Babydrømmen <3

Får se hva legen sier da, kan hende det ikke hjelper heller på trøttheten. Jeg har hatt fine verdier hele veien men i første trimester så sovnet jeg hver dag kl.17 på sofaen, klin umulig å holde seg våken :hilarious: men håper legen kan hjelpe deg med å finne en løsning som hjelper ❤️

Er veldig kos! Gleder meg til den delen av ferien når mannen også har fri så vi kan kose oss sammen alle sammen ☺️❤️ ja vi skal 3 uker hjem til Norge i sommer, det blir stas ☺️

Det går helt sikkert bra ☺️❤️ den du skal sette er jo heldigvis bare én sprøyte. Brukte bare B12 som et eksempel for det er den jeg har erfaring med (og den settes ikke i graviditeten). Har ikke fått den for rhesus-uforlikelighet noengang ;)
Jaa, jeg får kanskje svar imorgen, men jeg vurderer sterkt å be om sykemelding frem til ferie for jeg er så trøtt atte hjelp.. og med turnusarbeid og allerede mangel på folk på jobb så er det ikke mulig med tilrettelegging :depressed:

Så koselig at dere skal «hjem» en tur! Håper formen din er god :Heartred
B 12 er nok noe annet ja, men eneste jeg kan sammenligne med er tattis på rumpa og den var overraskende vond:hilarious::hilarious:
 
9+6

Jeg skal spise ordene mine en etter en etter å ha vært bekymra når jeg ikke var kvalm. Denne uka har vær grusom :hilarious:
Jeg har blitt 100% sykemeldt ifra jobb frem til ferie (når jeg kommer tilbake etter ferie så er jeg ute i uke 13 eller 14) på tirsdag så kastet jeg opp så mye at det ble tomt :depressed::hilarious: og jeg sliter fortsatt med matlyst og svimmelhet og jeg sliter med å få i meg nok drikke for jeg blir så fort kvalm..
Har fått utskrevet postafen av lege, men vil ikke ta de hver dag heller.. men er nesten så jeg må det for jeg føler ikke jeg får i meg nok mat:depressed:
 
9+6

Jeg skal spise ordene mine en etter en etter å ha vært bekymra når jeg ikke var kvalm. Denne uka har vær grusom :hilarious:
Jeg har blitt 100% sykemeldt ifra jobb frem til ferie (når jeg kommer tilbake etter ferie så er jeg ute i uke 13 eller 14) på tirsdag så kastet jeg opp så mye at det ble tomt :depressed::hilarious: og jeg sliter fortsatt med matlyst og svimmelhet og jeg sliter med å få i meg nok drikke for jeg blir så fort kvalm..
Har fått utskrevet postafen av lege, men vil ikke ta de hver dag heller.. men er nesten så jeg må det for jeg føler ikke jeg får i meg nok mat:depressed:
Babyen tar det den trenger, jeg levde på ritzkjeks en goood stund i første trimester. Kom meg ikke ut av sengen :hilarious: Håper kvalmen roer seg etterhvert, selv var jeg bedre fra ca uke 13/14:happy093
 
Babyen tar det den trenger, jeg levde på ritzkjeks en goood stund i første trimester. Kom meg ikke ut av sengen :hilarious: Håper kvalmen roer seg etterhvert, selv var jeg bedre fra ca uke 13/14:happy093
Ja håper det, får ikke i meg alle vitaminene mine heller, har tvunget folsyre og jod (en vitamintablett) til å holde seg nede :depressed:
Håper jeg blir bedre snart:Heartred
 
Ja håper det, får ikke i meg alle vitaminene mine heller, har tvunget folsyre og jod (en vitamintablett) til å holde seg nede :depressed:
Håper jeg blir bedre snart:Heartred
Håper du også merker bedre mot andre trimester! Jeg var skikkelig kvalm frem til uke 11-12 og nå er jeg nesten symptomfri i uke 14-15 :Heartred en trøst er at barnet får tak i næringen selv om du sliter å få i deg nok mat akkurat nå. Ta vare på deg selv om få nok hvile :thumright
 
Håper du også merker bedre mot andre trimester! Jeg var skikkelig kvalm frem til uke 11-12 og nå er jeg nesten symptomfri i uke 14-15 :Heartred en trøst er at barnet får tak i næringen selv om du sliter å få i deg nok mat akkurat nå. Ta vare på deg selv om få nok hvile :thumright
Ja, jeg skal overleve hvis det «bare» varer max 2 uker, altså (er 10+1 idag) men kjenner det er utrolig slitsomt å måtte ta en powernap etter jeg har spist vannmelon fordi jeg blir utslitt av alt :hilarious:
Klarer heldigvis å slappe av, hovedsakelig for at jeg må.. men jeg ligger mye i senga da:hilarious:
 
Back
Topp