Babydrømmen <3

Enig! Veldig glad for at det kun er midlertidig, og trøster meg med at det ser ut til å gi en lavere vektøkning (gått ned 2 kg siden jeg begynte på dietten). I uke 31 nå, hørt at insulinbehovet kan øke frem til uke 36, så forberedt på at alt kan skje ❤️
Så flink du er, og enda flinkere som klarer å holde en så positiv innstilling’ :cheers :Heartred
Håper du slipper insulin:Heartred

Klart du blir savnet:Heartred helt forståelig at man har behov for pause, spesielt etter så lang tid som prøver, jeg hadde jo behov for å trekke meg unna forumet imellom eggløsning og ikm for det stressa meg så:hilarious::Heartred heier på dere!:Heartred:Heartred
Hehe, ja, det er veldig stressende. Skulle ønske det gikk an å glømme hele greia slik alle sier "ikke tenk på det". Det hadde vært mye bedre :hilarious:
Takk❤️❤️

40+6

Og svimlende lei av å være gravid! Ny trivselskontroll på sykehuset om 2-3 dager, og jeg er dritspent på hvordan det blir, da har jeg også inntrykket av at jeg blir satt i gang men jeg gidder ikke å få opp håpet om det, for jeg blir bare skuffa hvis jeg blir sent hjem uten baby igjen :hilarious:

Har ikke mye å skrive om forsåvidt, har mye maserier enda men ingenting som tar seg opp, det bare murrer litt i bakgrunnen:bored:
Måtte bare si at det ikke har kommet noe baby enda, enn jeg er hele 3 dager på overtid:bored:

Kjekt med en oppdatering. Jeg venter i spenning og tenker ofte på deg :woot: håper noe skjer før kontrollen❤️

Kjekt med en oppdatering. Jeg venter i spenning og tenker ofte på deg :woot: håper noe skjer før kontrollen❤️
Tusen takk, så koselig :Heartred :cheers
Håper også det, er litt «redd» for igangsetting da jeg har hørt det er mye tøffere for kroppen enn at det skjer spontant.. er redd jeg ikke kommer til å klare en fødsel i utgangspunktet så det er mye overtenking på gang:shy::hilarious:

Tusen takk, så koselig :Heartred :cheers
Håper også det, er litt «redd» for igangsetting da jeg har hørt det er mye tøffere for kroppen enn at det skjer spontant.. er redd jeg ikke kommer til å klare en fødsel i utgangspunktet så det er mye overtenking på gang:shy::hilarious:
Å føde kommer nok til å gå helt fint. Kvinnekroppen er laget for det, så bare la kroppen ta over styringen :joyful::angelic: men ja, det er nok best for kroppen sin del om den får styre alt selv ❤️
Jeg ble satt igang begge gangene. Men med nr 2 var fødselen litt igang allerede, så det ble en bedre fødsel :)

Å føde kommer nok til å gå helt fint. Kvinnekroppen er laget for det, så bare la kroppen ta over styringen :joyful::angelic: men ja, det er nok best for kroppen sin del om den får styre alt selv ❤️
Jeg ble satt igang begge gangene. Men med nr 2 var fødselen litt igang allerede, så det ble en bedre fødsel :)
Ja det er sant, må bare prøve å tenke sånn, også har vi jo verdens beste helsevesen hvis det skulle være behov for litt «drahjelp» :cheers :Heartred
Altså jeg har jo ingen barn ifra før av, så har ingenting å sammenligne med om jeg må bli satt i gang, så det går nok helt fint:happy:

Ja det er sant, må bare prøve å tenke sånn, også har vi jo verdens beste helsevesen hvis det skulle være behov for litt «drahjelp» :cheers :Heartred
Altså jeg har jo ingen barn ifra før av, så har ingenting å sammenligne med om jeg må bli satt i gang, så det går nok helt fint:happy:
Helt sant, dette kommer til å gå kjempefint :happy: det blir nok en helt fantastisk opplevelse som du har lyst å gjøre igjen :love017

Oi! Håper virkelig han kommer snart, nå har ikke jeg barn selv enda, men ei veninne av meg ble nydlig satt i gang med første, og det også gikk veldig greit. (Bortsett fra at hun var forståelig nok drit lei av å være gravid :hilarious:)

Nå er det jo fortsatt en god stund til for min del, men kjenner også litt på frykten for å føde som førstegangsmor, en vet jo at det går helt bra, kroppen er skapt til det og de på sykehusene er veldig flinke. Men er jo helt nytt og skummelt fordi om.

Venter fremdeles i spenning og føler meg litt som en stalker :hilarious: :hilarious:
Håper det har vært framgang siden sist :D

Venter fremdeles i spenning og føler meg litt som en stalker :hilarious: :hilarious:
Håper det har vært framgang siden sist :D
Fortsatt intet nytt, urgh :hilarious: skal på sykehuset kl 9 imorgen tidlig for ny vurdering, håper så veldig jeg blir satt i gang for de to siste døgnene har jeg nesten ikke sovet noen ting for jeg har så mye vondt i kroppen:bored:
Gøy at du/dere følger med, hihi! :Heartred:Heartblue

Oi! Håper virkelig han kommer snart, nå har ikke jeg barn selv enda, men ei veninne av meg ble nydlig satt i gang med første, og det også gikk veldig greit. (Bortsett fra at hun var forståelig nok drit lei av å være gravid :hilarious:)

Nå er det jo fortsatt en god stund til for min del, men kjenner også litt på frykten for å føde som førstegangsmor, en vet jo at det går helt bra, kroppen er skapt til det og de på sykehusene er veldig flinke. Men er jo helt nytt og skummelt fordi om.
Tusen takk for kommentaren! Det er veldig godt og betryggende å høre positive erfaringer med igangsetting, men som din venninne så er jeg også møkkalei av å være gravid, så håper morgendagens sykehustime resulterer i igangsetting:hilarious::Heartblue

Tror også det er mer «frykten for det ukjente» på en måte, litt ekkelt å være på sykehus og bli innlagt og sånn, så håper jeg klarer å ta innover meg den positive, og gode stemninga som er på føden i forhold til på de andre avdelingene på sykehus (som er de jeg har tidligere, negative erfaringer med:bored:)

Fortsatt intet nytt, urgh :hilarious: skal på sykehuset kl 9 imorgen tidlig for ny vurdering, håper så veldig jeg blir satt i gang for de to siste døgnene har jeg nesten ikke sovet noen ting for jeg har så mye vondt i kroppen:bored:
Gøy at du/dere følger med, hihi! :Heartred:Heartblue
Masse lykke til i morgen! Håper de gir deg litt lys i tunellen, eller at du blir satt i gang med en gang ❤️

41+2(?)
Gjett hvem som har kommet HELT ut av telling? JEG! Og vet du hvorfor? Fordi den 5 februar i en sinnsyk fart kom lillegutt til verden :Heartblue
Jeg skal oppdatere ordentlig en annen dag, akkurat nå er klokka 04:45 på natta og jeg har sovet *kanskje* 40 min det siste døgnet:bored:

Det ble en styrtfødsel, satt i gang med ballong 10:45, den datt ut ca 14:30, og kl 14:55 tok de vannet, kl 16:00 var jeg i aktiv fødsel og 17:21 var han ute! Sykeste opplevelsen noen gang, rakk ingen smertestillende utenom lystgass:bookworm:
ALDRI MER!!:hilarious::bored:

Alt er fint med oss begge, tross en noe bekymret mor som kanskje ikke var så klar over etterbyrdsfasen som hun trodde, og sliter litt med å skifte bleie på seg selv:hilarious:

Kommer som sagt med bedre oppdatering når jeg ikke er helt på bærtur:Heartblue

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp