Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter fortsatt på hentelappen...
Husk at bomullsstoffet krymper i vask så det kan være litt slapt før det vaskes.Skal dra på jysk å kjøpe ei pute for en billig penge, så jeg kan fylle nestet mitt bedre. Det ser litt slapt ut. Hehe!!
*sniker fra mai* Jeg fikk beskjed om at hun skal sende min i dag, skulle egentlig sende den i går, men jentungen hennes var syk så kom ikke seg til posten....Har noen av dere som ikke har fått babynestet, betalt henne?
Hun fra Stokke "AS"..?....ja,jeg bestillte den 30.12,og betalte samtidig.Jeg forstår hun har familieliv,og at det kan ta tid.Men driver man salg så bør man få ting gjort og sendt avgårde.
Jeg bestilte en dress en annen plass,og tre dager etter lå den fint innpakket i postkassen.Slike bestiller jeg gladlig av igjen![]()
Hei! Hvem er det du har bestilt til? Har ventet på min babynest i to uker jeg nå. Det skulle vært sendt for lengst..Venter fortsatt på hentelappen...
Husk at bomullsstoffet krymper i vask så det kan være litt slapt før det vaskes.![]()
Har et godt stoff som tåler "hardt vær". Stoffet kan vaskes på 60%. Det kan man med fyllet også, så det er ingen fare.
Hun fra Stokke "AS"..?....ja,jeg bestillte den 30.12,og betalte samtidig.Jeg forstår hun har familieliv,og at det kan ta tid.Men driver man salg så bør man få ting gjort og sendt avgårde.
Jeg bestilte en dress en annen plass,og tre dager etter lå den fint innpakket i postkassen.Slike bestiller jeg gladlig av igjen![]()