Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Babystreker:love7 Gratulerer så mye med spiren:wav:Heartbigred

Kveldens tester (tatt etter 3 min):
Vis vedlegget 353252

Dere, jeg tror jeg faktisk er gravid!! :sad010

Kan det være sant??:nailbiting::nailbiting: Jeg er så sjokka akkurat nå jeg! Jeg var innom apoteket i går og hørte om de hadde menopur på lager liksom!:sad010

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive jeg!!
Herregud TP:sad010 JAAA!!!!!!! Dette skal være den sterkeste terminspiren i verden:Heartred Du er gravid - også hjemmelaget da:wav hurraaa!!!

Vis vedlegget 353252

Kan det være sant??:nailbiting::nailbiting: Jeg er så sjokka akkurat nå jeg! Jeg var innom apoteket i går og hørte om de hadde menopur på lager liksom!:sad010

Så fantastisk kjære deg !!!! Kjempe lykke :wav:hello2:Heartred

Så gøy! Gratulerer!

Åh herregud så spennende!! Dette er jo babystrek! Så utrolig!! :blob5:blob3:Heartbigred:love7

Vis vedlegget 353252

Så fantastisk! Også hjemmelaget! Gratulerer så mye, det var verdens beste nyheter :D

Tusen takk for så mange fine kommentarer dere! :Heartred Blir så rørt og glad av å lese dem, hver og en!! :sad010

Jeg tok akkurat en test:
20210405_161516.jpg

Er den nederste.:nailbiting:

Nå er den iallefall tydelig positiv, det liker jeg!:love017 Syns kanskje den er litt svak til å være 12 dpo, men jeg vet jo at hcg kan variere osv osv. Så er ikke bekymret! :joyful: Men jeg tror ikke helt på det heller, hvis dere skjønner!:hilarious::hilarious: Føles helt merkelig og absurd å ha klart å bli gravid på egen hånd etter så lang tid og etter 3 mislykkede innsett. Nei, det er rett og slett for sjukt til at jeg kan ta stilling til det ennå! :hilarious:

Ææææææææææææ!!!:excited001

Sånn, måtte bare skrike-skrive litt!:angelic: Og sjekk den hvilepulsen da!!
Screenshot_20210405-162337_Fitbit.jpg

Rett til værs!

Nå er det bare å krysse fingrene!!:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Har bare to babyplan igjen + en digital CB. Den ryker på IKM på torsdag!:wideyed::Heartred

TP

Tusen takk for så mange fine kommentarer dere! :Heartred Blir så rørt og glad av å lese dem, hver og en!! :sad010

Jeg tok akkurat en test:
Vis vedlegget 353351

Er den nederste.:nailbiting:

Nå er den iallefall tydelig positiv, det liker jeg!:love017 Syns kanskje den er litt svak til å være 12 dpo, men jeg vet jo at hcg kan variere osv osv. Så er ikke bekymret! :joyful: Men jeg tror ikke helt på det heller, hvis dere skjønner!:hilarious::hilarious: Føles helt merkelig og absurd å ha klart å bli gravid på egen hånd etter så lang tid og etter 3 mislykkede innsett. Nei, det er rett og slett for sjukt til at jeg kan ta stilling til det ennå! :hilarious:

Ææææææææææææ!!!:excited001

Sånn, måtte bare skrike-skrive litt!:angelic:
Gratulerer!!! ❤️❤️

Er så sykt hvordan det kan skje, ja! Men herregud så fantastisk!! Er skikkelig babyboom om dagen her og privat haha! Hater å si det, men tror det ligger noe i det at man gir litt opp og slapper av (selv om det er den mest provoserende tingen å høre som prøver). Er for tilfeldig at det skjer såpass mange i påvente av ivf og adopsjon liksom....

Har skikkelig godfølelse på denne, TP ❤️

P.s kan du pleeeeeease ta en digital? :hilarious::hilarious:

Gratulerer!!! ❤️❤️

Er så sykt hvordan det kan skje, ja! Men herregud så fantastisk!! Er skikkelig babyboom om dagen her og privat haha! Hater å si det, men tror det ligger noe i det at man gir litt opp og slapper av (selv om det er den mest provoserende tingen å høre som prøver). Er for tilfeldig at det skjer såpass mange i påvente av ivf og adopsjon liksom....

Takk fine deg.:Heartred

Haha, jeg har lovt mannen å vente med den digitale til IKM på torsdag morgen, så han har gjemt den! :hilarious::hilarious: Det sier kanskje litt om selvdisiplinen min!:dead::hilarious:

Ja, altså det er jo egentlig helt utrolig!:wideyed: Jeg har haaaatet å høre det fra venninner og familie mens vi har prøvd, men.. kanskje det faktisk har noe å si for enkelte!:rolleyes: Jeg har også tatt kosttilskudd for gravide i to måneder, men ellers er det jo ikke mye nytt jeg har gjort, bortsett fra å slappe mye av og ikke tenke så mye på prøvingen. Nei, jeg er helt sjokkert! :hilarious: Hjelpe meg altså!

Så hva gjør vi NÅ? :hilarious::hilarious:

Blir mange sånne om dagen::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Gratulerer!!! ❤️❤️

Det handler nok mer om det samme som konseptet ved alternativ medisin; etter en lang nok stund så vil det etterhvert kunne «ordne seg selv» eller bli bra. Enten det er ufrivillig barnløshet eller at man etter langvarige plager er villig til å «prøve alt», oppsøker for eksempel en akupunktør og akupunktur får kroppen i balanse igjen og plutselig har man ikke lenger vondt i hodet. Da gir man all cred til akupunkturen, når det med stor sannsynlighet bare er at det har ordnet seg selv siden det har pågått så lenge. Men når det da løser seg, så får man confirmation bias - og gir det faktum at man endelig har klart å «slappe av» årsak til graviditet, eller akupunktur årsak til at man blir kvitt hodepinen. Nå skal det sies at jeg absolutt ikke er «motstander» av akupunktur (og har benyttet det selv), bare følte det var et greit eksempel:p Beklager, men jeg måtte bare kommentere det, for det er noe av det verste jeg hører:bag:

TP, fy søren for en fin test a! Jeg er helt fra meg av glede over dette, det er såååå gøy!!! Mulig du funker litt annerledes enn meg, men jeg måtte ta av klokken rundt 3+5, for da sank pulsen fem slag og jeg fikk helt hetta. Har enda ikke klart å ta den på igjen:inpain: Pulsen ser iallfall utrolig bra ut! Gleder meg til de neste testene:Heartred Hva sier mannen??!:wav

Det er så fantastisk! Stor stigning fra i går også :Heartblue:Heartblue Tenk at du er gravid!! :woot:

Det handler nok mer om det samme som konseptet ved alternativ medisin; etter en lang nok stund så vil det etterhvert kunne «ordne seg selv» eller bli bra. Enten det er ufrivillig barnløshet eller at man etter langvarige plager er villig til å «prøve alt», oppsøker for eksempel en akupunktør og akupunktur får kroppen i balanse igjen og plutselig har man ikke lenger vondt i hodet. Da gir man all cred til akupunkturen, når det med stor sannsynlighet bare er at det har ordnet seg selv siden det har pågått så lenge. Men når det da løser seg, så får man confirmation bias - og gir det faktum at man endelig har klart å «slappe av» årsak til graviditet, eller akupunktur årsak til at man blir kvitt hodepinen. Nå skal det sies at jeg absolutt ikke er «motstander» av akupunktur (og har benyttet det selv), bare følte det var et greit eksempel:p Beklager, men jeg måtte bare kommentere det, for det er noe av det verste jeg hører:bag:

TP, fy søren for en fin test a! Jeg er helt fra meg av glede over dette, det er såååå gøy!!! Mulig du funker litt annerledes enn meg, men jeg måtte ta av klokken rundt 3+5, for da sank pulsen fem slag og jeg fikk helt hetta. Har enda ikke klart å ta den på igjen:inpain: Pulsen ser iallfall utrolig bra ut! Gleder meg til de neste testene:Heartred Hva sier mannen??!:wav

Mannen tror ikke helt på det han heller!:hilarious: Han ble jo minst like skuffet som meg da vi mistet forrige gang, så jeg tipper vi må inn på en TUL å se hjerteblink før han tror på dette!:rolleyes: Når var det du så hjertet igjen? Var ikke det ganske tidlig, eller husker jeg feil?:wideyed:

Går det bra med deg ellers i svangerskapet eller?:Heartred Gøy om dette går veien for meg og vi kan følge hverandre så tett! :smiley-bounce012

Haha, vi får se ang. den pulsen:hilarious: Mulig jeg må ta den av etter hvert også, foreløpig syns jeg jo dette er for godt til å være sant, så har liksom ikke rukket å bekymre meg helt ennå.:p

Det er så fantastisk! Stor stigning fra i går også :Heartblue:Heartblue Tenk at du er gravid!! :woot:

Ja tenk det?!?!:nailbiting::nailbiting::nailbiting: Jeg tror ikke helt på det!:hilarious: Nei, det er ganske sykt om dette går veien!:wideyed: Krysser det som krysses kan!:Heartred For deg også!!

Fiiiiineste testen som har steget veldig bra siden gårsdagens test:smiley-bounce016:gen014:Heartred Er ubeskrivelig glad på deres vegne- et sant mirakel:Heartred:love7

Fiiiiineste testen som har steget veldig bra siden gårsdagens test:smiley-bounce016:gen014:Heartred Er ubeskrivelig glad på deres vegne- et sant mirakel:Heartred:love7

Åh, takk for så fine ord!!:Heartred:Heartred Nå må de bare fortsette å stige sånn at jeg kan begynne å tro at dette faktisk skjer. :hilarious: Men uansett er det et mirakel at vi har klart dette på egen hånd!:love017

Så fantastisk!! Får helt frysninger. Gratulerer så mye❤❤

Enig!

Jeg leste en forskningsrapport for en stund siden som skrev at 50% av de som er uforklarlig barnløse faktisk blir gravide uten hjelp innen 3 år. Så for mange er det bare tid eller flaks som trengs. Plutselig kommer gullegget, og det er helt tilfeldig når det kommer. :)

Det er så fantastisk når det plutselig går og for min del gir det en boost med motivasjon når det plutselig går for andre som er i min situasjon. Enten det er naturlig eller ved ivf :dummy::Heartblue:love7

Back
Topp