Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Utrolig spennende å følge med de neste dagene! Heier og krysser fingrene for deg❤
 
9 dpo
Ville bare poppe innom og si at alt er bra, men har ikke testet ennå! :woot: Jeg ba mannen gjemme testene, så skal vi finne dem frem igjen om noen dager!:hilarious:

Ikke så mye symptomer egentlig, føler meg veldig lite gravid. Men så er jeg jo evt bare 3+2 og da.. :angelic: Har litt ømme pupper, men det har jeg hatt en ukes tid allerede! Kjenner omtrent ingenting i livmor og eggstokker.:confused: Blir litt ekstra trøtt og sigen av Lutinus, og den varmen vi har her nå hjelper ikke på akkurat.:hilarious:

Prøøøøver å legge bort tankene litt, men er sykt vanskelig. Har så veldig lyst til å endelig lykkes!:Heartred
Wow, du er utrolig god som klarer å holde deg unna:hilarious: heier masse!!:angel8
 
Nå tror jeg vi er mange som venter i spenning på når første test ryker :D
 
Heia heia heia ❤️ Veldig spennende :D
 
Hei kjære TP :helloJeg har fulgt deg lenge litt fra sidelinjen - og dette blir min første kommentar i dagboken din. Du er en av de som har inspirert meg til å lage min egen prøvedagbok, og jeg vil bare si at jeg har grått både gledestårer og smertetårer (som jeg liker å kalle det) sammen med deg på den lange veien din. Jeg er så glad for å lese at du ruger, og jeg unner deg virkelig to streker :Heartred Dette blir virkelig spennende :smiley-bounce012

Neimen så utrolig koselig melding!! :Heartred Takk for at du legger igjen spor - det er så fint å høre at folk følger med i historien og berg- og dalbanen min! :angel8 Jeg har ikke sett dagboken din ennå, men skal lete meg frem til den! :joyful:
 
Wow, du er utrolig god som klarer å holde deg unna:hilarious: heier masse!!:angel8

Haha, det er KUN fordi mannen har gjemt testene, hvis ikke hadde det røket en i dag, har jo fått positiv test 11 dpo to ganger før.:nailbiting:

Masse lykke til. Krysser fingrene for deg og håper på en terminspire. Når ryker første test? ❤️
Nå tror jeg vi er mange som venter i spenning på når første test ryker :D

Haha, så komisk (og fint) at alle er like spente som meg! :hilarious::Heartred

Vi ble enige om å ta en test torsdag kveld!:nailbiting::nailbiting: Da er jeg 13 dpo, og vi skal i en bursdagsfest på fredag, så greit å vite om man kan ta seg et glass eller ikke. Eller ti.

Jeg vingler sånn, i det ene øyeblikket leter jeg etter testene og bare MÅÅÅ vite! I det neste tenker jeg at jeg VIL IKKE vite svaret, jeg vil bare leve i lykkelig uvitenhet!:hilarious: Så ja.. Men må jo finne ut av det før eller siden, så det blir torsdag kveld!

Fortsatt lite symptomer: ømme pupper (men veldig lite i dag plutselig) og trøtttttttt! Litt stikking i eggstokkene, noe jeg vanligvis pleier å ha i ca en uke før mens - men håper ikke det er årsaken denne gangen!:shifty:

Okei, puh! Skrives på torsdag kveld! :nailbiting:
De som har babystøv/babytanker/annen babymerch til overs kan gjerne sende det over takk!:love017
 
Haha, det er KUN fordi mannen har gjemt testene, hvis ikke hadde det røket en i dag, har jo fått positiv test 11 dpo to ganger før.:nailbiting:




Haha, så komisk (og fint) at alle er like spente som meg! :hilarious::Heartred

Vi ble enige om å ta en test torsdag kveld!:nailbiting::nailbiting: Da er jeg 13 dpo, og vi skal i en bursdagsfest på fredag, så greit å vite om man kan ta seg et glass eller ikke. Eller ti.

Jeg vingler sånn, i det ene øyeblikket leter jeg etter testene og bare MÅÅÅ vite! I det neste tenker jeg at jeg VIL IKKE vite svaret, jeg vil bare leve i lykkelig uvitenhet!:hilarious: Så ja.. Men må jo finne ut av det før eller siden, så det blir torsdag kveld!

Fortsatt lite symptomer: ømme pupper (men veldig lite i dag plutselig) og trøtttttttt! Litt stikking i eggstokkene, noe jeg vanligvis pleier å ha i ca en uke før mens - men håper ikke det er årsaken denne gangen!:shifty:

Okei, puh! Skrives på torsdag kveld! :nailbiting:
De som har babystøv/babytanker/annen babymerch til overs kan gjerne sende det over takk!:love017
Verdens største boks babystøv sendes din retning, kjære fine deg!:angel8:angel8:angel8
 
Hehe! Nå venter vi alle på torsdag kveld! Masse babystøv sendes
 
Sender en helt haug med babystøv din vei:Heartred:smiley-bounce012 Såååå spent på torsdag kveld:smiley-bounce016
 
Haha, det er KUN fordi mannen har gjemt testene, hvis ikke hadde det røket en i dag, har jo fått positiv test 11 dpo to ganger før.:nailbiting:




Haha, så komisk (og fint) at alle er like spente som meg! :hilarious::Heartred

Vi ble enige om å ta en test torsdag kveld!:nailbiting::nailbiting: Da er jeg 13 dpo, og vi skal i en bursdagsfest på fredag, så greit å vite om man kan ta seg et glass eller ikke. Eller ti.

Jeg vingler sånn, i det ene øyeblikket leter jeg etter testene og bare MÅÅÅ vite! I det neste tenker jeg at jeg VIL IKKE vite svaret, jeg vil bare leve i lykkelig uvitenhet!:hilarious: Så ja.. Men må jo finne ut av det før eller siden, så det blir torsdag kveld!

Fortsatt lite symptomer: ømme pupper (men veldig lite i dag plutselig) og trøtttttttt! Litt stikking i eggstokkene, noe jeg vanligvis pleier å ha i ca en uke før mens - men håper ikke det er årsaken denne gangen!:shifty:

Okei, puh! Skrives på torsdag kveld! :nailbiting:
De som har babystøv/babytanker/annen babymerch til overs kan gjerne sende det over takk!:love017



Dette blir så spennende !! Men eg er litt nysgjerrig på koffor klinikken satte prøvedag så langt fram når du setter inn eit embryo ? Kan det virkelig feste seg og stige så sent , ga de noe svar på det ?
 
Dette blir så spennende !! Men eg er litt nysgjerrig på koffor klinikken satte prøvedag så langt fram når du setter inn eit embryo ? Kan det virkelig feste seg og stige så sent , ga de noe svar på det ?

De vil utelukke kjemisk! :) Derfor er testdato på det som blir 5+0.. Det er jo ikke før neste fredag for min del, den 18!:hungover: Det er bare å glemme!:hilarious:
 
De vil utelukke kjemisk! :) Derfor er testdato på det som blir 5+0.. Det er jo ikke før neste fredag for min del, den 18!:hungover: Det er bare å glemme!:hilarious:

ahhh skjønner ! Ja man klarer ikkje å vente så lenge :hilarious:
 
12 dpo og nå har jeg begynt å spotte!!?:banghead: Friskt, rødt blod.. På papiret da jeg var på do!:oops:

Venter ikke TR før på lørdag, så syns det var litt tidlig..? Og det er vel for sent med festeblødning nå, da jeg hadde innsett for en uke siden? Har hørt at Lutinus kan gjøre slimhinnene såre og, men ikke opplevd det de andre gangene.. Ingen smerter da, så det er jo et godt tegn!

For en rollercoaster!!:arghh: Jeg vet at dere ikke har fasiten altså, men jeg måtte bare skrive det ned! :bag:

Snakkes, nå skal jeg gjennomsøke huset etter tester! :facepalm::angelic:
 
12 dpo og nå har jeg begynt å spotte!!?:banghead: Friskt, rødt blod.. På papiret da jeg var på do!:oops:

Venter ikke TR før på lørdag, så syns det var litt tidlig..? Og det er vel for sent med festeblødning nå, da jeg hadde innsett for en uke siden? Har hørt at Lutinus kan gjøre slimhinnene såre og, men ikke opplevd det de andre gangene.. Ingen smerter da, så det er jo et godt tegn!

For en rollercoaster!!:arghh: Jeg vet at dere ikke har fasiten altså, men jeg måtte bare skrive det ned! :bag:

Snakkes, nå skal jeg gjennomsøke huset etter tester! :facepalm::angelic:
lykke til! Jeg spottet også MYE i mnd før jeg nå endelig testet positivt. Så det trenger ikke være noe. Har ikke spottet noe siden positiv test da, og er usikker på når det var siste gang. Håper for deg!
 
12 dpo og nå har jeg begynt å spotte!!?:banghead: Friskt, rødt blod.. På papiret da jeg var på do!:oops:

Venter ikke TR før på lørdag, så syns det var litt tidlig..? Og det er vel for sent med festeblødning nå, da jeg hadde innsett for en uke siden? Har hørt at Lutinus kan gjøre slimhinnene såre og, men ikke opplevd det de andre gangene.. Ingen smerter da, så det er jo et godt tegn!

For en rollercoaster!!:arghh: Jeg vet at dere ikke har fasiten altså, men jeg måtte bare skrive det ned! :bag:

Snakkes, nå skal jeg gjennomsøke huset etter tester! :facepalm::angelic:
TP ❤ Som jeg håper for deg! Og håper du finner en test på lur! Jeg er såå spent :hilarious:
 
Ikke gravid! :sad010

20210609_215826.jpg


Nå vet jeg ikke hvor mye mer jeg orker altså, dere.. :sorry: Dette føles skikkelig tungt! Jeg forstår det bare ikke!! Hvorfor går det ikke?!?!?:arghh:
 
Back
Topp