19+6!!!!
Vet ikke helt hvilken hjernekapasitet jeg hadde å jobbe med på torsdag når jeg skrev forrige innlegg, men jeg ble jo klart og tydelig satt frem på ultralyd, så jeg er jo straks halvveis!
Tiden flyr og jeg henger såvidt med
Babyrom er så godt som klart, har fått kjøpt inn:
- bedside crib (bruktgave ifra venninner)
- vogn (bugaboo buffalo, kjøpt brukt)
- bilstol (maxi cosi, kjøpt brukt)
- har alt av klær frem til størrelse 68-74
- stellebord (også en gave ifra en annen venninne som ikke bruker det mer)
- gulpekluter
- koseklut
- et ullteppe
- dyne og pute str 65x80
- et dyne- og putetrekk
Så jeg tror jeg ligger ganske greit an, men er jo fortsatt en hel del jeg mangler, nå må lønna bare komme
Formen er helt okei, vi har hetebølge på sørlandet (eller i hele landet kanskje??), og det merkes godt! Er mye hoven i hender og føtter, veldig trøtt, veldig sulten, og konstant tankekjør om hva som må kjøpes inn, navn, fødsel, fødebag, sykehusangst, hvordan det går med lillegutt.. uff, blir jo litt stressa av alt det der, men hvem blir ikke?
Prøver også veldig å glede meg over den voksende magen, har på en måte venta på det her siden jeg var barn selv, haha!
Nå er jeg på siste rest av jobbhelg her, og i morgen har jeg bursdag!
Før helga ble jeg overrasket med bursdagsfeiring med de nærmeste venninnene mine, de har aldri klart å overraske meg før for jeg er så «på» hele vegen, men ikke denne gangen
dette ble egentlig bare en lang oppdatering om ingenting, men det skjer veldig lite her om dagen (og godt er jo det..
)