Babydrømmen <3

Alle har jo rett på TUL nå i tillegg til den vanlige OUL. ^^, Så får uansett sett baby rundt uke 12-ish <3

Jeg venter på EL i ny IKM-gruppe. Klaffer det denne gangen får jeg termin 1. mars eller så, men fødte de andre to før tiden, så mulig jeg joiner februsr-forumet i så fall. Håper bare det klaffer denne gangen! Brukte 6 PP på første og 4 PP på andre, så 2 PP på tredje hadde passet fint inn i rekken. :smiley-angelic006 :smiley-angelic001
Ja, det er sant men uke 8 er vell i tidligste laget? Jeg er helt grønn på det her så det for bli en overraskelse enn så lenge :hilarious: :Heartred

Ja men da vettdu, skal du se det klaffer nå så du rekker å hive deg med oss i februar forumet:Heartred jeg blir nok å sniktitte litt på ikm gruppene :nailbiting::Heartred heier på deg!!
 
Ja, det er sant men uke 8 er vell i tidligste laget? Jeg er helt grønn på det her så det for bli en overraskelse enn så lenge :hilarious: :Heartred

Ja men da vettdu, skal du se det klaffer nå så du rekker å hive deg med oss i februar forumet:Heartred jeg blir nok å sniktitte litt på ikm gruppene :nailbiting::Heartred heier på deg!!

Jaa, du kan ta privat TUL så tidlig, da. Jeg så hjertet til begge mine banke i uke 7 på TUL. <3 Det var magisk! Men må nok ha et bedre ultralydapparat enn fastlegen har, antar jeg. Tror ikke det er alle som kan finne hjertet så tidlig, sånn uten videre, uten at jeg vet sikkert.

TUL fra staten er nok rundt uke 12, men vet faktisk ikke nøyaktig, siden det ble innført etter mine. Så det blir første gang for meg og. :) Liker veldig godt å gå på TUL rundt uke12-13, en helt enorm forskjell fra uke 7. Og også fra uke 11. Venter du til uke 12-13, fremfor uke 11, har det skjedd maaaasse, og de får sett og sjekket mye mer. Og rundt denne tiden de får mest nøyaktig termindato ut fra fosterets størrelse også. ^^,
 
Jaa, du kan ta privat TUL så tidlig, da. Jeg så hjertet til begge mine banke i uke 7 på TUL. <3 Det var magisk! Men må nok ha et bedre ultralydapparat enn fastlegen har, antar jeg. Tror ikke det er alle som kan finne hjertet så tidlig, sånn uten videre, uten at jeg vet sikkert.

TUL fra staten er nok rundt uke 12, men vet faktisk ikke nøyaktig, siden det ble innført etter mine. Så det blir første gang for meg og. :) Liker veldig godt å gå på TUL rundt uke12-13, en helt enorm forskjell fra uke 7. Og også fra uke 11. Venter du til uke 12-13, fremfor uke 11, har det skjedd maaaasse, og de får sett og sjekket mye mer. Og rundt denne tiden de får mest nøyaktig termindato ut fra fosterets størrelse også. ^^,
Ja, jeg skal definitivt på privat ul også, jeg får bare se hvordan den legetimen går før jeg booker noe med tanke på pris og sånn :smiley-angelic003
 
7+2

Formen er igrunnen helt grei, er stuptrøtt 100% av tiden og sliter fryktelig med å prestere på jobb, og på grunn av lite mulighet for tilrettelegging så er det ikke mye som skal til for en sykemelding..
Er en hormonbombe uten like (stakkars mannen min), og sulten hele tiden :depressed:

Skal på første legetime om en uke ca, på fredag, da er jeg 8+0, er utrolig spent!
Ikke så meget å meddele her egentlig, ville bare gi et livstegn :love2
 
8+0

Hjertet slår som det skal, og foreløpig ser alt fint ut, fint blodtrykk og puls, og ul så bra ut, og det er (heldigvis) bare en inni der! :smiley-angelic003 :Heartred

Men blodprøver må jeg bli tøffere på! Gud noe så flaut å sitte der, med armene fulle av tatoveringer, også bli svimmel, kvalm og gjennomsvett av en blodprøve når jeg i tillegg brukte emblaplaster!:hilarious::hilarious:
Heldigvis er helsesekretærene grisedyktige og stiller med vann, kald klut og trygge ord:Heartred
Nå skal helgen nytes med fint vær, god mat og sofakos!:Heartred

God helg!
 

Vedlegg

  • IMG_0547.jpeg
    IMG_0547.jpeg
    789,5 KB · Visninger: 18
Back
Topp