Babypakker

Får vi hentelapp på Rema pakken? Mener å huske at jeg har bestilt den men husker ikke hvordan det fungerer... teflon hjerne :D
Får melding :) jeg skal hente min til fredag, og da trenger jeg bare å vise meldingen på tlf :)var ihvertfall det jeg gjorde sist

Remapakken har ikke hentelapp. du får en mail når pakken kan hentes, og så oppgir du navn i butikken du har satt opp.

Jeg har da tydeligvis klart å registrerer meg to ganger hos Libero, så jeg har fått 2 forskjellige hentelapper på pakker.

Når kommer det hentelapp på libero egentlig? Tror jeg har meldt meg inn, men ikke sett noe enda.

Eg har endå ikkje fått frå libero, stod at det skulle komma Mail/melding om når eg kunne henta. E vel 1 månad sia eg registrerte meg, 7 veker til termin... når fekk du din ?

Jeg fikk min hentelappe idag iallefall :)
Er i uke 32 + 2

Eg har endå ikkje fått frå libero, stod at det skulle komma Mail/melding om når eg kunne henta. E vel 1 månad sia eg registrerte meg, 7 veker til termin... når fekk du din ?

Jeg fikk min når jeg var i uke 31. Fikk hentelapp i posten :) Er fort gjort å kaste den, fordi det ser ut som reklame.. Du kan jo eventuelt sende en Mail og etterlyse den hvis den ikke kommer i løpet av de nærmeste dagene :)

Endelig kom hentelappen fra libero hit også :-) Så da må jeg finne en kiwi i morgen :-)

Då kom libero hentelappen i posten, so då kan eg henta den i måro :happy: såg litt ut so reklame, so takk for tips!

Back
Topp