Får på mailFår vi hentelapp på Rema pakken? Mener å huske at jeg har bestilt den men husker ikke hvordan det fungerer... teflon hjerne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får på mailFår vi hentelapp på Rema pakken? Mener å huske at jeg har bestilt den men husker ikke hvordan det fungerer... teflon hjerne![]()
Får meldingFår vi hentelapp på Rema pakken? Mener å huske at jeg har bestilt den men husker ikke hvordan det fungerer... teflon hjerne![]()
Supert, takk
Fekk dette eg også... lo litt når eg såg pakken med bind... dei ser så små ut
Fekk dette eg også... lo litt når eg såg pakken med bind... dei ser så små ut![]()
Eg har endå ikkje fått frå libero, stod at det skulle komma Mail/melding om når eg kunne henta. E vel 1 månad sia eg registrerte meg, 7 veker til termin... når fekk du din ?
Eg har endå ikkje fått frå libero, stod at det skulle komma Mail/melding om når eg kunne henta. E vel 1 månad sia eg registrerte meg, 7 veker til termin... når fekk du din ?
Oki, då kan da godt vera eg har gjort det... ska sjå øve posten litt nøyare framøve
Oki, då kan da jo henda den e rett rundt hjørnaJeg fikk min hentelappe idag iallefall
Er i uke 32 + 2