Må fortelle om ein fantastisk opplevelse på apoteket i går då eg skulle hente ut medisinene!
Altså personal har så mye å si, dette apoteke har alltid vært super hyggelige når eg har vært inne med andre ting så når eg skulle få resepten fax'et ønsket eg å få det til dei, da det andre apoteket bare har vært sure, altså så dårlig kundebehandling då eg var innom å henta cyclogest forrige mnd! Tre apotek damer, super frekke.
Men til denne fantastiske apotek dama da! Ho kjente med ein gang igjen opplegget eg skal gjennom og begynte å fortelle om egen erfaring ! Ho hadde prøvd akkurat det samme før IVF, så IUI funka ikkje for ho, men ho sa at det var nok fordi ho var så negativ til det og stressa, (hennar holdning var at dette funker ikkje, ho bare måtte gjennom det for å få IVF dekka , sa ho) ho var 38 då hennar første barn kom med IVF. MEN ho hadde ein venninne der det funka på første IUI forsøk som var over 30 ! OGSÅ tilføyde ho, EG HAR MANGE VENNINER DET HAR FUNKA MED! Altså eg bare, TAKK så hjertelig takk, tenk å bare dele dette til ein vilt fremmed i apotekkassa! SÅ HYGGELIG
EG gleder meg sånn til dette forsøket, og utifrå vår status har eg så trua på at det vil fungere
HO bare IKKJE LES NOE PÅ NETTET , hahaha
SÅ denne mnd skal eg faktisk bare følge med på mine faste her inne
og ikkje lese masse greier om at ting ikkje funker osv.
Eg koser meg litt med vin denne helgen, INGEN SNOP faktisk
Også dagen før innsett reiser vi jo inn på hotell, da blir det ein god middag på Egon med eit lite glass rødvin til , bare ha roa og la alt være hyggelig i tilfelle dette ikkje funker på første forsøk så har vi hatt det fint ihvertfall
Gleder meg til første Femar i morra! At eg ikkje ringte inn å prøvde dette for lenge siden
Ahh men sånn er det når man helst ikkje vil ha hjelp
Mamma har lest litt på IUI og fant ein lege som faktisk mente at det burde blitt brukt enda oftere! Fordi det er mye meir skånsomt for ein dame enn IVF, og dei har mye positive resultat med IUI. Men eg forstår kvifor mange går rett på IVF altså, om IUI ikkje funker blir jo alt mye dyrere. Forstår alle valg