åå gratulererSjokktilstand
Jeg har ikke ord selv, men de sier jo at et bilde sier mer enn 1000 ord
(9ish DPO)
Vis vedlegget 435607
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åå gratulererSjokktilstand
Jeg har ikke ord selv, men de sier jo at et bilde sier mer enn 1000 ord
(9ish DPO)
Vis vedlegget 435607
Tusen takkåå gratulerer
Tusen takkÅhååi!! Gratulerer så mye!
Tusen takk!Gratulerer så mye!!!
Jeg ble ikke uggen og slikt før uke 6, for mange kommer symptomene rundt da. Strakk kanskje bare litt i livmorområdet og puppene før det5+4
Jeg tror kanskje det begynner å gå opp for meg hva som skjer.. det er helt sykt
Jeg tok en cb digital med ukesindikator nå nettopp, på grunn av mangel på symptomer så har jeg vært litt bekymra men den lyste så fint mot meg med 3+
Idag er det tirsdag og midt i eksamen, og jeg klarer ikke å konsentrere meg så det får gå som det går, kan ikke gjøre noe med utfallet uansett, så vi får se hvordan det går
Jeg har fortsatt veldig lite symptomer.. ingen tror jeg? Med mindre jeg begynner å kjenne etter da
Vis vedlegget 436800
Ja, jeg har hørt om flere som ikke har noe særlig symptomer i det hele tatt, ogJeg ble ikke uggen og slikt før uke 6, for mange kommer symptomene rundt da. Strakk kanskje bare litt i livmorområdet og puppene før det
Næmen så koselig! Hyggelig at du vil følge med jaa jeg håper fastlege er behjelpelig med ul..Veldig gøy med 3+ på ukesindikator! Håper å få følge deg litt her fremover, du festet deg i minnet fra IKM-gruppa. ^^, Spent på legetime 8+0, det blir bra!
Jaa! Hvis ikke er det vel TUL rundt de tider også? ^^,Næmen så koselig! Hyggelig at du vil følge med jaa jeg håper fastlege er behjelpelig med ul..
Det vet jeg faktisk ikke, men i så tilfelle sender de nok henvisning til sykehusJaa! Hvis ikke er det vel TUL rundt de tider også? ^^,
Alle har jo rett på TUL nå i tillegg til den vanlige OUL. ^^, Så får uansett sett baby rundt uke 12-ish <3Det vet jeg faktisk ikke, men i så tilfelle sender de nok henvisning til sykehus
Hvordan går det med deg?