Babydrømmen som tar alt for lang tid

Har du bilde av dagens test? Eg har ikkje strek syn og eg såg strek på dei i går

var ingen strek i dag dessverre :( men enda ingen mens så ny test i morra ! Synst det er litt rart om det ikkje var noe pga streken som kom i går :rolleyes:

Mensen er fire dager forsinket, ingen tegn , ingen positiv test :wacky: tidligere har eg pleid å spotte litt når det tar så lang tid, men ingenting denne gangen. Blir mensen litt utsatt av progesteronstøtte:confused: ? Eg tok siste som var igjen på søndag. Har samtale med klinikk Hausken kl 13 i dag så spent på ka han sier, det ender alltid med «men det eg egt anbefaler er ivf» :(

image.jpg

Øverste er søndag morgning - søndag kl 18 - mandag morning- tirsdag morgning

Kan testene være noe gale med ? Måtte kaste en av de tidligere pga defekt. Kan eg være gravid uten at det slår ut ? Den siste testen frå i dag ble skikkelig rar når den tørka :confused:

Vis vedlegget 345957
Øverste er søndag morgning - søndag kl 18 - mandag morning- tirsdag morgning

Kan testene være noe gale med ? Måtte kaste en av de tidligere pga defekt. Kan eg være gravid uten at det slår ut ? Den siste testen frå i dag ble skikkelig rar når den tørka :confused:

Hmm, kan jo være du hadde en liten kjemisk? Hvis ikke så kan progesteron utsette mens, det har skjedd hos meg alle ganger jeg har tatt det.. :confused: Pleier å komme to-tre dager etter siste pille!

Hmm, kan jo være du hadde en liten kjemisk? Hvis ikke så kan progesteron utsette mens, det har skjedd hos meg alle ganger jeg har tatt det.. :confused: Pleier å komme to-tre dager etter siste pille!

hmm kanskje det bare er det da :(

Etter samtalen med Hausken fant vi plutselig ut at mannen har litt nedsatt svømmere , antall var bra , men alle svømte ikkje like bra, liksom hæ koffor sa de ikkje det første gang ? Så det blir inseminering på oss! Tok ein pakkepris på tre forsøk, plis la dette funke !

Etter samtalen med Hausken fant vi plutselig ut at mannen har litt nedsatt svømmere , antall var bra , men alle svømte ikkje like bra, liksom hæ koffor sa de ikkje det første gang ? Så det blir inseminering på oss! Tok ein pakkepris på tre forsøk, plis la dette funke !

Hva, ja, hvorfor i alle dager sa de ikke det:wideyed: Men dette er jo på en måte litt "gode" nyheter også?? Kanskje det er akkurat inseminering som er nøkkelen :woot: Jeg har troa! Heiaheia:angel8

Ja sant ! Tipper de ikkje sa det pga vi bare hadde prøvd i 7 mnd og alt så bra ut med meg ., men vi hadde vertfall bedre sjangs med iui pga prøven hans så åå håper :D

Såå bra!! :angel8 Gode nyheter at dere får prøve da! Har trua jeg altså! :):) Når begynner dere?

Såå bra!! :angel8 Gode nyheter at dere får prøve da! Har trua jeg altså! :):) Når begynner dere?

fekk mensen nå faktisk ! Så første tablett med hormon på dag 4 , så ultralyd osv også insiminering :D tenker at eg takker ja til eggløsningssprøyte også med tanke på at vi må reise ett stykke og at eg da er sikker på at el kjem :D

fekk mensen nå faktisk ! Så første tablett med hormon på dag 4 , så ultralyd osv også insiminering :D tenker at eg takker ja til eggløsningssprøyte også med tanke på at vi må reise ett stykke og at eg da er sikker på at el kjem :D

Deilig med en plan! :D

Blæ ingen TR enda, var bare litt spotting i går kveld. Nå må den komme for fullt så eg får starta ? Eg pleier alltid å kjenne etter livmortappen for å se om den er åpen eller om det har komt blod , nå har den snudd seg, altså eg hadde ikkje sjangs til å nå åpningen fordi den har bare vridd seg opp liksom. Fatter ikkje ... er jo egt umulig at eg er gravid alikavel eller ? Det frster seg jo ikkje så seint ? :hilarious: Er på dag 36 :hungover: lengste syklus noengang ! Regner med mensen kjem iallefall så eg kan starte på IUI. Har så lyst å få eit forsøk denne mnd så da må den starte for fullt snart :hilarious: rare kroppen :p

Da kom endelig TR på ordentlig. Ahh lang syklus 35 dager, må ha vært cyclogesten som utsatte :wtf: Men da blir det IUI, er så spennende det her og det går fort ! Allerede neste uke til ultralyd, så blir det inseminering noen dager etter første kontroll :D wee tenk om dette funker og at eg kan sitte med ein positiv test om 1 mnd !!! :D:D

Da kom endelig TR på ordentlig. Ahh lang syklus 35 dager, må ha vært cyclogesten som utsatte :wtf: Men da blir det IUI, er så spennende det her og det går fort ! Allerede neste uke til ultralyd, så blir det inseminering noen dager etter første kontroll :D wee tenk om dette funker og at eg kan sitte med ein positiv test om 1 mnd !!! :D:D

Jeg har troa:angel8

IUI FORSØK 1

Da starter alt ! Åå endelig :D På lørdag starter eg med 2 letrozol kvar dag fram til torsdag 21.01. Så blir det ultralyd allerede fredag 22.01 kl 11:45 pga helg. Dette er da dag 10 i syklusen. Der vil eg få greie på korleis eggene ligger ann og kor langt unna EL eg er, kan hende eg skal sette eggløsningsprøyte ein dag i uke 4. Så i uke 4 blir det insiminering :D

Vi tar da ein natt på hotell dagen før, bare for å slappe av litt og fordi min mann foretrekker å sleppe å avlegge prøve på klinikken :hilarious: stakkars mann ! Synst nesten den biten er værre enn det eg skal gjennom haha!

Eg gleder meg heilt villt mye !! Er nesten 100% sikker på at vi klarer graviditet iløpet av de 3 forsøka :D Gynekologen hadde ihvertfall ganske stor tru på at dette kunne fungere pga sædprøven til min mann :rolleyes: sjølv om han selfølgelig mener at IVF er det beste fordi de har best resultat med det. Eg skjønner at han sier det, men han hadde ikkje anbefalt IUI om han ikkje hadde tru på det :D

Tiden går kjempe fort nå ! Vi flytter inn i ny leiligheten og får behandling denne mnd. Alt bare i løpet av 2,5 uke :D godt at masse skjer, så håper eg bare tiden fram til ikm går fort og at vi er så heldig å endelig kunne se 2 streker ! :dummy::dummy1:

Back
Topp