Har du bilde av dagens test? Eg har ikkje strek syn og eg såg strek på dei i gårIngenting på den i dag, var det bare lureri ? håper tr kjem fort isåfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du bilde av dagens test? Eg har ikkje strek syn og eg såg strek på dei i gårIngenting på den i dag, var det bare lureri ? håper tr kjem fort isåfall
Har du bilde av dagens test? Eg har ikkje strek syn og eg såg strek på dei i går
Håper virkelig for deg
Vis vedlegget 345957
Øverste er søndag morgning - søndag kl 18 - mandag morning- tirsdag morgning
Kan testene være noe gale med ? Måtte kaste en av de tidligere pga defekt. Kan eg være gravid uten at det slår ut ? Den siste testen frå i dag ble skikkelig rar når den tørka
Hmm, kan jo være du hadde en liten kjemisk? Hvis ikke så kan progesteron utsette mens, det har skjedd hos meg alle ganger jeg har tatt det.. Pleier å komme to-tre dager etter siste pille!
Etter samtalen med Hausken fant vi plutselig ut at mannen har litt nedsatt svømmere , antall var bra , men alle svømte ikkje like bra, liksom hæ koffor sa de ikkje det første gang ? Så det blir inseminering på oss! Tok ein pakkepris på tre forsøk, plis la dette funke !
Etter samtalen med Hausken fant vi plutselig ut at mannen har litt nedsatt svømmere , antall var bra , men alle svømte ikkje like bra, liksom hæ koffor sa de ikkje det første gang ? Så det blir inseminering på oss! Tok ein pakkepris på tre forsøk, plis la dette funke !
Såå bra!! Gode nyheter at dere får prøve da! Har trua jeg altså! Når begynner dere?
fekk mensen nå faktisk ! Så første tablett med hormon på dag 4 , så ultralyd osv også insiminering tenker at eg takker ja til eggløsningssprøyte også med tanke på at vi må reise ett stykke og at eg da er sikker på at el kjem
Da kom endelig TR på ordentlig. Ahh lang syklus 35 dager, må ha vært cyclogesten som utsatte Men da blir det IUI, er så spennende det her og det går fort ! Allerede neste uke til ultralyd, så blir det inseminering noen dager etter første kontroll wee tenk om dette funker og at eg kan sitte med ein positiv test om 1 mnd !!!
Jeg har troa