Babydrømmen som tar alt for lang tid

Åååh så godt og endelig få noen svar!! Og at det ikke er noe farlig og ikke minst at det faktisk er noe de kan gjøre noe med!:smiley-angelic001:Heartbigred

Jaa det var skikkelig godt :D har nok hatt desse lenge for ett symtom er mye utflod noe eg har hatt merkelig mye av de siste mndene så håper at det kommer baby etter dette har blitt fiksa :D Så herlig at du er vippa uke 6 ! Fantastisk å starte på 7 :Heartred:Heartred

Jaa det var skikkelig godt :D har nok hatt desse lenge for ett symtom er mye utflod noe eg har hatt merkelig mye av de siste mndene så håper at det kommer baby etter dette har blitt fiksa :D Så herlig at du er vippa uke 6 ! Fantastisk å starte på 7 :Heartred:Heartred
Jeg er sikker på at dette betyr baby for dere når de bare får fjernet disse!!:Heartbigred:love7:cheers

Så bra det gikk bra i dag! Må være godt å vite at det er flere ting som kan prøves ut hvis det ikke skulle gå av seg selv i løpet av sommeren, både ift polyppene og medisiner som kan prøves ut :Heartpink:Heartpink

jaa er med godt mot :D blir baby tilslutt :Heartred også kan eg egentlig bare slappe helt av til polyppene er fjernet ! For blir sikkert ikkje baby før det , men da veit eg mulig grunnen isåfall :D

Så bra du har noe "håndfast" som går an å ta tak i for å bedre sjansen! :) Håper det hjalp litt og at du klarer å nyte sommeren/tiden frem til polyppene skal fjernes :)

Så bra du har noe "håndfast" som går an å ta tak i for å bedre sjansen! :) Håper det hjalp litt og at du klarer å nyte sommeren/tiden frem til polyppene skal fjernes :)

Ja det håper eg også ! Satser på det vi har masse planer og mannen har en hel mnd fri

Hvordan påvirkes fertiliteten av polypper?

Kvinner med infertilitet har noe hyppigere forekomst av endometriepolypper sammenlignet med befolkningen ellers.

Resultatet av en stor studie viser også at fjerning av polypper kan bedre fertiliteten hos infertile. I forbindelse med utredning av infertilitet, vil vaginal ultralydundersøkelse av og til gi mistanke om at det finnes en polypp. Man kan da undersøke dette nærmere enten ved å sette inn en liten mengde væske i livmorhulen med samtidig ultralydundersøkelse, eller ved å gjøre en hysteroskopi. Ved hysteroskopi føres en tynt kamera inn i livmorhulen via skjeden slik at innsiden av livmorhulen kan ses direkte. Dersom man finner en polypp bør denne fjernes hos kvinner som har symptomer, og kvinner som har problemer med å bli gravid.

Skrevet av Kirsten Øvergaard Hope, Klinikk Hausken

Oi så spennende!! :wideyed: Det er så deilig å føle at man blir sett og hørt, og ikke minst viktig! Men nå har du en plan:Heartred Så da vet du iallefall hva neste steg er, selv om det er noen måneder til. Man gjør noe! Veldig glad på dine vegne:)

Hurra for at du får hjelp, og kom til en så god gynekolog! :Heartred Da kan du slappe av mer, og vite at du får hjelp. Det er godt! :)

Så godt å høre at du fikk en god undersøkelse og følte deg ivaretatt hos denne gynekologen altså ❤️ krysser fingrene for at fjerning av polyppene er det som skal til!

Åå gjett om eg er glad for digital eggløsningtest ! Den slo plutselig ut positiv ! Sist mnd hadde eg tre dager med fertile dager med blinkene fjes ! Ka skjer , skal ha eggløsning onsdag neste uke egentlig. Men gynekologen så jo at det skulle skje innen ett par dager !

Dette er så perfekt, mannen har ferie de neste sex dagene hehe !! Kunne ikkje blitt bedre :D så nå håper eg bare at egget vil feste seg inni mellom polyppene :D

Håper håper !!! :D

Så godt å høre at du fikk en god undersøkelse og følte deg ivaretatt hos denne gynekologen altså ❤️ krysser fingrene for at fjerning av polyppene er det som skal til!

jaaa håper eg også! Eller at spira er sterk og klarer å lure seg innimellom polyppene :D

Hurra for at du får hjelp, og kom til en så god gynekolog! :Heartred Da kan du slappe av mer, og vite at du får hjelp. Det er godt! :)

jaaa det er super digg !! Er fantastisk å vere hos engasjerte folk som brenner for yrke sitt og vil hjelpe til :D

Oi så spennende!! :wideyed: Det er så deilig å føle at man blir sett og hørt, og ikke minst viktig! Men nå har du en plan:Heartred Så da vet du iallefall hva neste steg er, selv om det er noen måneder til. Man gjør noe! Veldig glad på dine vegne:)

Takk ! Samme her ! Da har eg en plan om spira ikkje vil sitte i sommermnd :D håpee jo at den vil så eg slepper narkose, tenkte litt på det i går og fekk litt skrekk :hilarious: tenk du ligger der helt vekke også skal folk opp i der og gjøre ting :eek: aiai :hilarious:

God morgen ! Eller god formiddag er det kanskje :hilarious:

Her har dagene siden positiv el test vert kjempe fine ! Aksjer er blitt lagt på morgningen fram til i dag med 30 min med beina i taket etterpå ! Haha alt er lagt til rette for at det skal bli spire ihvertfall ! Treningsøktene er gjennomført og inntaket av kaffe har vert minimalt :) la oss håpe !! :dance008

Kroppen føles kjempe bra og det at eggløsningen plutselig kom så tidlig gir meg skikkelig god tru på at dette kanskje er egget så lenge det klarer å feste seg innimellom polyppene :p Eg kan endelig si at eg er i DPO land ! DPO 1 så la de neste 13 dagene ikkje snegle seg avgårde , men gå super fort ! Eg har 5 tidligtester liggende så første ryker nok på
DPO 10 :hilarious: eller 8 om eg blir skikkelig utolmodig :rolleyes:

ha en nydelig solskinnsdag ! :greet025

God morgen ! Eller god formiddag er det kanskje :hilarious:

Her har dagene siden positiv el test vert kjempe fine ! Aksjer er blitt lagt på morgningen fram til i dag med 30 min med beina i taket etterpå ! Haha alt er lagt til rette for at det skal bli spire ihvertfall ! Treningsøktene er gjennomført og inntaket av kaffe har vert minimalt :) la oss håpe !! :dance008

Kroppen føles kjempe bra og det at eggløsningen plutselig kom så tidlig gir meg skikkelig god tru på at dette kanskje er egget så lenge det klarer å feste seg innimellom polyppene :p Eg kan endelig si at eg er i DPO land ! DPO 1 så la de neste 13 dagene ikkje snegle seg avgårde , men gå super fort ! Eg har 5 tidligtester liggende så første ryker nok på
DPO 10 :hilarious: eller 8 om eg blir skikkelig utolmodig :rolleyes:

ha en nydelig solskinnsdag ! :greet025
Godt å høre at aksjer er lagt inn :) og håper også det er gullegget denne måneden :) :) Ventes selv på EL, ennå muligens litt tidlig :) men har og startet å få lagt inn noen aksjer for sikkerhets skyld :P

Godt å høre at aksjer er lagt inn :) og håper også det er gullegget denne måneden :) :) Ventes selv på EL, ennå muligens litt tidlig :) men har og startet å få lagt inn noen aksjer for sikkerhets skyld :p

så bra ! Den kom så tidlig denne gangen at vi tenkte ikkke på å starte enda , så aksjene ble lagt først på dagen med positiv test :hilarious: men så etterfulgt på de to dagene etterpå så satse på at det gjorde susen om dette er mnd vår ! Glemte å tilføye akupunktur time på tirsdag da ! Så håper kanskje at han kan sette litt nåler for å klargjøre kroppen til en befruktning ! Visst det går ann da :p

så bra ! Den kom så tidlig denne gangen at vi tenkte ikkke på å starte enda , så aksjene ble lagt først på dagen med positiv test :hilarious: men så etterfulgt på de to dagene etterpå så satse på at det gjorde susen om dette er mnd vår ! Glemte å tilføye akupunktur time på tirsdag da ! Så håper kanskje at han kan sette litt nåler for å klargjøre kroppen til en befruktning ! Visst det går ann da :p
Derfor det er så lurt med EL tester :) så går man i alle fall ikke glipp av den om man tester litt tidlig :) :) jeg kan ikke så mye om akupunktur, men kan umulig skade, kanskje kroppen blir så rolig at egget klarer å feste seg :) :)

Derfor det er så lurt med EL tester :) så går man i alle fall ikke glipp av den om man tester litt tidlig :) :) jeg kan ikke så mye om akupunktur, men kan umulig skade, kanskje kroppen blir så rolig at egget klarer å feste seg :) :)

Åå det hadde vert fantastisk ! Da hadde vi fått verdens største gave i 6 års bryllupsdagspresang som er i ikm uka ! :D

DPO 3 :D Er så deilig å vere i dpo land igjen! Men er litt trist denne gangen også fordi siden det har tatt så lang tid er det jo ganske uvirkelig at det skal skje. Men må holde motet oppe !:p

I går var første akupunktur og soneterapi time , det var digg å gjøre noe som kanskje kan hjelpe! Eg trur at for min egen del skal eg tenke at dette kommer til å funke, placebo er jo supert om det egentlig bare er stress som hindrer kroppen min.;)

Han var super flink da, kunne faget sitt ordentlig! Så han setter nåler for å fikse hormonsystemet mitt og nevnte at i starten kunne dette gjøre syklusene mine kortere og gjøre meg mer sint osv hehehe, stakkars mannen:hilarious: Men det interessante er at etter timen var puppene mine helt sinnsykt ømme og er det enda ! Altså hele puppen liksom, er så vondt! Så føler jo virkelig at han har gjort noe med hormonsystemet da :D Det er litt digg, har også to sånne kuler i kvart øre som presser på kvar sin nerve fram til fredag.

Visst eg er heilt sykt heldig så er dette nok til at egget fester seg :rolleyes: ny time onsdag neste uke så det blir digg !

Back
Topp