Babydrømmen som tar alt for lang tid

Lykke til i dag og gleder meg til å få oppdatering!!:love017

Hihih hyggelig ! Alt gjekk så super bra og fort :D hehe nesten litt rart! Gleder meg til din oppdatering i morra :Heartred:Heartred

Disse dagene dpo er seige! Håper tiden går litt fortere i hverdagen, sånn at testdagen plutselig er her!

I dag er eg 7 dpo :D Tiden går litt fortere! Første test ryker på lørdag , er så utålmodig :hilarious: Føler meg helt normal, bare veldig trøtt :p Eg håper at det var ein kjemisk eg hadde forrige mnd då testen viste to streker, og at det betyr at den sitter nå ! hihi :D

I dag er eg 7 dpo :D Tiden går litt fortere! Første test ryker på lørdag , er så utålmodig :hilarious: Føler meg helt normal, bare veldig trøtt :p Eg håper at det var ein kjemisk eg hadde forrige mnd då testen viste to streker, og at det betyr at den sitter nå ! hihi :D
Såå spent på dine vegne:Heartred

B4B9A863-8997-4A53-9E44-58F0E7E64467.jpeg
Poster denne i dag

Håper at blastocysten fester seg i dag :wav

Dpo 9

Røyk på min første test i dag , tenkte eg har jo 10 stykk liggende så why not :hilarious: Er bare 25 ml så sannsynligheten for å se noe visste eg var minimal... Men eg følte at eg så antydning til strek :D Hihi så blir spennende dager framover ! :dummy1::dummy:

Ellers har eg litt ømme pupper, og føler meg bra egentlig. Men det er jo sånn man skal ha det så tidlig ? Trur ikkje de ordentlige tegna kjem før i uke 5 sånn egentlig ifølge alt eg har lest og de eg har snakka med. Så når eg føler meg bra tar eg alltid det som eit godt tegn ;) ) 9 dpo kanskje det er i dag babyen fester seg :Heartred:Heartred:Heartred HEIA HEIA:hello2:hello2

Back
Topp