Da har eg starta på Progesteronstøtte ! Første cyclogest er satt inn. Weee håper det er dette som skal til
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det tar på å være langtidsprøver!! det er lov å være lei seg og å være drittlei at "alle" rundt klarer det på kort tid. vi prøvde i to år uten å bli gravid en eneste gang, i tillegg hadde vi i åresvis før dette hoppa av i svingen. vi var på en privat klinikk og fikk ikke konstantert noe feil. jeg hadde stabil syklus. til slutt fikk vi prøvde hormonstøtte med pergotime, ovitrelle og crinone og da ble jeg gravid. det rare er at jeg etter dette har blitt gravid både uten å prøve(når eldste var 6 mnd) og senere igjen etter kortvarig prøving. Forrige gang mistet jeg i MA, men jeg er nå gravid i uke 18 med 3.mann. Håper dere snart lykkes!
Fremdeles kvit test så er bare å vente på tr har cycloest tabletter for i dag så tar de, men er nok ingen baby inni der uff er det pp 23 eg har komt til nå
Fekk ringetime med klinikk hausken på tirsdag så håper å få i gang noe ! Dette er ekstra vanskelig når vi ikkje bare kan hive oss ut i ivf som dere andre vi kan ta det privat på den måten vi ønsker, men det blir ekstra dyrt for då betaler man for hvert egg som blir tatt opp av frysen og befrukta, itilegg til alt anna og ja, vi har bare ikkje den økonomien dessverre, skulle ønske vi hadde
Ahhh dere dette er så kjipt! Har også fått misstanke om at eg har endometriose, min kusine har nettopp fått det påvist det etter mange år med smerter, vi har helt like smerter så ho var sikker på at det er endo eg har. Står på venteliste på kikkhulsoperasjon, så håper eg hadde fått det snart, stått på liste siden juni
Åååå eg vil bare være lykkelig. Skulle ønske eg kunne tatt det meir med ro , og slappa meir av med tiden det tar og at det sikkert ordner seg til slutt, men det er så vanskelig når alt man ønsker er å bli gravid
Dagene her går seint, noe eg ikkje har nevnt her inne at eg er under nav på AAP, pga sterker smerter som svie i underlive som kommer og går random og så kraftig at eg ikkje klarer å være i jobb. Er nå i siste fase og håper å få søkt noen prosent ufør då det hadde vært ein fantastisk befrielse for økonomien. Så dagene hjemme må eg fylle sjølv innimellom smertene. Det gjør alt værre, eg før jo fylt de ein del , men når du ønsker barn og alt som skjer rundt barn så blir savnet ekstra stort. Kanskje om økonomien min hadde blitt sikker med noen prosenter ufør hadde gjort til at eg slappa av og at spira endelig satt ?
Ps: legene trur ikkje at smertene i underlivet har sammenheng med at vi ikkje blir gravid. er ingen som trur eg har endo heller, grunnen til at eg får operasjonen er fordi det er meir komplisert for oss å ta ivf og derfor er de med på å ta ekstra undersøkelser.
Dere !!! Eg fekk ein svak strek på testen i dag ! Den er litt rosa i mine øyne og kom innenfor rett tid !! MEN eg tørr ikkke håpe for den var svaak altså, men aldri opplevd det før er 15/16 dpo i dag. Aner ikkje om dere klarer å se den, mannen så den faktisk håper håper
Aiaiai, jeg ser!! Så spennende!! Husk at hcg dobler seg ca annenhver dag da, så ikke bli skuffet om den ikke er sterkere i kveld eller i morgen.
Så leit at det skal være så vanskelig for noen altså Forstår også at det må være sårt når man på bakgrunn av tro må utfordre økonomien på den måten bare for å få barn - noe som for mange er så enkelt Det er urettferdig! Rett og slett.
Så leit å høre at du har mye problemer i underlivet. Har du blitt utredet for adenomyose? Det kan jo høres ut som både det og endometriose i mine ører. Hvorfor tror de ikke at det er endo? Kan vel ikke si det uten en ordentlig utredning?? Høres ikke bra ut Endo kan man få tatt blodprøver for, samt kikkhull som du heldigvis er henvist til. Adenomyose må de inn i selve livmoren for å eventuelt få diagnostisert, eventuelt MR - men da må bildene vurderes av folk som er kompetente på området. Og begge tilstandene er forbundet med infertilitet... men mye av dette vet du kanskje allerede. Følte bare for å si det i tilfelle
Du er så ung, føler de burde tatt dette seriøst. Sender deg en stor klem og gode tanker! Heier på deg
Glemte helt å svare på denne
Eg veit ikkje koffor de ikkje trur det ? De eg har vært hos mener at når du ikkje ser noe på ultralyd så har du det ikkje, men i mange tilfeller ser man det jo ikkje på ultralyd. Har nok bare komt til feil gynekolog ang det ... Adenomyose har eg ikkje hørt om ! Skal lese litt
Takk for omtankenog klemmer ! Sender store klemmer i retur !! No håper eg bare at det faktisk kanskje er ein spire i magen min nå
Holder håpet for oss begge litt tilTok en test nå kl 1800 etter å ha holdt meg i 4 timer, den streken var svakere, men det er ein strek . Vi får se
Ingen tegn på mensen ihvertfall utenom superømme pupper og litt murringer, og eg er på dpo 15/16 så det lover jo litt bra ingen spotting