Babydrømmen som tar alt for lang tid

Ja tidlig og ikkje morgenurin. Tar ny fredag tenkte eg :D
Var hos akupunktur igjen i dag! Skal skifte ut gravod nycoplus tablettene med litt andre merker fekk eg beskjed om hehe det eg tok var visst ikkje så bra ifølge han :hilarious: så fortsette å gå til akupunktur og soneterapi, føles godt å gjøre noe ! :D han mente også at akupunktur kan få polypper til å forsvinne , så blir spennende å se i juli på sykehuset om de er vekk ;)
Noen ganger kan små endringer være det som gjør utslaget for at egget sitter ja :) :)
Håper virkelig at du innen sommeren får en liten spire som sitter :) Helst nå i denne PP da men :)
Føles så urettferdig at folk som virkelig ønsker barn, ikke skal klare det. Så sitter Erna og compani og klager at det fødes for få barn? Ja vi prøver for harde livet å få flere da :P
Men tror sånne damer som går ut på byen, blir gravide etter et ONS og deretter tar en abort plager meg mest.

Noen ganger kan små endringer være det som gjør utslaget for at egget sitter ja :) :)
Håper virkelig at du innen sommeren får en liten spire som sitter :) Helst nå i denne PP da men :)
Føles så urettferdig at folk som virkelig ønsker barn, ikke skal klare det. Så sitter Erna og compani og klager at det fødes for få barn? Ja vi prøver for harde livet å få flere da :p
Men tror sånne damer som går ut på byen, blir gravide etter et ONS og deretter tar en abort plager meg mest.

Ja er helt enig ! Er så mange som ikkje skjønner ka de har. Har alltid tenk at da må de heller adoptere bort barnet eller ta ansvar :) er ikkje akkurat sånn at man ikkje skjønner at man kan bli gravid ved sex :hilarious::hilarious:

Dpo 12 og mensmurringen har komt, det kjennes ut som om den er rett rundt hjørnet! Akupunkturen sa at siden han jobber med hormonsystemet så kunne eg plutselig få mensen på dag 25 , har til vanlig 30 dager. Så det at murringen har begynt 3 dager før forventet mens betyr kanskje at akupunktur og soneterapien funker :D Eller at det er en spise der ;) tiden vil vise , da er det en sterk spire som har klart å feste seg innimellom mine 4 polypper ! :D

Dpo 12 og mensmurringen har komt, det kjennes ut som om den er rett rundt hjørnet! Akupunkturen sa at siden han jobber med hormonsystemet så kunne eg plutselig få mensen på dag 25 , har til vanlig 30 dager. Så det at murringen har begynt 3 dager før forventet mens betyr kanskje at akupunktur og soneterapien funker :D Eller at det er en spise der ;) tiden vil vise , da er det en sterk spire som har klart å feste seg innimellom mine 4 polypper ! :D
Krysser fingrene for spire :) Tatt noe test?

14 dpo og negativ tidlig test. Er ok da eg sa til meg selv og mannen at nå regner eg egentlig ikkje med å bli gravid før polyppene er fjerna ! Men man prøver jo uansett å håper :) bare 1 mnd til første sykehusbesøk så det føles godt ! Også er det 1,5 uke til neste akupunkturtime, det kommer til å skje til slutt og då blir det den mest fantastiske babyen ! Og kanskje rekker eg å få flat trent mage før den skal bli stor igjen :hilarious: rumpa bli iallefal sprek så eg slepp stor mage med flat rumpe:hilarious:

14 dpo og negativ tidlig test. Er ok da eg sa til meg selv og mannen at nå regner eg egentlig ikkje med å bli gravid før polyppene er fjerna ! Men man prøver jo uansett å håper :) bare 1 mnd til første sykehusbesøk så det føles godt ! Også er det 1,5 uke til neste akupunkturtime, det kommer til å skje til slutt og då blir det den mest fantastiske babyen ! Og kanskje rekker eg å få flat trent mage før den skal bli stor igjen :hilarious: rumpa bli iallefal sprek så eg slepp stor mage med flat rumpe:hilarious:
Når skal tante komme? :(
Det blir nok snart din tur, håper virkelig det :) :)

Dette har eg aldri opplevd før

første test etter 3 min andre etter den er tørr. Kan det vere noe ?

Vedlegg

• EE88AF0C-A554-41B9-BAAA-E2B36CFBA229.jpeg
    EE88AF0C-A554-41B9-BAAA-E2B36CFBA229.jpeg
    29,7 KB · Visninger: 169
  • DE708C59-763E-42F4-91C3-99589AD31700.jpeg
    DE708C59-763E-42F4-91C3-99589AD31700.jpeg
    12,1 KB · Visninger: 167
du har opplevd strek etter den tørka sant ? Var den som
Min :rolleyes:? Tenker at det kanskje bare er noe bugg og ikkje ekte siden den kom etter tida :p
Hvor lenge etter var det?

Jeg opplevde det EN gang med make sure, tror det var i september eller august i fjor. Men da var det lenge etter og testen hadde lagt fuktig med noe bomull og "baderomssøppel" så tror den fikk en slags kjemisk reaksjon. Men håper virkelig ikke dette er noe sånn! Hører jo om de som får strek etter tiden så blir det babystrek!!:woot::woot: håååååååper!!!

Hvor lenge etter var det?

Jeg opplevde det EN gang med make sure, tror det var i september eller august i fjor. Men da var det lenge etter og testen hadde lagt fuktig med noe bomull og "baderomssøppel" så tror den fikk en slags kjemisk reaksjon. Men håper virkelig ikke dette er noe sånn! Hører jo om de som får strek etter tiden så blir det babystrek!!:woot::woot: håååååååper!!!

3 timer kanskje ? Ååå håper virkelig! Den var jo litt sånn rosa og vanskelig å se helt etter strek før den var tørr så vet jo aldri :D

3 timer kanskje ? Ååå håper virkelig! Den var jo litt sånn rosa og vanskelig å se helt etter strek før den var tørr så vet jo aldri :D
Ja den lignet ikke på min falske strek! Dette ligner på en svak begynnende gravid-strek! Krysser fingrene for det!!!:woot:

Dette har eg aldri opplevd før

første test etter 3 min andre etter den er tørr. Kan det vere noe ?

Ææææ, jeg ser noe på nederste!!!:nailbiting::nailbiting::nailbiting: Håper så veldig for deg!! Skal krysse alt jeg har frem til neste test!:Heartred

Streken er jo ganske tydelig.. Men er den rosa?
Ikke for å drepe verken spenningen eller gleden, men fargestoffet har rent utover.. Kan det ha påvirket?

Håper virkelig det ikke er en tulle-strek! Og at streken dukker opp innen 5 min neste gang du tester! Du fortjener virkelig å bli gravid nå altså:Heartred

Back
Topp