Fy å glad eg er for at eg bestilte privat gynekolog ! Fekk en annen enn eg hadde sist gang og han her var super flink ! Forklarte alt godt og var skikkelig hjelpsom. 1500kr kostet det, penger vel spent
Eg har da polypper i livmora! Ganske mange så skal inn på sjukehuset å fjerne desse og samtidig få en kikkhulsoperasjon siden eg skal inn i narkose anyways. Damer blir gravid tross polypper, men det kan vere en årsak til at eg ikkje har blitt, desse er også grunnen til mellomblødningene mine så da var det ihvertfall avklart
Det er helt ufarlig å ha polypper. Årsaken til smertene eg har hatt i eggstokkene kunne han ikkje finne, så koffor eg har det er usikkert da, kanskje de ser mer under kikkhulsoperasjonen.
Eg får nok ikkje time på sjukehuset før etter sommeren da, så får bare smøre meg med tålmodighet. Eg hadde en stor og fin eggpose nå iallefall så eggløsningen kjem om noen dager. Er bare å fortsette å stå på itilfelle ett egg klarer å feste seg innimellom polyppene
Grunnen til at han andre gynekologen ikkje så dei sist eg var inne visste han ikkje, men det kunne vert at dei har komt etterpå eller at han bare ikkje så dei. Fordi han telte også at eg hadde 30 eggposer, mens han her bare telte 12 noe som også stemte med verdiene på en prøve eg hadde tatt ,så trur han forrige gynekologen har vert litt rask noe eg også følte den gangen.
Han mente at vi kunne avvente skylling av egglederene denne gangen siden han fant desse polyppene noe eg også var enig i var lurt
Han var veldig hjelpsom da og ville hjelpe meg videre på veien mot baby
Ett steg av gangen
Så nå skal eg bare slappe av , endelig ! Tenke at det ikkje blir baby før polyppene er fjernet, men forsette å prøve selvfølgelig, gå til akupunktur også bare håper inderlig at eg får time raskt og at det er det som skal til for at spiren sitter
Ha en nydelig helg og takk for alle som legger igjen en kommentar, det varmer