Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Hurraaa❤❤❤
 
Gratulerer så mye som ruger på en liten blasto:smiley-bounce012:cool05:dance011:dance008:gen014:blob9:love7 Detta skal bli terminspire:Heartbigred
 
Dette var fantastiske nyheter ❤️❤️ Gratulerer så mye som ruger ❤️❤️
 
IVF#2 - 5dpo
Jeg er ruger!!:chicken:

På en fiiin blasto!:smiley-bounce012 Fikk til og med et bilde for å vise til mannen, haha! Dette var helt blastastisk, som mannen sa etterpå!:hilarious:


Fått to blasto på frys også, så dette er en skikkelig opptur og en gledens dag for oss! :Heartred De dyrker en liten tregost videre til i morgen også, så da får jeg vite om vi får enda en på frys!! Altså, dette har gått over all forventning, og jeg er såååå glad og lettet nå!! :woot:

Testdato er fredag 18.06, men hallo..:wacky: Men jeg skal prøve å vente så lenge jeg kan, og tenke på andre ting imens.:angelic: Mye gøy som skjer på jobben neste uke, så den kommer til å gå foooort!!

Plis la denne spiren bli en bebis!!:smiley-angelic001:Heartred
Hurra! Gratulerer som ruger og med minst to eskimoer!
 
IVF#2 - 5dpo
Jeg er ruger!!:chicken:

På en fiiin blasto!:smiley-bounce012 Fikk til og med et bilde for å vise til mannen, haha! Dette var helt blastastisk, som mannen sa etterpå!:hilarious:


Fått to blasto på frys også, så dette er en skikkelig opptur og en gledens dag for oss! :Heartred De dyrker en liten tregost videre til i morgen også, så da får jeg vite om vi får enda en på frys!! Altså, dette har gått over all forventning, og jeg er såååå glad og lettet nå!! :woot:

Testdato er fredag 18.06, men hallo..:wacky: Men jeg skal prøve å vente så lenge jeg kan, og tenke på andre ting imens.:angelic: Mye gøy som skjer på jobben neste uke, så den kommer til å gå foooort!!

Plis la denne spiren bli en bebis!!:smiley-angelic001:Heartred
Dette var virkelig gode nyheter TP ❤ Krysser alt jeg har for at det nå endelig skal bli bebis på dere :love7
 
IVF#2 - 5dpo
Jeg er ruger!!:chicken:

På en fiiin blasto!:smiley-bounce012 Fikk til og med et bilde for å vise til mannen, haha! Dette var helt blastastisk, som mannen sa etterpå!:hilarious:


Fått to blasto på frys også, så dette er en skikkelig opptur og en gledens dag for oss! :Heartred De dyrker en liten tregost videre til i morgen også, så da får jeg vite om vi får enda en på frys!! Altså, dette har gått over all forventning, og jeg er såååå glad og lettet nå!! :woot:

Testdato er fredag 18.06, men hallo..:wacky: Men jeg skal prøve å vente så lenge jeg kan, og tenke på andre ting imens.:angelic: Mye gøy som skjer på jobben neste uke, så den kommer til å gå foooort!!

Plis la denne spiren bli en bebis!!:smiley-angelic001:Heartred
Åh, gratulerer så utrolig mye!! :Heartred
 
Takk alle sammen! :Heartred

Og jeg kan spe på med enda en god nyhet i dag: de har fryst ned TO blastoer til!!:woot::sad010:Heartred Så nå har vi 4 potensielle babyer i fryseren! :angel8 Dette gikk jo virkelig over all forventning!! Nå kjenner jeg at jeg må jobbe med å holde med rolig og ikke tenke så mye på alt dette, men det er lettere sagt enn gjort!:hilarious:

@rosamentos Jeg skal kun gå på lutinus frem til testdato, ikke noe annen støttemedisin!:wideyed: De ville prøve én gang til uten noe ekstra, og de har troen på at jeg ikke trenger, så da får vi bare prøve det! Selv om jeg hadde lyst til å teste et eller annet, skal innrømme det.. :rolleyes:

Bare 15 dager til testdato da, dere..:hungover::hilarious: Skal klare å holde meg til IKM iallefall, det er neste lørdag! ..skal prøve!:hilarious:

TP
 
Takk alle sammen! :Heartred

Og jeg kan spe på med enda en god nyhet i dag: de har fryst ned TO blastoer til!!:woot::sad010:Heartred Så nå har vi 4 potensielle babyer i fryseren! :angel8 Dette gikk jo virkelig over all forventning!! Nå kjenner jeg at jeg må jobbe med å holde med rolig og ikke tenke så mye på alt dette, men det er lettere sagt enn gjort!:hilarious:

@rosamentos Jeg skal kun gå på lutinus frem til testdato, ikke noe annen støttemedisin!:wideyed: De ville prøve én gang til uten noe ekstra, og de har troen på at jeg ikke trenger, så da får vi bare prøve det! Selv om jeg hadde lyst til å teste et eller annet, skal innrømme det.. :rolleyes:

Bare 15 dager til testdato da, dere..:hungover::hilarious: Skal klare å holde meg til IKM iallefall, det er neste lørdag! ..skal prøve!:hilarious:

TP
Hurra for 4 eskimoer! Og tenk du ruger! Lykke til med å holde testetrangen litt i sjakk
 
Takk alle sammen! :Heartred

Og jeg kan spe på med enda en god nyhet i dag: de har fryst ned TO blastoer til!!:woot::sad010:Heartred Så nå har vi 4 potensielle babyer i fryseren! :angel8 Dette gikk jo virkelig over all forventning!! Nå kjenner jeg at jeg må jobbe med å holde med rolig og ikke tenke så mye på alt dette, men det er lettere sagt enn gjort!:hilarious:

@rosamentos Jeg skal kun gå på lutinus frem til testdato, ikke noe annen støttemedisin!:wideyed: De ville prøve én gang til uten noe ekstra, og de har troen på at jeg ikke trenger, så da får vi bare prøve det! Selv om jeg hadde lyst til å teste et eller annet, skal innrømme det.. :rolleyes:

Bare 15 dager til testdato da, dere..:hungover::hilarious: Skal klare å holde meg til IKM iallefall, det er neste lørdag! ..skal prøve!:hilarious:

TP
Herlighet så fantastisk kjære TP:Heartred Dette unner jeg dere virkelig!
 
9 dpo

Ville bare poppe innom og si at alt er bra, men har ikke testet ennå! :woot: Jeg ba mannen gjemme testene, så skal vi finne dem frem igjen om noen dager!:hilarious:

Ikke så mye symptomer egentlig, føler meg veldig lite gravid. Men så er jeg jo evt bare 3+2 og da.. :angelic: Har litt ømme pupper, men det har jeg hatt en ukes tid allerede! Kjenner omtrent ingenting i livmor og eggstokker.:confused: Blir litt ekstra trøtt og sigen av Lutinus, og den varmen vi har her nå hjelper ikke på akkurat.:hilarious:

Prøøøøver å legge bort tankene litt, men er sykt vanskelig. Har så veldig lyst til å endelig lykkes!:Heartred
 
Blir spennende når du skal teste! Vi venter i spenning :D
 
Spennende:smiley-bounce012 Gleder meg til testing:joyful:
 
Hei kjære TP :helloJeg har fulgt deg lenge litt fra sidelinjen - og dette blir min første kommentar i dagboken din. Du er en av de som har inspirert meg til å lage min egen prøvedagbok, og jeg vil bare si at jeg har grått både gledestårer og smertetårer (som jeg liker å kalle det) sammen med deg på den lange veien din. Jeg er så glad for å lese at du ruger, og jeg unner deg virkelig to streker :Heartred Dette blir virkelig spennende :smiley-bounce012
 
Back
Topp