Babydrømmen <3

Har støvet lagt seg litt?

Ja, nyheten begynner å synke inn, vi er kjempelykkelige! :flower Jeg er litt redd for å «hoppe i taket», da ikm er på fredag (24/5), men håper jo selvfølgelig at alt går bra:Heartred

Jeg er dritnervøs for blodprøver og legetimer men jeg gleder meg så til å være gravid, og se kroppen forandre seg :Heartred
For en gøy tid!!
 
11 dpo(?)
Det er så surrealistisk.. prata med en venninne igår, og i mitt hode er jeg serriøst 14 :hilarious: føles ut som at jeg bare er i litt trøbbel, og ikke at vi har planlagt, timet sex, endret livsstil for å oppnå det her:hilarious::hilarious:
Jeg er selvfølgelig kjempeglad, altså, men det er bare så utrolig rart og tenke på at hvis alt går etter planen så har vi en baby her i februar, og det er helt sykt:hilarious::nailbiting:

symptomer
Fortsatt ingen, annet enn stikkinger i livmor, humøret som endrer seg hvert 2. minutt, litt «susete» i hodet, men det kan også være varmen. Ingen kvalme (hipp hipp!), men en del kramper i beina/ rastløse ben, er kjempevarm hele tiden, og sover mindre..
Gleder meg til fortsettelsen:Heartred

IMG_0250.jpeg
 
4+4
Jeg klarte å la være å fortelle det til de jeg jobbet med i helga, men nå skal jeg jobbe nesten hver dag de neste 2 ukene, og jeg sliter veldig hvis jeg plutselig blir dårlig eller noe.. o_O men jeg må nesten bare se det litt an hvordan ting utarter seg.. jeg føler meg ikke akkurat gravid heller, så det kan jo være jeg slipper billig unna:hilarious:
Jeg bestilte en legetime til når jeg er ca i uke 7, de har et basic ultralydapparat på legekontoret som jeg håper vi får brukt på den timen, men det vil tiden vise:love2

Jeg har ikke noe særlig med symptomer enda, annet enn hyppige turer på do, sporadiske kramper/ sammentrekninger i nedre del av magen, og litt følelsen av å bli lei av det jeg spiser imens jeg spiser det..
 
5+0

Forbi grensa for kjemisk!:happy093
Ingen symptomer annet enn veldig økt appetitt, veldig trøtt men får ikke sovet noe særlig. Er igrunnen ikke så bekymret for det, da jeg tenker at så lenge ikke jeg har store smerter og blødninger så får det bare gå fint :hilarious: Må leve litt i ignorans hvis ikke blir jeg gær’no_O

Jeg dobbelsjekka og legetimen jeg skrev om i forrige innlegg er når jeg er i uke 8+0, så da håper jeg at jeg får noen betryggende ord ifra fastlegen:nailbiting:
 
5+1

Måtte så klart bruke opp den siste graviditetstesten i hus, ingen grunn til at den skal ligge ubrukt i åresvis liksom :joyful::hilarious:
Fikk endelig en såkalt dye stealer, det var ganske kult! :joyful: Så da sier jeg meg ferdig med testing siden jeg er forbi tiden for kjemisk, går det gæli nå, så er jeg ganske sikker på jeg vet det :nailbiting:
Nå står nok en jobbhelg for tur før eksamen!:happy093

IMG_0346.jpeg
 
5+4


Jeg tror kanskje det begynner å gå opp for meg hva som skjer.. det er helt sykt :hilarious:
Jeg tok en cb digital med ukesindikator nå nettopp, på grunn av mangel på symptomer så har jeg vært litt bekymra men den lyste så fint mot meg med 3+ :Heartred

Idag er det tirsdag og midt i eksamen, og jeg klarer ikke å konsentrere meg så det får gå som det går, kan ikke gjøre noe med utfallet uansett, så vi får se hvordan det går:hilarious:

Jeg har fortsatt veldig lite symptomer.. ingen tror jeg? Med mindre jeg begynner å kjenne etter da :hilarious:

IMG_0409.jpeg
 
5+4


Jeg tror kanskje det begynner å gå opp for meg hva som skjer.. det er helt sykt :hilarious:
Jeg tok en cb digital med ukesindikator nå nettopp, på grunn av mangel på symptomer så har jeg vært litt bekymra men den lyste så fint mot meg med 3+ :Heartred

Idag er det tirsdag og midt i eksamen, og jeg klarer ikke å konsentrere meg så det får gå som det går, kan ikke gjøre noe med utfallet uansett, så vi får se hvordan det går:hilarious:

Jeg har fortsatt veldig lite symptomer.. ingen tror jeg? Med mindre jeg begynner å kjenne etter da :hilarious:

Vis vedlegget 436800
Jeg ble ikke uggen og slikt før uke 6, for mange kommer symptomene rundt da. Strakk kanskje bare litt i livmorområdet og puppene før det ☺️
 
Veldig gøy med 3+ på ukesindikator! Håper å få følge deg litt her fremover, du festet deg i minnet fra IKM-gruppa. ^^, Spent på legetime 8+0, det blir bra!
 
Det vet jeg faktisk ikke, men i så tilfelle sender de nok henvisning til sykehus :Heartred :Heartred
Hvordan går det med deg?
Alle har jo rett på TUL nå i tillegg til den vanlige OUL. ^^, Så får uansett sett baby rundt uke 12-ish <3

Jeg venter på EL i ny IKM-gruppe. Klaffer det denne gangen får jeg termin 1. mars eller så, men fødte de andre to før tiden, så mulig jeg joiner februsr-forumet i så fall. Håper bare det klaffer denne gangen! Brukte 6 PP på første og 4 PP på andre, så 2 PP på tredje hadde passet fint inn i rekken. :smiley-angelic006 :smiley-angelic001
 
Back
Topp