Det kan gå! og godt å vite du får støttehjelp neste mnd om ikke
ja enig! Så blir det hormonstøtte og kanskje insiminering i januar om ikkje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan gå! og godt å vite du får støttehjelp neste mnd om ikke
Dumt at tante dukket opp igejn håper dere får en fin høytid daMensen
Neste PP22
Dumt at tante dukket opp igejn håper dere får en fin høytid da
Hehe, håper mannen er bedre nå ja er vel essensielt med sex for å bli gravid, så "godt" å vite at det ikke hadde gått i alle fall da Lykke til i neste PP daJa denne mnd hadde vi ikkje ein sjangs da dessverre, da mannen lå på sjukehuset rundt EL , så eg har bare venta og håpt at denne syklusen var kort, noe den heldigvis ble så godt mot, mot neste EL
MASSE lykke til! Nå skal det gå!!❤Da blinker fjeset på eggløsningstesten og de fertile dagene har starta Første aksjer er da lagt ! Har litt tru på denne mnd siden eg skal ta progesteronstøtte! Tenk om det er det som skal til
MASSE lykke til! Nå skal det gå!!❤
Da blinker fjeset på eggløsningstesten og de fertile dagene har starta Første aksjer er da lagt ! Har litt tru på denne mnd siden eg skal ta progesteronstøtte! Tenk om det er det som skal til
I dag har eg ihvertfall funne ut viktigheten av å teste etter eggløsning ! Den kom kom i dag på syklus dag 17! Litt sein denne mnd, weeee aksjer skal legges og om to dager starter eg på progresteronstøtte wiihuuu
btw ferdig med spotting i går, aner ikkje ka det kom av. Nå har eg bare masse eggløsningsslim
I dag har eg ihvertfall funne ut viktigheten av å teste etter eggløsning ! Den kom kom i dag på syklus dag 17! Litt sein denne mnd, weeee aksjer skal legges og om to dager starter eg på progresteronstøtte wiihuuu
btw ferdig med spotting i går, aner ikkje ka det kom av. Nå har eg bare masse eggløsningsslim
Æææh, fikk også positiv i dag! På cd17! Haha, gøy Masse lykke til, da vet jeg hva vi begge skal gjøre i dag
Æææh, fikk også positiv i dag! På cd17! Haha, gøy Masse lykke til, da vet jeg hva vi begge skal gjøre i dag
Aiaiai så spennende !!! Håper så INDERLIG på tre positive tester innen de neste 2 ukeneJeg fikk positiv test i går, så da blir det spennende for alle oss 3 om sånn.. 10-ish dager..?!