Babypakker

Fikk min libero pakke i dag, 32+4:)
 
bestilte alle 3 babypakkene når jeg var i uke 28. Libero sin fikk jeg ikke hentelappen på før uke 32, egentlig ikke så lenge, men var så utolmodig at det virket som en eviget! Bestilte også mam sin gratis tutt, og bleiebøtte fra ?barnashus? Syntes det var kjempekjekt med hele greiene! Spesielt små pakker med i boksene med slik som våtservietter, greit å ha noen små pakker i stellevesken og slikt :D
 
Jøss! Var å hentet Liberopakken på kiwi i går, og i dag lå det ENDA en hentelapp i postkassen!
Er det dårlig gjort å hente enda en?
 
Disse pakkene har jeg heeeelt glemt :) Må vell inn å registrere meg. Er jo såååå morro med disse pakkene! Hva er i disse Rema1000 pakkene? De har ikke jeg fått før...
 
Nå har jeg endelig registrert meg på babypakken til rema 1000, apotek pakken har jeg fått bekreftelse på men ikke hentet og jeg venter på libero sin lapp. Den får jeg to av siden jeg venter tvillinger :) Spent på om de er noe disse pakkene :) Lurer på om jeg skal hente ut bleiebøtten fra barnas hus bare fordi jeg kan :-D
 
Disse pakkene har jeg heeeelt glemt :) Må vell inn å registrere meg. Er jo såååå morro med disse pakkene! Hva er i disse Rema1000 pakkene? De har ikke jeg fått før...

Dette er noe nytt som rema 1000 har begynt med så registrer deg på rema 1000 sine sider, jeg søkte bare opp babypakke inne på siden deres :)
 
Henta Apotek1 og REMA1000 sin i dag. Må si jeg ble positivt overrasket over REMA sin! Bleier, servietter (våt og tørr), ammeinnlegg og smokk! Gleder meg til å hente på Kiwi i morgen - Så gøy med pakke :D
 
Nå har vi henta rema tusen pakken og den fra apotek 1 :) Har ikke fått hente lapp fra libero så vet ikke helt hva jeg gjør med den pakken ennå, om jeg kanskje må ringe de å gi beskjed om ikke mottatt lapp
 
Har henta på rema1000 og apotek1. Så gøy med pakker :D Har fått hentelappe fra libero, så den gjenstår og bleiebøtta fra barnas hus.
 
Hvor mange lapper fikk dere fra libero? Her fikk vi 3 stk, alle i mitt navn. Jeg vet jo at jeg skulle ha 2 siden jeg venter tvillinger men hentet ut en ekstra så jeg fikk 3 stk. Mannen hentet en på rema tusen, så kom jeg i dag og spurte butikk sjefen om jeg kunne få to siden jeg ventet tvillinger så da hadde vi plutselig 3 der fra også. Også apotek 1 ga meg to stk siden det er tvillinger:-D Føler det holder nå :)
 
Hvor mange lapper fikk dere fra libero? Her fikk vi 3 stk, alle i mitt navn. Jeg vet jo at jeg skulle ha 2 siden jeg venter tvillinger men hentet ut en ekstra så jeg fikk 3 stk. Mannen hentet en på rema tusen, så kom jeg i dag og spurte butikk sjefen om jeg kunne få to siden jeg ventet tvillinger så da hadde vi plutselig 3 der fra også. Også apotek 1 ga meg to stk siden det er tvillinger:-D Føler det holder nå :)

Jeg fikk 2 lapper fra libero, men jeg venter bare en :) henta ut begge uansett da.
 
Back
Topp