Babydrømmen som tar alt for lang tid

Mine var sterkere om kveldene først i alle fall :) Men det betyr jo ikke at dine vil være det :) .
Gleder meg til å se uansett når det blir :)

Når på kvelden testa du da ?

Når på kvelden testa du da ?
Pørvde å la være å tisse i 3-4 timer først :) Og tok vel alt fra 17-18 til 22 :) Alt etter dagsplanen ellers og hvor nylig jeg hadde vært på do :)
her er et eksempel på forskjellen morgen/kveld hos meg. (disse testene er fra etter IKM da, tror det er 4+3/4+4 :)

Vedlegg

• idag.jpg
    idag.jpg
    17,8 KB · Visninger: 108
Pørvde å la være å tisse i 3-4 timer først :) Og tok vel alt fra 17-18 til 22 :) Alt etter dagsplanen ellers og hvor nylig jeg hadde vært på do :)
her er et eksempel på forskjellen morgen/kveld hos meg. (disse testene er fra etter IKM da, tror det er 4+3/4+4 :)

Kanskje eg ryker på ein test i 2100 tida i kveld da om eg klarer å holde meg lenge nok med å gå på do :p

Syklus dag 33 ingen tegn til mensen, men negative tester :confused: Har hatt 1 syklus på 32 dager for 1 år siden, så mensen kan komme iløpet av dagen. Visst den ikkje kjem skjønner eg ingenting :wideyed:

Ønsketekning, kan det vere graviditet alikavel?

Altså eg fekk litt lys sporblødning i går kveld, og ørlite på natta og ørlite på morningen, som kan ha vært rester frå i går. Tidligere når eg har fått mensen så sent som på dag 33 i syklusen har den komt ordentlig med en gang.

Nå sitter eg her uten smerter og foreløpig uten noe mer blødning. Altså det er helt sikkert mensen, men selvfølgelig begynner man å håper at det ikkje kjem noe mer. Leste litt på nettet å så at man kunne få feste blødning så sent som 14 dager etter eggløsning. Og det var søndag/mandag. Hmmm vi får vente å se, og håpe ! :rolleyes::D

Fremdeles ingen mer blod siden mandagskveld! I dag er eg på syklus dag 35, kjenner litt annerledes murring enn når eg har mensen, og puppene er ørlite ømme. Har bare en strimmeltest igjen så om det ikkje kjem noe mer blod innen i morra tidlig tar eg ein test. Visst den er negativ så må det jo bare vere noe veldig rart med kroppen min denne mnd. Altså eg skjønner ingenting, den har rota før med spotting før mensen , men aldri så sent i ein syklus. Nå er eg jo langt over normalen for min kropp :confused:

Fremdeles ingen mer blod siden mandagskveld! I dag er eg på syklus dag 35, kjenner litt annerledes murring enn når eg har mensen, og puppene er ørlite ømme. Har bare en strimmeltest igjen så om det ikkje kjem noe mer blod innen i morra tidlig tar eg ein test. Visst den er negativ så må det jo bare vere noe veldig rart med kroppen min denne mnd. Altså eg skjønner ingenting, den har rota før med spotting før mensen , men aldri så sent i ein syklus. Nå er eg jo langt over normalen for min kropp :confused:

Kjenner jeg er veldig spent på dine vegne! Og imponert over at du klarer å holde deg fra å teste:D Lykke til, håper det er spire:signs003

Kjenner jeg er veldig spent på dine vegne! Og imponert over at du klarer å holde deg fra å teste:D Lykke til, håper det er spire:signs003

fant ut at eg tester kl 13 i dag om eg klarer å vente, ble plutselig skikkelig spent selv :D:p

Oj, så spennende! Det er vel ingen grunn til sykluskluss denne gangen, er det? Krysser fingrene for deg :)

Nei ingen grunn, så er sykt sykt spent selv ! :D:D

Ahhh då kom den, på ordentlig, syklus på 34 dager.... ahhh så sykt irriterende at kroppen var slik denne mnd ! Hadde jo 28 dager forrige mnd og tenkte at endelig er eg i litt balanse. Altså dette var jo bare ordentlig ordentlig dårlig gjort ! Eg velger å tenke at det har vert eit egg som har sluppe taket , haha bare for min egen del. Da er det 1 syklus igjen før timen på fertilitetsklinikken. Håper det går da :)

Ahhh då kom den, på ordentlig, syklus på 34 dager.... ahhh så sykt irriterende at kroppen var slik denne mnd ! Hadde jo 28 dager forrige mnd og tenkte at endelig er eg i litt balanse. Altså dette var jo bare ordentlig ordentlig dårlig gjort ! Eg velger å tenke at det har vert eit egg som har sluppe taket , haha bare for min egen del. Da er det 1 syklus igjen før timen på fertilitetsklinikken. Håper det går da :)

Så kjipt! Masse lykke til denne runden, også er det kanskje fint å vite at du skal på klinikken uansett dersom det ikke går denne mnd. Kanskje det hjelper med å senke skuldrene litt? Håper for deg:joyful::Heartpink

Så kjipt! Masse lykke til denne runden, også er det kanskje fint å vite at du skal på klinikken uansett dersom det ikke går denne mnd. Kanskje det hjelper med å senke skuldrene litt? Håper for deg:joyful::Heartpink

Takk! Vi har så inderlig lyst til å greie det på egenhånd, våre ivf sjangser er nok også lave siden vi bare kan befrukte 2 egg. Så ivf er liksom ikkje helt løsningen heller :( kanskje det blir inseminasjon på oss først ?

Sykt spennende med deg !!! Håper det klaffer for dere nå :Heartred:Heartred

Takk! Vi har så inderlig lyst til å greie det på egenhånd, våre ivf sjangser er nok også lave siden vi bare kan befrukte 2 egg. Så ivf er liksom ikkje helt løsningen heller :( kanskje det blir inseminasjon på oss først ?

Sykt spennende med deg !!! Håper det klaffer for dere nå :Heartred:Heartred

Du kan jo høre når du skal på klinikken om det evt et mulig å booste hormonene litt med Letrozol, Ovitrelle og Lutinus? Og kanskje i kombinasjon med inseminasjon i så fall eventuelt? :joyful: Takk, håper fælt selv:nailbiting::Heartpink

Da var eggløsningdagen her ! Vi holder på med flytting og er helt utslitt, så denne gangen tenkte vi bare at vi tester, også har vi sex når testen er positiv. Heldigvis for oss skjedde det i dag, mannen reiser vekk frå i dag til onsdag for å jobbe siste tre dagene. Så da ble det ein god dose denne gangen! Vi får se om det holdt !

Back
Topp