TR kom nå, lykkelig over at syklusen bare var 28 dager, lykkelig over at eg slepp å gå i mange dager å lure.
Optimistisk ang. neste mnd! Har 2 pp igjen før timen i Haugesund
Men nå går eg mot PP 18 som betyr 1,5 år prøving. Det er tøft, det er virkelig tøft. Dette er det vanskeligste eg har vert gjennom.
Sjalusien som kommer over å se andre bli gravid, før ble eg alltid litt glad når eg så gravide eller barnevogner, nå blir eg bare irritert og småsur , spesielt visst dei ikkje ser noe hyggelige ut eller dei som er sinte på sine litt eldre barn. Ahh da tenker eg bare enda meir kor urettferdig det er at dei har fått. Dette er tanker eg gjerne egentlig kunne spart meg for, det å vere sjalu på at andre får barn er ein kjip følelse som kun går ut over meg selv. Eg håper virkelig at eg ein dag kan få lagt vekk denne følelsen. At det kan bli min tur.
Er mye eg vurdere å gjøre da, eg er egentlig ikkje noe hundemenneske , men har skikkelig lyst til å skaffe meg ein søt liten hund, for selskapet sin del, som ein slags erstatning mens eg venter, men om det vil funke , tviler. Eg ser også på adopsjon om vi aldri blir gravid, men det er ein så lang prosess, og eg kunne ønske at man kunne fått ungen allerede som baby, at den kan bli knytt til deg i tidlig tidlig stadie, ikkje etter 2 år... Har ikkje undersøkt dette så veldig mye , men paret i Else sitt program måtte det, dei venta i 2 år på å få gutten hjem. Men så ønsker eg jo også så veldig gjerne å gå gravid, at babyen skal vere meg og min mann. Men har også alltid tenkt at eg kunne tenkt meg å adoptere ein fordi det er SÅ mange som ikkje har det bra der ute. Vanskelig.
EG håper så inderlig at PP18 kan vere min PP, om ikkje så blir det kanskje IUI eller IVF med 2 egg enten offentlig eller privat om vi bikker 2 år med prøving.