Sender mange klemmer, skjønner og forstår hvor tungt dette er
Håper det snart blir en lykkelig slutt for dere også.
Håper det snart blir en lykkelig slutt for dere også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå dette er SÅ lovende!!! Veldig glad på dine vegne! Nå SKAL det bli baby!!Positiv oppdatering !
Gynekolog timen kunne ikkje gått bedre ! Til tross for grusomme smerter eg er litt usikker på om han faktisk skylte egglederene men han gjekk iallefall inn med kamera og masse vann og fjerna polyppen på 1 cm , 1 cm folkens , det er SVÆRT inni der. Den er bortevekk den andre lå et sted som ikkje hadde noe betdyning og var knøtt liten så den ligger der enda så om eg er heldig å slutter å blø om en ukes tid rekker eg kanskje eggløsningen denne mnd og då blir det kanskje ENDELIG BABY !!! Om ikkje så er time til kikhulloperasjon bestilt så ting skjer iallefall.
Livmora mi var ihvettfall helt perfekt innvendig nå ! Lykkelig
Positiv oppdatering !
Gynekolog timen kunne ikkje gått bedre ! Til tross for grusomme smerter eg er litt usikker på om han faktisk skylte egglederene men han gjekk iallefall inn med kamera og masse vann og fjerna polyppen på 1 cm , 1 cm folkens , det er SVÆRT inni der. Den er bortevekk den andre lå et sted som ikkje hadde noe betdyning og var knøtt liten så den ligger der enda så om eg er heldig å slutter å blø om en ukes tid rekker eg kanskje eggløsningen denne mnd og då blir det kanskje ENDELIG BABY !!! Om ikkje så er time til kikhulloperasjon bestilt så ting skjer iallefall.
Livmora mi var ihvettfall helt perfekt innvendig nå ! Lykkelig
Spennendeeee!!! Håååååper denne pp er din pp
Jaa håper inderlig for din del også!! Skjønte ka du mente med smertene i dag , uff glad eg er vant til mens smerter frå før av ! For dette var vondt
Kan ikke noe om det med blødning, men har hørt om folk som blir gravide mens man blør kind ofSå utrulig hyggelig med alle som følger med her inne ! Setter pris på det har en følelse om at blødningene kanskje har stroppa allerede ? Aner ikkje kor lenge det blør frå eit sår i livmora blir aksjer i morgen om det ikkje kjem noe blod i dag ihvertfall! Eggløsning på torsdag, så håper uansett at vi skal rekke det! Har endelig skikkelig trua! Heldigvis har flyttinga starta og det blir mye pakking fram til 1 oktober! Så tiden går ihvertfall fort om det skulle tatt noen pp’er til !
Kan ikke noe om det med blødning, men har hørt om folk som blir gravide mens man blør kind of
Men dette er jo ikke mens, men ja polyppen
Er veldig optimistisk på dine vegne
Krysser fingrene
Da har jeg lest gjennom hele dagboken din. Føler veldig med deg, og håper dette var det som skulle til for at en positiv test er rett rundt hjørnet
Er selv i pp12 nå, og leter rundt etter lignende historier for å klare og holde motet oppe. Var til sjekk på Hausken i pp6 hvor alt ble sjekket og alt så bra ut med både mann og meg. Tar også meg selv i å tenke at jeg så gjerne bare skulle opplevd en positiv test bare for å vite at det er mulig Kjenner meg utrolig godt igjen i berg-og-dalbane-følelsene. Jeg kan veksle mellom positiv og ekstremt negativ i forhold til alt dette på 10 sekunder, for så å bli veldig positiv igjen 10 sekunder etterpå Hvilken syklusdag er du på nå? Føler spent med
ja må bare vente pga at eg kan få infeksjon siden eg har fjernet en polypp, men trur eg er good to go i morgen
Så koselig at du har gjort det! Eg starta dagboka fordi eg selv lette etter personer med samme historie som min, følte at alle andre som brukte lang tid hadde noe ‘feil’, dette stemmer jo ikkje selfølgelig. Er på CD 11 i dag så første aksjer er lagt forrige syklus fekk eg EL på CD16 , men syklusen før fekk eg på CD 12. Denne mnd bruker eg ikkje EL tester da eg ikkje kjøpte fordi eg tenkte at det ikke var vits pga polyppen , nå er jo den vekke så då har vi jo ein kjempe god sjangs! Mannen har ferie så da kjører vi bare annenkvar til kvar dag ut uka håper det blir baby så eg slepp PP 18 som betyr 1,5 år med prøving masse lykke til til deg også! Hugser godt følelsen av å komme til pp12, den er immari tung, men som eg har lest her inne så bruker mange mellom 1-2 år naturlig, så du har fremdeles god tid les solskinnshistoriene, det hjelper ! Eg lagde enn tråd der folk har svart kor lang tid de har brukt, leser gjennom den når eg er psyka
Ja, og el kommer jo uansett om man tester etter den eller ikke, så sålenge aksjene legges inn så er dere gooood Det er utrolig vanskelig når venninne etter venninne blir gravid, det er slike følelser jeg sliter mest med tror jeg. Nå skal snart første venninne ha termin, og vi skulle være gravide samtidig jaja...
Masse masse lykke til, jeg har troa på at dette er deres pp!