Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

GRATULERER SÅÅÅ MYE:smiley-bounce016 Så sinnssykt gøy!!!! Denne må bare sitte hele veien! Krysser alle fingre og tær:smiley-angelic001

Legger ved mine, litt dumt at jeg ikke har bilde av 13dpo fersk.. men den øverste på bildet her er 13dpo. Synes ikke din er noe svakere enn min:Heartbigred

Vedlegg

• 60737DD9-1C30-44F2-80DE-C184DD9A486D.jpeg
    60737DD9-1C30-44F2-80DE-C184DD9A486D.jpeg
    44,3 KB · Visninger: 60
Titta tilbake igjen nå og stigningen er jo virkelig kjempe fin! Og det er stigningen som teller! Husk at noen ikke får positiv test før IKM!:D

Håper virkelig denne klamrer seg fast:angel8

Den er mye sterkere enn i går :love7 Jeg synes streken er bra for 13dpo:woot:

Den er sterkere fra i går denne! ❤️
Titta tilbake igjen nå og stigningen er jo virkelig kjempe fin! Og det er stigningen som teller! Husk at noen ikke får positiv test før IKM!:D

Håper virkelig denne klamrer seg fast:angel8
Syns det er fin stigning jeg ❤️
Wiiiiiii, masse stigning jo!!! :woot::woot::woot:
Den er mye sterkere enn i går :love7 Jeg synes streken er bra for 13dpo:woot:

Puh, det var ekstra godt med litt back up her nå! :love017 Godt poeng, er jo ikke alle som får strek før senere heller, og jeg må huske at dette er 25mlu. Så på testene fra forrige graviditet, og ser faktisk ut som dagens er sterkere enn testen var 14 dpo sist.:woot: Det tar jeg som et godt tegn!! :joyful::joyful:

Det blir enda en strimmel i morgen, så digital på torsdag, og så skal jeg se om jeg klarer å gi meg! :angelic:

Last edited:
GRATULERER SÅÅÅ MYE:smiley-bounce016 Så sinnssykt gøy!!!! Denne må bare sitte hele veien! Krysser alle fingre og tær:smiley-angelic001

Legger ved mine, litt dumt at jeg ikke har bilde av 13dpo fersk.. men den øverste på bildet her er 13dpo. Synes ikke din er noe svakere enn min:Heartbigred

Jeg gikk faktisk inn i dagboken din i går og sjekket testene dine! :hilarious: Vet man ikke skal sammenligne seg med andre på dette, men det er jo litt vanskelig må jeg innrømme! :rolleyes: Hvordan går svangerskapet ditt??:Heartred

Ser ut som kjempe fin stigning! :love017 Sier som rosamentos - mange får jo ikke positive tester før etter IKM! Og mye kan spille inn på testene, feks fargestoff, konsentrasjon på urin osv. Syns dette ser veldig bra ut, jeg! :joyful: Krysser alt jeg har for at denne klamrer seg godt fast og blir værende der inne helt til desember ❤️

Ser ut som kjempe fin stigning! :love017 Sier som rosamentos - mange får jo ikke positive tester før etter IKM! Og mye kan spille inn på testene, feks fargestoff, konsentrasjon på urin osv. Syns dette ser veldig bra ut, jeg! :joyful: Krysser alt jeg har for at denne klamrer seg godt fast og blir værende der inne helt til desember ❤️

Takk for oppmuntrende ord, det booster selvtilliten så sykt!:Heartred:Heartred Og du/dere har helt rett såklart!
Nå må lille spire bare klamre seg fast heeelt til desember! :wav

Du ligger fem uker foran meg da! :woot: Tok akkurat en test nå, skal legge ut bilde! Syns jo de er litt svake de testene mine, men syns de blir litt sterkere for hver dag, så da prøver jeg å ikke bekymre meg!:hilarious: Åh, 6+2, det er jo bare litt over to uker til for min del.:rolleyes: Håper vi kommer så langt, og enda lengre såklart.:Heartred

Hmm.. Sjekket sånn menstermin eller hva det heter, og det ble 19. desember! Så det blir en fin julegave i såfall!:wideyed: Du da?
Synes testen ser kjempefin ut:joyful: Ja, tenk! Tiden kommer til å både snegle seg avsted, og samtidig gå fort! Jeg har termin rundt 12. november eller noe, så fem uker ganske akkurat ja:D Verdens fineste julegave:Heartred

Synes testen ser kjempefin ut:joyful: Ja, tenk! Tiden kommer til å både snegle seg avsted, og samtidig gå fort! Jeg har termin rundt 12. november eller noe, så fem uker ganske akkurat ja:D Verdens fineste julegave:Heartred

Jeg syns det går sykt sakte allerede, så håper ting går litt fortere etter hvert! :hilarious:
Nå må du klamre deg fast lille spire :Heartred

Gratulerer så mye!!! ♥️♥️
Synes streken ser fin ut til 13dpo :)

Hihi takk!! Veldig stas :Heartred Deilig å joine preggo-gjengen! Håper alt går greit hos deg og at formen kommer seg!

Gratulerer så mye! Endelig :love017

Jaaaa endeliiiig!! :wav Nå må dette bare gå hele veien!!

19. desember ifølge en terminkalkulator! :wideyed: Blir seint på året, men men.. Jeg har sluttet å tenke på hva jeg helst vil ha! :hilarious::hilarious: Blir det baby generelt så er jeg happy! :love017

Ja!
Samma når den kommer, det blir like fint uansett når på året det er :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Jeg gikk faktisk inn i dagboken din i går og sjekket testene dine! :hilarious: Vet man ikke skal sammenligne seg med andre på dette, men det er jo litt vanskelig må jeg innrømme! :rolleyes: Hvordan går svangerskapet ditt??:Heartred

Veldig fort gjort å sammenligne!! Jeg skal være 9+0 i morgen!! Ultralyd på fredag, er SÅ spent!

Har du testa i dag??:nailbiting:

Veldig fort gjort å sammenligne!! Jeg skal være 9+0 i morgen!! Ultralyd på fredag, er SÅ spent!

Har du testa i dag??:nailbiting:

Ææææh, skjønner godt at du er spent!! Er spent med deg!:nailbiting::nailbiting: Gleder meg til å lese etter du har vært der!:love017 Har formen din vært fin hele veien eller? Jeg har ikke så mange symptomer egentlig, men merker at jeg er veldig sulten hele tiden!:wtf:

Neii, ikke tatt test i dag! :wideyed: Jeg har bare to strimmeltester igjen nå, og lurte litt på om jeg skulle spare dem!:hilarious: Men tipper jeg tar en om ca. 3 timer...:rolleyes: Er jo gøy å bare se testene bli positive syns jeg! Er ikke akkurat så ofte det har skjedd!:joyful::joyful:

Ææææh, skjønner godt at du er spent!! Er spent med deg!:nailbiting::nailbiting: Gleder meg til å lese etter du har vært der!:love017 Har formen din vært fin hele veien eller? Jeg har ikke så mange symptomer egentlig, men merker at jeg er veldig sulten hele tiden!:wtf:

Neii, ikke tatt test i dag! :wideyed: Jeg har bare to strimmeltester igjen nå, og lurte litt på om jeg skulle spare dem!:hilarious: Men tipper jeg tar en om ca. 3 timer...:rolleyes: Er jo gøy å bare se testene bli positive syns jeg! Er ikke akkurat så ofte det har skjedd!:joyful::joyful:

Skal skrive så fort vi har vært der:D

Ja.. synes på mange måter at formen har vært veldig fin! Jeg har jo kjent det, vært uggen/små kvalm og ømme bryster, men alt i alt veldig fin! Fin nok til å bli bekymret over lite symptomer:hilarious: Jeg sleit VELDIG med sult i starten, nesten så jeg begynte å grine noen dager! Jeg var så ubeskrivelig sulten - hele tiden - men hadde null matlyst! Helt grusomt:p
7+0 ga kvalmen seg nesten helt, men de siste dagene 8+4 - 8+6 har kvalmen kommet litt tilbake.

Jeg skjønner ikke at du klarer å ikke teste på morgningen:hilarious: Du er flink!! Men jeg tror du må - på mine vegne:hilarious: Jeg er sååå spent og håper så sinnssykt at den sitter nå:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Back
Topp