Babynest

Skal dra på jysk å kjøpe ei pute for en billig penge, så jeg kan fylle nestet mitt bedre. Det ser litt slapt ut. Hehe!!

Skal dra på jysk å kjøpe ei pute for en billig penge, så jeg kan fylle nestet mitt bedre. Det ser litt slapt ut. Hehe!!
Husk at bomullsstoffet krymper i vask så det kan være litt slapt før det vaskes. :)

*sniker fra mai* Jeg fikk beskjed om at hun skal sende min i dag, skulle egentlig sende den i går, men jentungen hennes var syk så kom ikke seg til posten....Har noen av dere som ikke har fått babynestet, betalt henne?

*sniker fra mai* Jeg fikk beskjed om at hun skal sende min i dag, skulle egentlig sende den i går, men jentungen hennes var syk så kom ikke seg til posten....Har noen av dere som ikke har fått babynestet, betalt henne?

Hun fra Stokke "AS"..?....ja,jeg bestillte den 30.12,og betalte samtidig.Jeg forstår hun har familieliv,og at det kan ta tid.Men driver man salg så bør man få ting gjort og sendt avgårde.
Jeg bestilte en dress en annen plass,og tre dager etter lå den fint innpakket i postkassen.Slike bestiller jeg gladlig av igjen:-)

Ja jeg har betalt henne.. Fikk beskjed om at hun skulle sende i begynnelsen på forgje uke. Har ikkje fått noe enda.. Begynner å lure jeg nå :/ hmmm...

Hun fra Stokke "AS"..?....ja,jeg bestillte den 30.12,og betalte samtidig.Jeg forstår hun har familieliv,og at det kan ta tid.Men driver man salg så bør man få ting gjort og sendt avgårde.
Jeg bestilte en dress en annen plass,og tre dager etter lå den fint innpakket i postkassen.Slike bestiller jeg gladlig av igjen:)

Ja, fra henne. Jeg bestilte 7 januar og jeg sendte mail på søndag om når jeg kunne regne med den var ferdig, og da sa hun at hun vart ferdig samme kvelden som jeg sendte mailen og hun skulle sende den enten mandag eller tirsdag. Glad jeg ikke har betalt henne for å si det sånn...

Håper dere får babynestene deres og at dere ikke er blitt lurt! :/

Har noen sendt melding og spurt henne om hvorfor det tar så lang tid?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har et godt stoff som tåler "hardt vær". Stoffet kan vaskes på 60%. Det kan man med fyllet også, så det er ingen fare.

Ja det kan mitt også men bomull krymper alltid noen få %.. Så derfor sprengfylte jeg det ikke, det gikk seg til etter en vask. :)

Fikk mail av henne i dag, mitt var sendt i går, så da får jeg bare vente å se ;)

Jeg bestilte en dress en annen plass,og tre dager etter lå den fint innpakket i postkassen.Slike bestiller jeg gladlig av igjen:-)

Jeg fikk min etter 2,5 uke. Tok laaang tid. Jeg purra på mail til henne, var bekymret på at jeg hadde betalt på noe jeg ikke fikk.

Back
Topp