Jeg har ikke lest hele dagboken din men bare første innlegget, og hang meg opp i stoffskifte. Jeg har også lavt stoffskifte, og det tok oss et år og bli gravid med nr 2. Hadde også mange kjemiske spontanaborter. Det kan være vanskeligere å bli gravid med lavt stoffskifte, selv om det er velregulert. Også må jeg bare pushe på hvor viktig det er med oppfølging dersom du blir gravid. Da må du øke dosen med en gang og ta blodprøver hver 4 uke! Så du ikke mister spiren som endelig sitter
Må også bare spørre, har du fått beskjed om at tsh helst skal ligge mellom 1 og 1,5 når du tar medisiner? Laboratoriet har en referanseskala, men den gjelder ikke når du må ha medisiner. Da skal du ikke få så høye verdier der. Mange leger har dårlig kunnskap om stoffskifte, og så lenge det ikke er tagget som utenfor referabønseskalaen til laven, tenker de det er ok. Men for mange er det absolutt ikke ok. Nevnte det for ei venninne som ikke visste dette. Hun hadde mistet 3 spirer, men når hun justerte etter dette fikk hun endelig babyen sin. I tillegg til å bli i fin form igjen
det er så viktig å bli kjent med denne sykdommen, da det er dessverre lite kunnskap hos legene. Hvis du ikke gå til en spesialist da
lykke til!!!