt og hadde heller ikke tenkt søke foreldrepenger før jeg fikk med disse sommermånedene som har høyere lønn, og hadde avtalt med nav om å sende inn da og for hele året for å regne gjennomsnitt. Men min arbeidsgiver har sendt inn lønnsopplysninger før jeg har søkt hos nav og da ikke tatt med lønnen for de to beste månedene mine i år. Er det noe jeg kan gjøre med det eller er løpet kjørt siden de alt er sendt inn. Også fått brev fra nav om å søke snarest for ikke miste dager med Foreldrepenger men er ikke passert uke 28 enda. Alt styret pga overivrig arbeidsgiver.

Det aner jeg ikke noe om desverre, min arbeidsgiver venter med alt det til jeg har søkt hos nav først og gitt de klarsignal til å sende inn. Eneste rådet mitt er at du tar kontakt med arbeidsgiver og/ eller nav og hører med dem :)
 
Har registrert meg hos Apotek1, Libero og Rema1000. Skal hente Rema1000-pakken i dag :)
Er 28+4.
 
Litt off topic, men jeg har også varierende inntekt og hadde heller ikke tenkt søke foreldrepenger før jeg fikk med disse sommermånedene som har høyere lønn, og hadde avtalt med nav om å sende inn da og for hele året for å regne gjennomsnitt. Men min arbeidsgiver har sendt inn lønnsopplysninger før jeg har søkt hos nav og da ikke tatt med lønnen for de to beste månedene mine i år. Er det noe jeg kan gjøre med det eller er løpet kjørt siden de alt er sendt inn. Også fått brev fra nav om å søke snarest for ikke miste dager med Foreldrepenger men er ikke passert uke 28 enda. Alt styret pga overivrig arbeidsgiver.
Tror faktisk du kan ettersende kommende lønningene selv om du har allerede søkt. Det bare til å kontakte Nav, gi ditt saksnummer og dine lønninger. Kan jo og legge ved liten notat på hvorfor du sender disse (pga ikke fast lønning) :)
 
Det er sååååå utrolig kjekt å hente disse pakkene, føles som å få liten gave :D
Synes det er så gøy å åpne pakker, og Rema1000-pakken har jeg ikke fått før heller :)
Fikk jo både Libero og Apotek-pakken forrige sv.skap, så skal bli spennende å åpne Rema1000 sin ;)
 
Kan ikke dere som har hentet legge ut bilde med hva som er i pakkene? :D
 
Har bestilt nå. Gleder meg til å hente ut!:)
 
Sjekk babypakker.no
Der er det mange du kan bestille :)
Jeg så det, men der krever mange av de andre pakkene at man automatisk blir medlem av en klubb. Så ble usikker om det medlemskapet vil koste noe fremover, ettersom det sto at noen av de har et års bindingstid osv osv
 
Jeg så det, men der krever mange av de andre pakkene at man automatisk blir medlem av en klubb. Så ble usikker om det medlemskapet vil koste noe fremover, ettersom det sto at noen av de har et års bindingstid osv osv

De bokklubbene koster ikke noe å være medlem av så lenge du husker på å avbestille mnd.bøkene. :)
 
Back
Topp