Babydrømmen som tar alt for lang tid

Det er skikkelig rart å vite at mensen kjem denne gangen ! 1 uke igjen til eg kan starte på nytt. Nevnte jo tidligere at eg håpte at vi hadde rukke el, men det er egt bare ønsketenking:p:hilarious:

Dumt at tante dukket opp igejn :( håper dere får en fin høytid da :)

Ja denne mnd hadde vi ikkje ein sjangs da dessverre, da mannen lå på sjukehuset rundt EL , så eg har bare venta og håpt at denne syklusen var kort, noe den heldigvis ble :D så godt mot, mot neste EL :D

Ja denne mnd hadde vi ikkje ein sjangs da dessverre, da mannen lå på sjukehuset rundt EL , så eg har bare venta og håpt at denne syklusen var kort, noe den heldigvis ble :D så godt mot, mot neste EL :D
Hehe, håper mannen er bedre nå :) ja er vel essensielt med sex for å bli gravid, så "godt" å vite at det ikke hadde gått i alle fall da :) :) Lykke til i neste PP da :)

Trudde TR hadde komt, ahh koffor skjer dette innimellom:hilarious: har bare hatt 1 dag med ørlite i tampong, så som vanlig haha lurer man jo på om dette er festeblødning, siden det starta så tidlig., dette er så irriterende. Det er helt helt sikkert mensen, men man får jo alltid eit håp. Visst egget faktisk droppa mye senere enn EL testen sa så rakk vi jo EL, og da stemmer det med festeblødning nå., det har vært mørkt og ikkje lyst ferskt noe som også indikerer at det kan være festeblødning. Blæ, eg har 1% håp om at det er baby, men 99% sikker på at det er starten på mensen :p missliker skikkelig sånne syklyser, det beste er når mensen kjem som ett pang og man er helt sikker :wacky: venninda mi opplevde feste blødning , då ho skulle hatt mensen, er derfor eg alltid får eit snev av håp :rolleyes::nailbiting:

Da blinker fjeset på eggløsningstesten og de fertile dagene har starta :D Første aksjer er da lagt ! Har litt tru på denne mnd siden eg skal ta progesteronstøtte! Tenk om det er det som skal til :D

MASSE lykke til! Nå skal det gå!!❤

Takk !! Man må jo bare fortsatte å leve i trua kvar mnd :D:D så spennende med deg og snart fødsel , tenk to babies , helt herlig :Heartred:Heartred:love7

Da blinker fjeset på eggløsningstesten og de fertile dagene har starta :D Første aksjer er da lagt ! Har litt tru på denne mnd siden eg skal ta progesteronstøtte! Tenk om det er det som skal til :D

Heiaheia!!

Blinkene smiley i dag også. I går hadde eg litt farge i slim, samme i dag tidlig. Håper dette har noe med eggløsning å gjøre, at det ikkje er nye polypper som blør eller noe anna gærent. Føler hele kroppen min er eit surr etter eg slutta på prevensjon. Angrer egt ganske mye på at alt eg har gått på... først p piller så pause så p stav 1 år som var helt gale, blødde nesten hele tiden. Så hadde eg ein liten pause før eg starta med p ring.... blæ skulle bare droppa alt., er helt sikker på at dette har rota i hormonene mine siden syklusene varierer frå 25-32 dager. Menmen hormonsystemet måjo funke til slutt så kroppen min kan få produsert en baby :love7

Taktikken denne mnd er forresten., aksjer annenkvar dag når det blinker. Når testen blir positiv er det aksjer den dagen og dagen etterpå :D så blir det progresteronstøtte frå dag 2 etter positiv EL test :D

El har enda ikkje dukket opp, kanskje den kjem i morra ? Men eg har hatt meir sporblødning , håper ikkje dette ødelegger sjangsene mine denne mnd :(:(

Testen blinker endå, og i går spotta eg mykje ! Ka skjer, kan eggløsning ha vært og det er derfor eg blør ? I dag er syklus dag 14, pleier å ha eggløsning på dag 12-14. må bare forsette å legge askjer og ta test til eg ser noe. Men om den aldri slår ut denne mnd , kan eg ikkje ta progresteron før neste syklus igjen :(

5 dagen med blinkene test, streken er svakere enn de andre dagene så eg lurer på om eg faktisk har hatt EL, det forklarer blødningene som har stoppa., i går var det bare brunt(som betyr gammelt) så kanskje EL var for to dager siden. Vi har jo lagt aksjer annenkvar dag frå testen blinka så vi har isåfall truffe riktig. Aksjer igjen i dag da og annenkvar dag fram til mensen eller positiv test:hilarious: tvile på at den blir positiv nå da :confused: dette skulle jo være en bra mnd med ekstra medisiner:sour: blæ nå får eg vell bare håpe at kroppen funket og at alt er i rute sånn egt. :shy: Vi får se om ca 2 uker :smug:

I dag har eg ihvertfall funne ut viktigheten av å teste etter eggløsning ! Den kom kom i dag :D på syklus dag 17! Litt sein denne mnd, weeee aksjer skal legges og om to dager starter eg på progresteronstøtte :D wiihuuu

btw ferdig med spotting i går, aner ikkje ka det kom av. Nå har eg bare masse eggløsningsslim :)

I dag har eg ihvertfall funne ut viktigheten av å teste etter eggløsning ! Den kom kom i dag :D på syklus dag 17! Litt sein denne mnd, weeee aksjer skal legges og om to dager starter eg på progresteronstøtte :D wiihuuu

btw ferdig med spotting i går, aner ikkje ka det kom av. Nå har eg bare masse eggløsningsslim :)

Æææh, fikk også positiv i dag! På cd17! Haha, gøy:D Masse lykke til, da vet jeg hva vi begge skal gjøre i dag:p

Æææh, fikk også positiv i dag! På cd17! Haha, gøy:D Masse lykke til, da vet jeg hva vi begge skal gjøre i dag:p

Jeg fikk positiv test i går, så da blir det spennende for alle oss 3 om sånn.. 10-ish dager..?! :angelic::Heartred:Heartred:Heartred

Jeg fikk positiv test i går, så da blir det spennende for alle oss 3 om sånn.. 10-ish dager..?! :angelic::Heartred:Heartred:Heartred
Aiaiai så spennende !!! Håper så INDERLIG på tre positive tester innen de neste 2 ukene :D:D:Heartred:Heartred

Back
Topp