Babydrømmen som tar alt for lang tid

I dag er eg 5 dpo og det er 10 dager til mensen ifølge flo, så kanskje eg egentlig bare er 4 dpo da. Litt usikker på om lutealfasen min er 14 eller 16, avhenger egentlig litt av når egget slapp i løpet av dei 48 timene etter positiv test :D

Puppene er fremdeles alt for vonde og det er jo alt for tidlig til at det kan være spire, er vell fremdeles 4-5 dager til egget fester seg. Men det at puppene er øm er vel hormonene i kroppen som jobber for å gjøre klart til ett lite frø! Eg er både positiv og negativ til at dette kan være mnd ! Eg håper jo inderlig at det er det, for lommeboka sin del også, akupunktur er dyrt en gang i uka! Spesielt når mannen også går en gang i uka til anna behandling privat:hilarious: Har mye heller lyst til å sette dei pengene på sparing , eller akkurat no til mastercardet fordi vi har handla litt mye på kreditt dei siste mnd :rolleyes:

Har nyheter da ! Vi skal flytte til ein liten bygd der mamma og de har flytta !! Det er skikkelig stas :D Har den siste tida følt meg ensom her i Stavanger, mens i den bygda er det mange koselige folk som har håpet lenge på at vi skal komme dit ! Mamma og de har budd der i 4 år no så vi har fått besøkt stedet ofte! Vi har også søkt om lån i husbanken i håp om å få kjøpt noe koselig :D Vi har aldri vert noe flinke til å spare og husdrømmen har egentlig ikkje vært der før no :hilarious: Litt dumt , men man skal jo ikkje angre på valg man har tatt ! Så nå håper vi bare at kommunen er så gira på tilflyttere at dei gir oss ett lite lån :hilarious::D Flytte prosessen dit er treig da, vi tar ting som det kommer så plutselig er vi der om 1 mnd eller 6 mnd, kem veit. Ordner det seg med lån og jobb fort, så flytter vi fort. Har allerede funne drømmehuset som eg trur skal være realistisk i forhold til kva vi kanskje kan få i lån så er bare å håper at det ikkje ryker og at lånet blir innvilget :D Men eg trur egentlig at vi ikkje får, så får bare vente å se :rolleyes:

Last edited:
I dag er eg 5 dpo og det er 10 dager til mensen ifølge flo, så kanskje eg egentlig bare er 4 dpo da. Litt usikker på om lutealfasen min er 14 eller 16, avhenger egentlig litt av når egget slapp i løpet av dei 48 timene etter positiv test :D

Puppene er fremdeles alt for vonde og det er jo alt for tidlig til at det kan være spire, er vell fremdeles 4-5 dager til egget fester seg. Men det at puppene er øm er vel hormonene i kroppen som jobber for å gjøre klart til ett lite frø! Eg er både positiv og negativ til at dette kan være mnd ! Eg håper jo inderlig at det er det, for lommeboka sin del også, akupunktur er dyrt en gang i uka! Spesielt når mannen også går en gang i uka til anna behandling privat:hilarious: Har mye heller lyst til å sette dei pengene på sparing , eller akkurat no til mastercardet fordi vi har handla litt mye på kreditt dei siste mnd :rolleyes:

Har nyheter da ! Vi skal flytte til ein liten bygd der mamma og de har flytta !! Det er skikkelig stas :D Har den siste tida følt meg ensom her i Stavanger, mens i den bygda er det mange koselige folk som har håpet lenge på at vi skal komme dit ! Mamma og de har budd der i 4 år no så vi har fått besøkt stedet ofte! Vi har også søkt om lån i husbanken i håp om å få kjøpt noe koselig :D Vi har aldri vert noe flinke til å spare og husdrømmen har egentlig ikkje vært der før no :hilarious: Litt dumt , men man skal jo ikkje angre på valg man har tatt ! Så nå håper vi bare at kommunen er så gira på tillyttere at dei gir oss ett lite lån :hilarious::D Flytte prosessen dit er treig da, vi tar ting som det kommer så plutselig er vi der om 1 mnd eller 6 mnd, kem veit. Ordner det seg med lån og jobb fort, så flytter vi fort. Har allerede funne drømmehuset som eg trur skal være realistisk i forhold til kva vi kanskje kan få i lån så er bare å håper at det ikkje ryker og at lånet blir innvilget :D Men eg trur egentlig at vi ikkje får, så får bare vente å se :rolleyes:
Får håpe det er gullegget som ligger der denne måneden :) :) :)
Selv er jeg på EL dagen i dag, så ikke 1 dpo før i morgen :)
Hørtes koselig ut å flytte til bygda, selv bor jeg på bygda nå, men vi flytter til byen i sommer da :P

Får håpe det er gullegget som ligger der denne måneden :) :) :)
Selv er jeg på EL dagen i dag, så ikke 1 dpo før i morgen :)
Hørtes koselig ut å flytte til bygda, selv bor jeg på bygda nå, men vi flytter til byen i sommer da :p

Så deilig å vere i dpo land i morgen ! Siste innspurt i dag da ? :D

Artig med flytteplaner hos dokke også da! Ka som gjer til at dere flytter til byen da ? :D

Så deilig å vere i dpo land i morgen ! Siste innspurt i dag da ? :D

Artig med flytteplaner hos dokke også da! Ka som gjer til at dere flytter til byen da ? :D
Tror vi tar en runde i dag og i morgen og sikkert Søndag, leser meg gal av at noen sier egget kan slippe 2 dager etter positiv test og leve et døgn o.s.v så blir forvirret selv :) Så får bare ha masse sex og satse på at vi treffer rett :P

Vi bor jo i Nord, langt unna noe stort sted, skal flytte til Tromsø, endel timer fra der vi bor nå.
Er mange grunner :)
Mer å finne på for datteren min, likevel masse flott natur og fint rett utenfor byen. (Tromsø er jo ikke megastorby)
Fått jobbtilbud på sykehuset der, mannen får bedre stilling der, har endel familie der også :)
Lettere og nærmere fremtidig utredning som uansett må skje der.
Slipper å måtte flys akutt til sykehus i helikopter for fødsel :P

Men mest for at vi føler og ønsker å prøve noe nytt :)
Skal ikke selge huset vårt da, leier det ut i første runde :)

Har nyheter da ! Vi skal flytte til ein liten bygd der mamma og de har flytta !! Det er skikkelig stas :D Har den siste tida følt meg ensom her i Stavanger, mens i den bygda er det mange koselige folk som har håpet lenge på at vi skal komme dit ! Mamma og de har budd der i 4 år no så vi har fått besøkt stedet ofte! Vi har også søkt om lån i husbanken i håp om å få kjøpt noe koselig :D Vi har aldri vert noe flinke til å spare og husdrømmen har egentlig ikkje vært der før no :hilarious: Litt dumt , men man skal jo ikkje angre på valg man har tatt ! Så nå håper vi bare at kommunen er så gira på tilflyttere at dei gir oss ett lite lån :hilarious::D Flytte prosessen dit er treig da, vi tar ting som det kommer så plutselig er vi der om 1 mnd eller 6 mnd, kem veit. Ordner det seg med lån og jobb fort, så flytter vi fort. Har allerede funne drømmehuset som eg trur skal være realistisk i forhold til kva vi kanskje kan få i lån så er bare å håper at det ikkje ryker og at lånet blir innvilget :D Men eg trur egentlig at vi ikkje får, så får bare vente å se :rolleyes:
Så utrolig spennende!! Da vi begge kanskje snart på flyttefot! Spennende tid!! Håper spiren sitter også nå!!:love7:Heartbigred

Tror vi tar en runde i dag og i morgen og sikkert Søndag, leser meg gal av at noen sier egget kan slippe 2 dager etter positiv test og leve et døgn o.s.v så blir forvirret selv :) Så får bare ha masse sex og satse på at vi treffer rett :p

Vi bor jo i Nord, langt unna noe stort sted, skal flytte til Tromsø, endel timer fra der vi bor nå.
Er mange grunner :)
Mer å finne på for datteren min, likevel masse flott natur og fint rett utenfor byen. (Tromsø er jo ikke megastorby)
Fått jobbtilbud på sykehuset der, mannen får bedre stilling der, har endel familie der også :)
Lettere og nærmere fremtidig utredning som uansett må skje der.
Slipper å måtte flys akutt til sykehus i helikopter for fødsel :p

Men mest for at vi føler og ønsker å prøve noe nytt :)
Skal ikke selge huset vårt da, leier det ut i første runde :)

Tromsø er jo en fantastisk by har eg hørt :D Der vi flytter er egentlig ganske sentralt selv om det er på bygda så det er litt digg :D Lykke til med flytting da ! Her trur eg planen er å flytte 1 januar ca så vi får spart om en litt god buffer før vi flytter og mannen går ned i stilling :D

Så utrolig spennende!! Da vi begge kanskje snart på flyttefot! Spennende tid!! Håper spiren sitter også nå!!:love7:Heartbigred

Jaaa og så sinnsykt gøy med tvillinger på deg !! Det ønsker eg meg også litt, men samtidig så er det mindre stress med 1 i straten så ønsker begge deler hehe :D ! Glad uansett :D

Tromsø er jo en fantastisk by har eg hørt :D Der vi flytter er egentlig ganske sentralt selv om det er på bygda så det er litt digg :D Lykke til med flytting da ! Her trur eg planen er å flytte 1 januar ca så vi får spart om en litt god buffer før vi flytter og mannen går ned i stilling :D
Ja er fint i Tromsø :) Blir godt med en miljøforandring :)
Koselig at dere også skal flytte snart, ei lita bygd sør i landet (vi kaller alt sør for Trondheim som sør btw) høres koselig ut å bo i :)

Så gøy med flytting! Og gratulerer med inngangen til DPO land:Heartpink Heier på deg og håper det klaffer denne gangen! :)

Så gøy med flytting! Og gratulerer med inngangen til DPO land:Heartpink Heier på deg og håper det klaffer denne gangen! :)

håper virkelig det samme for deg også ! :Heartred

Dpo 9 i dag, ingen symptomer noe som eg egentlig tar veldig positivt siden eg har hatt symptomer hver mnd de siste 14 mnd :hilarious: tenkte at eg skulle vente med å teste til fredag! Men så står det jo i appen min at forventet mens er om 6 dager! Da kan tidlig test slå ut allerede i dag :eek: så da blir det en test imorgen tidlig :p håper virkelig ikkje på nedtur denne mnd ! Men har heldigvis fått første time til orientering i juli før fjerning av polypper så da skjer ting litt fortere enn eg tenkte :D

Dpo 9 i dag, ingen symptomer noe som eg egentlig tar veldig positivt siden eg har hatt symptomer hver mnd de siste 14 mnd :hilarious: tenkte at eg skulle vente med å teste til fredag! Men så står det jo i appen min at forventet mens er om 6 dager! Da kan tidlig test slå ut allerede i dag :eek: så da blir det en test imorgen tidlig :p håper virkelig ikkje på nedtur denne mnd ! Men har heldigvis fått første time til orientering i juli før fjerning av polypper så da skjer ting litt fortere enn eg tenkte :D
Åå dette begynner å bli spennende! Legg ut test om du tester da:p Uansett resultat, hehe

Kjempefint at dere skal inn å fjerne polypper så snart :) :) Gode håp for en 2021 skatt til deg da :) :)
Forresten har jeg aldri hatt et eneste symptom før etter IKM med noen av mine graviditeter :P

Kjempefint at dere skal inn å fjerne polypper så snart :) :) Gode håp for en 2021 skatt til deg da :) :)
Forresten har jeg aldri hatt et eneste symptom før etter IKM med noen av mine graviditeter :p

Har hørt at det er det som egentlig er normalt :hilarious: så ingen symptomer er egentlig super bra :D hehe

Fortsatt håp :) Selv om det føles nedslående og se den der fæle blendahvite som selvlysende ser på deg :(

Ja tidlig og ikkje morgenurin. Tar ny fredag tenkte eg :D
Var hos akupunktur igjen i dag! Skal skifte ut gravod nycoplus tablettene med litt andre merker fekk eg beskjed om hehe det eg tok var visst ikkje så bra ifølge han :hilarious: så fortsette å gå til akupunktur og soneterapi, føles godt å gjøre noe ! :D han mente også at akupunktur kan få polypper til å forsvinne , så blir spennende å se i juli på sykehuset om de er vekk ;)

Back
Topp