Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Spent på svaret ditt i dag:love7

Jeg og!:hilarious: Har sjekket Furst 5 ganger allerede, står ingen ting..:wacky: Vet ikke helt hva jeg skal tenke, får prøve å ikke tenke så mye generelt frem til mandag/tirsdag..:rolleyes:

Jeg og!:hilarious: Har sjekket Furst 5 ganger allerede, står ingen ting..:wacky: Vet ikke helt hva jeg skal tenke, får prøve å ikke tenke så mye generelt frem til mandag/tirsdag..:rolleyes:

Tror vi er mange som er spent sammen med deg, jeg har vært her inne og sjekka flere ganger i dag:hilarious:

Tror vi er mange som er spent sammen med deg, jeg har vært her inne og sjekka flere ganger i dag:hilarious:

Har ennå ikke fått noe svar..:dead: Den står ikke på oversikten engang, bare gamle prøvesvar.. o_OHar hatt skikkelig mensensmerter i dag og, likerikke!!:wideyed:

EDIT: Nå har den kommet opp på siden deres, står at "prøven er under arbeid".

Hvordan gikk ul??:love017

Last edited:
Har ennå ikke fått noe svar..:dead: Den står ikke på oversikten engang, bare gamle prøvesvar.. o_OHar hatt skikkelig mensensmerter i dag og, likerikke!!:wideyed:

Jeg har hatt masse menssmerter rundt IKM i mine velukkede svangerskap :)

Mensensmerter/ligamentsmerter er helt normalt den første tiden når man er gravid. Hadde det selv. Hadde faktisk så kraftige ligamentsmerter i uke 5/6 at jeg våknet av det på natta og var helt avhengig av varmeflaske. :)

Jeg har hatt masse menssmerter rundt IKM i mine velukkede svangerskap :)
Mensensmerter/ligamentsmerter er helt normalt den første tiden når man er gravid. Hadde det selv. Hadde faktisk så kraftige ligamentsmerter i uke 5/6 at jeg våknet av det på natta og var helt avhengig av varmeflaske. :)

Godt å høre andres erfaringer!:joyful:

Huff, håper ikke jeg virker veldig hysterisk altså! :hilarious: Jeg føler meg egentlig ganske rolig, og nyter foreløpig at jeg er gravid! :joyful: Min eneste erfaring med graviditet er jo en tidlig SA, så tankene mine hopper nok litt automatisk dit, hehe. :rolleyes:

Nei, du får rett og slett forsøke den lette greia å slappe av:facepalm::shy: Jeg hadde såå mye murringer og ligamentsmerter, våknet også av det om natta i begynnelsen. Var skikkelig stressa hver gang:facepalm: Stor klem!

Fikk se en liten krabat målt til 9+4:D (9+1 etter mine beregninger, men blir heller satt frem enn bak:hilarious:)

Skal du ta ny måling imorgen for å få målt 2 dager?:Heartred

Nei, du får rett og slett forsøke den lette greia å slappe av:facepalm::shy: Jeg hadde såå mye murringer og ligamentsmerter, våknet også av det om natta i begynnelsen. Var skikkelig stressa hver gang:facepalm: Stor klem!

Alt man skal bekymre seg for altså!:bag: Og når ungen kommer ut skal man sikkert bekymre seg resten av livet og!:hilarious: Nei, får bare prøve å beholde roen så mye jeg klarer.:p

Fikk se en liten krabat målt til 9+4:D (9+1 etter mine beregninger, men blir heller satt frem enn bak:hilarious:)

Skal du ta ny måling imorgen for å få målt 2 dager?:Heartred

Så flott!:Heartred
Skal tilbake på mandag morgen! Så dette blir en lang helg!:hilarious: Skal prøve å legge det litt fra meg og bare nyte at jeg er gravid nå iallefall!:love017

4+3

Endelig fikk jeg svaret på blodprøven!

HCG på 15dpo/4+1 var 75.

ImageUploadedByBV Forum1397303617.742710.jpg

I følge denne ligger jeg bra an, men hvis jeg sammenligner meg med andre her inne så er det litt lavt (men det skal jeg ikke gjøre!:hilarious:)

Så da er det bare å krysse fingrene og håpe på fin stigning på mandag.:smiley-angelic001

Symptomer jeg kjenner på er:
Nesten konstant sultfølelse
Mer trøtt enn vanlig
Bittelitt ømme nipler
Stikking i livmor, særlig mot venstre side
(Alt dette har jeg kjent siden 12dpo)

Hvilepulsen er fortsatt høy til å være meg:
Screenshot_20210409-123843_Fitbit.jpg

(Lå på 62 i dag og)

Kom igjen nå da LF4!!:hilarious::Heartred
:dance011

4+3

HCG på 15dpo/4+1 var 75.

Vis vedlegget 353793

I følge denne ligger jeg bra an, men hvis jeg sammenligner meg med andre her inne så er det litt lavt (men det skal jeg ikke gjøre!:hilarious:)

Så da er det bare å krysse fingrene og håpe på fin stigning på mandag.:smiley-angelic001

Mer trøtt enn vanlig
Bittelitt ømme nipler

Vis vedlegget 353795
(Lå på 62 i dag og)

Dette er veldig lovende!:woot: Herlig med symptomer:Heartred

4+3

HCG på 15dpo/4+1 var 75.

Vis vedlegget 353793

Mer trøtt enn vanlig
Bittelitt ømme nipler

Vis vedlegget 353795
(Lå på 62 i dag og)

fantastisk !! :talk017 håper det holder hele veien for dere:Heartred !! Er så lykke at dere fekk det til på egenhånd :D gir masse positiv energi for meg iallefall :D

Gratulere så mye :)

Ut ifra mine beregninger, ligger du på ganske lik hcg som jeg gjorde. Jeg hadde 250 18 dpo, med ovitrelle i kroppen. Om du stiger fint nå er det ca det samme du vil ligge på:) Husker jeg også syns jeg hadde litt lavt, men jeg er 19+1 i dag og har en sprellende liten baby i magen:)

fantastisk !! :talk017 håper det holder hele veien for dere:Heartred !! Er så lykke at dere fekk det til på egenhånd :D gir masse positiv energi for meg iallefall :D

Ja, det er en skikkelig opptur at vi ha klart å bli gravide naturlig! :Heartred Selv om dette ikke går veien så føles det lettere nettopp pga dette!:joyful: Nå er det din tur også!!

Gratulere så mye :)

Ut ifra mine beregninger, ligger du på ganske lik hcg som jeg gjorde. Jeg hadde 250 18 dpo, med ovitrelle i kroppen. Om du stiger fint nå er det ca det samme du vil ligge på:) Husker jeg også syns jeg hadde litt lavt, men jeg er 19+1 i dag og har en sprellende liten baby i magen:)

Eeeeeeelsker sånne historier!!!:woot::woot: Takk for deling, det boosta optimismen min skikkelig.:love017

4+4

Fortsatt gravid! :hilarious:

Det er så rart.. Jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg hva jeg skal tro! :wacky: Går dette veien eller ikke? Prøver å legge det fra meg, men er så vanskeliiiig!!:rolleyes: Er SÅ spent på blodprøven i morgen!:nailbiting: Heldigvis skal jeg dit kl 09, så kanskje får jeg svar allerede i morgen.. :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Symptomene er lik som de siste dagene! Syns niplene blir litt ømmere på kvelden, og så nesten borte på morgenen, og sånn går det!:hilarious:

Hvilepulsen stiger fortsatt! Mulig det er fordi jeg er litt stressa ang den blodprøven?!:hilarious::hilarious:

Screenshot_20210411-085818_Fitbit.jpg

Nå skal jeg nyte søndagen i finværet og kooooose meg!:angel8

Ja, det er en skikkelig opptur at vi ha klart å bli gravide naturlig! :Heartred Selv om dette ikke går veien så føles det lettere nettopp pga dette!:joyful: Nå er det din tur også!!

Eeeeeeelsker sånne historier!!!:woot::woot: Takk for deling, det boosta optimismen min skikkelig.:love017

Ja veit ! Bare smøre meg med tolmodighet så kommer babyen her også, det er eg helt sikker på :D

4+4
Fortsatt gravid! :hilarious:

Det er så rart.. Jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg hva jeg skal tro! :wacky: Går dette veien eller ikke? Prøver å legge det fra meg, men er så vanskeliiiig!!:rolleyes: Er SÅ spent på blodprøven i morgen!:nailbiting: Heldigvis skal jeg dit kl 09, så kanskje får jeg svar allerede i morgen.. :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Symptomene er lik som de siste dagene! Syns niplene blir litt ømmere på kvelden, og så nesten borte på morgenen, og sånn går det!:hilarious:

Hvilepulsen stiger fortsatt! Mulig det er fordi jeg er litt stressa ang den blodprøven?!:hilarious::hilarious:

Vis vedlegget 353863

Nå skal jeg nyte søndagen i finværet og kooooose meg!:angel8
Tror nok ikke stresset rundt blodprøven ville slått ut så mye på pulsen. Det er nok lille spire som trenger at du lager litt mer blod og at hvilepulsen derfor går oppover. Jeg er optimistisk på dine vegne ❤️

Tror nok ikke stresset rundt blodprøven ville slått ut så mye på pulsen. Det er nok lille spire som trenger at du lager litt mer blod og at hvilepulsen derfor går oppover. Jeg er optimistisk på dine vegne ❤️

Å, takk! :Heartred Jeg må bare innrømme at jeg føler meg ganske gravid nå! :rolleyes: Det - eller så blir jeg skikkelig forkjølet en av de neste dagene! Et eller annet skjer inni meg iallefall, det er jeg sikker på! :woot: Får håpe det er det første!:hilarious:

Så koselig å titte innom å se at du har blitt gravid ❤️ Og helt fantastisk at det gikk uten hjelp ☺️ Gratulerer så mye, håper den holder hele veien!

Back
Topp