Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Så gode nyheter:smiley-bounce015:Heartred

Så gode nyheter ❤️ Det ligger flere blastoer og venter på deg på onsdag, så de får putte noen i frysen ❤️❤️

Må bli en fin blasto eller to av det der! ❤️

4 dager siden egguttak / 4dpo

..og jeg har ikke hørt noe ennå! Det tar jeg som gode nyheter, da er det noen overlevende egg så langt!:woot::woot:

Iiiiiih, det er så spennende!! :nailbiting: Jeg håper jeg ikke hører noen verdens ting fra dem i morgen, og at jeg bare drar dit til avtalt tid, og de har gode nyheter!:joyful: 1 blasto er gode nyheter, alt over det er en skikkelig bonus!:p Håper håper håper!

Ellers har jeg slitt litt med magesmerter, som jeg gjorde sist! Legen i Porsgrunn sa i dag at noen kan få "kolikk-lignende smerter" av uttak+lutinus, så det er nok noe sånt! Så går en del paracet!:bag:

Oppdaterer i morgen uansett utfall! :Heartred

..og jeg har ikke hørt noe ennå! Det tar jeg som gode nyheter, da er det noen overlevende egg så langt!:woot::woot:

Iiiiiih, det er så spennende!! :nailbiting: Jeg håper jeg ikke hører noen verdens ting fra dem i morgen, og at jeg bare drar dit til avtalt tid, og de har gode nyheter!:joyful: 1 blasto er gode nyheter, alt over det er en skikkelig bonus!:p Håper håper håper!

Ellers har jeg slitt litt med magesmerter, som jeg gjorde sist! Legen i Porsgrunn sa i dag at noen kan få "kolikk-lignende smerter" av uttak+lutinus, så det er nok noe sånt! Så går en del paracet!:bag:

Det er så bra! Heia eggsa:smiley-angelic001

Heia eggene!

Åh, det er så spennende! Dette skal gå veien ❤

Masse lykke til ❤

Masse lykke til imorgen:smiley-bounce012:Heartred

Lykke til idag :)

IVF#2 - 5dpo
Jeg er ruger!!:chicken:

På en fiiin blasto!:smiley-bounce012 Fikk til og med et bilde for å vise til mannen, haha! Dette var helt blastastisk, som mannen sa etterpå!:hilarious:

Fått to blasto på frys også, så dette er en skikkelig opptur og en gledens dag for oss! :Heartred De dyrker en liten tregost videre til i morgen også, så da får jeg vite om vi får enda en på frys!! Altså, dette har gått over all forventning, og jeg er såååå glad og lettet nå!! :woot:

Testdato er fredag 18.06, men hallo..:wacky: Men jeg skal prøve å vente så lenge jeg kan, og tenke på andre ting imens.:angelic: Mye gøy som skjer på jobben neste uke, så den kommer til å gå foooort!!

Plis la denne spiren bli en bebis!!:smiley-angelic001:Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20210602-161019_Gallery.jpg
    Screenshot_20210602-161019_Gallery.jpg
    343,4 KB · Visninger: 95
IVF#2 - 5dpo

På en fiiin blasto!:smiley-bounce012 Fikk til og med et bilde for å vise til mannen, haha! Dette var helt blastastisk, som mannen sa etterpå!:hilarious:

Fått to blasto på frys også, så dette er en skikkelig opptur og en gledens dag for oss! :Heartred De dyrker en liten tregost videre til i morgen også, så da får jeg vite om vi får enda en på frys!! Altså, dette har gått over all forventning, og jeg er såååå glad og lettet nå!! :woot:

Testdato er fredag 18.06, men hallo..:wacky: Men jeg skal prøve å vente så lenge jeg kan, og tenke på andre ting imens.:angelic: Mye gøy som skjer på jobben neste uke, så den kommer til å gå foooort!!

Åh, hurra, dette var jo kjempegode resultater! Sender masse babyklister deres vei :Heartred

Så fantastisk oppdatering! Håper blastoen som er satt inn blir værende i 9 mnd :Heartblue

IVF#2 - 5dpo

Ååå, TP:sad010 for noen fantastiske nyheter:talk017 Sååå glad på deres vegne. Tenk at dere har til søsken også! For ja, det blir til søsken, for denne skal sitte:happy093 Får du noen støttemedisiner denne gangen pga historikken din? Igjen, HURRAAA:happy093.

Back
Topp