Jaa, jeg får kanskje svar imorgen, men jeg vurderer sterkt å be om sykemelding frem til ferie for jeg er så trøtt atte hjelp.. og med turnusarbeid og allerede mangel på folk på jobb så er det ikke mulig med tilretteleggingFår se hva legen sier da, kan hende det ikke hjelper heller på trøttheten. Jeg har hatt fine verdier hele veien men i første trimester så sovnet jeg hver dag kl.17 på sofaen, klin umulig å holde seg våken men håper legen kan hjelpe deg med å finne en løsning som hjelper
Er veldig kos! Gleder meg til den delen av ferien når mannen også har fri så vi kan kose oss sammen alle sammen ja vi skal 3 uker hjem til Norge i sommer, det blir stas
Det går helt sikkert bra den du skal sette er jo heldigvis bare én sprøyte. Brukte bare B12 som et eksempel for det er den jeg har erfaring med (og den settes ikke i graviditeten). Har ikke fått den for rhesus-uforlikelighet noengang
Så koselig at dere skal «hjem» en tur! Håper formen din er god
B 12 er nok noe annet ja, men eneste jeg kan sammenligne med er tattis på rumpa og den var overraskende vond