Babypakker

Har hentet Apotek1 og Rema1000 pakken nå;D Venter spent på Libero pakken, men tror det er ca en måned til før man får hentebevis:p Har også hentet bleiebøtte på barnas hus! :)

Jeg tror jeg må vente litt til før jeg kan hente pakkene? 3,5 mnd til termin..

Men har fått apotekpakken, den fikk jeg når jeg henta svangerskapsboken, ca 8 uker på vei :p

Har bestilt pakke fra Rema 1000, Apotek1og Liberoklubben og bleiebøtte fra Barnas Hus. Gleder meg til å hente!

Så spennende! Jeg er bare litt over 25 uker på vei, og må vel vente litt. Er det 28 uker?

Vi har endelig tatt tak i det med foreldrepenger og har fått snakket med NAV. Litt usikre på hvordan vi gjør det enda, men nå vet vi i alle fall hvordan det fungerer. :)

Så spennende! Jeg er bare litt over 25 uker på vei, og må vel vente litt. Er det 28 uker?

Vi har endelig tatt tak i det med foreldrepenger og har fått snakket med NAV. Litt usikre på hvordan vi gjør det enda, men nå vet vi i alle fall hvordan det fungerer. :)
Jeg har endelig søkt om Foreledrepenger her og, så føler meg litt lettet. Spesielt når det står at behandlingstiden er 10 uker ++... Så at de i oktober forum stresset med det, og ble minnet om det selv

Har bestilt pakke fra Rema 1000, Apotek1og Liberoklubben og bleiebøtte fra Barnas Hus. Gleder meg til å hente!

Åh den bleiebøtta hadde jeg glemt av. Takk for påminnelse :p
Den er jo kjempe grei.

Har registrert meg på apotek1 ogår rema og fått hentebevis og kan hente fra neste uke. Liberopakken venter jeg på hentelapp i posten, var sykt fristende igår og bare spør hun i kassa på kiwi om å få en for akkurat når jeg handla hadde de fått inn flere og drev å stablet opp bak disken. Veldig spent på innholdet i pakkene. Vurderer melde meg inn i en bokklubb også for det var så fin velkomstgave

Ja, jeg har også vurdert å melde meg inn i en bokklubb pga fine velkomstgaver. Men, det blir kanskje mye styr ut av det i etterkant, med avbestilling av bøker o.l.
Gleder meg til å bestille babypakker da.)

Ja, jeg har også vurdert å melde meg inn i en bokklubb pga fine velkomstgaver. Men, det blir kanskje mye styr ut av det i etterkant, med avbestilling av bøker o.l.
Gleder meg til å bestille babypakker da.)

Jeg meldte meg inn i 2 bokklubber når jeg gikk gravid med frøkna, er fortsatt medlem av de, men har ikke hatt noe tull med avbestillinger eller noe, den ene bokklubben sender ut mail når det er ny hovedbok og den andre sender ut medlemsblad når det er hovedbok, de kommer sånn ca samtidig så når man får påminnelse fra dene ene er det bare å avbestille fra begge om det ikke er en bok en ønsker :)

Da har jeg hentet ut fra Apotek 1. Koselig å hente ut. Kommende storesøster syntes også det var spennende å se hva som var oppi. I neste uke kan jeg hente Rema1000 sin også!:)

Besøkende fra desember her og blir så nysgjerrig på hva disse pakkene dere snakker om er for noe? :)

Besøkende fra desember her og blir så nysgjerrig på hva disse pakkene dere snakker om er for noe? :)
Babypakker er pakker med diverse prøver på babyutstyr. De inneholder ofte bleier, smokker, kremer, våtservietter ol. Det går an å bestille gjennom Rema 1000, Apotek1 og Libero. Du finner et skjema for å bestille på nettsiden til hver av de. Mye flott innhold i alle pakkene, så kan anbefales på det sterkeste :D

Babypakker er pakker med diverse prøver på babyutstyr. De inneholder ofte bleier, smokker, kremer, våtservietter ol. Det går an å bestille gjennom Rema 1000, Apotek1 og Libero. Du finner et skjema for å bestille på nettsiden til hver av de. Mye flott innhold i alle pakkene, så kan anbefales på det sterkeste :D
Takk for info! Ante ikke noe om dette :)

Har hentet ut Apotek 1 sin og Rema 1000 sin :) Mannen skal hente sine pakker, så får vi vel hentelappene til Libero om 15-20 dager.
2 mnd igjen om 15 dager hvertfall :)

Visste ikke om dette, så dette blir gøy ;) haha, Takk for tipset.

Back
Topp