Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Jeg pleier heller ikke å se streker om det ikke er, men her ser det virkelig ut som at det er en strek til! Trenger ikke zoome inn engang. Åh, tenk hvis det er babystrek!!! :smiley-angelic001❤️ Drikk lite og hold deg noen timer - så ta ny! Eller beste er vel å vente til kvelden eller i morgen, men det hadde ikke jeg klart :rolleyes: Spennende altså!

Jeg ser sjelden streker der de ikke er, og ikke alltid de strekene andre på forumet skriver at de ser - men her tror jeg jaggu at jeg ser noe!

Jeg pleier heller ikke å se streker om det ikke er, men her ser det virkelig ut som at det er en strek til! Trenger ikke zoome inn engang. Åh, tenk hvis det er babystrek!!! :smiley-angelic001❤️ Drikk lite og hold deg noen timer - så ta ny! Eller beste er vel å vente til kvelden eller i morgen, men det hadde ikke jeg klart :rolleyes: Spennende altså!

Æææ så gøy at dere ser!! :nailbiting::nailbiting:
Skal ut på farten nå, må prøve å vente så lenge jeg klarer, vil ikke kaste bort en CB, haha! :hilarious: Legger ut ny test med én gang jeg har tatt!:angel8

Oioi, her hadde det plutselig skjedd ting, så gøy! :D ser strek på begge, den siste der er jo veldig sterk til å være vanlig bp :woot: håpe sånn for deg ❤

Ser strek jeg også, men syns det er for tidlig å si om det er babystrek eller skygge. Håper inderlig for deg!!! :Heartblue:Heartblue

Ja ikke sant??? :nailbiting:
Mannen ser bare én sterk, så jeg tenkte kanskje streksynet mitt var ultratrent :hilarious:

Dette er 25 mlu, hadde ikke flere tidligtester fra bp. Har en tidligtest fra CB da, så tror jeg må ta den om noen timer!! :nailbiting::woot: Spennende altså!!!
Eeeh!!! Sånn så min første strek ut på BP :nailbiting: Har du tatt neste test????!

Åh, dette ble jo bare ekstra spennende når dere også ser noe!:woot: Jeg har aldri fått en så tydelig strek før, bortsett fra den gangen jeg faktisk var gravid. Den var der når testen var tørr også, og ser rosa ut.:wideyed:

Er på middag hos naboen nå, men har lagt klar test jeg kan ta i kveld! :nailbiting:

PS: hvilepulsen går rett vei iallefall!

Håper håper håper :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vedlegg

• 20210404_132128.jpg
    20210404_132128.jpg
    7,6 KB · Visninger: 92
  • Screenshot_20210404-202914_Fitbit.jpg
    Screenshot_20210404-202914_Fitbit.jpg
    11,8 KB · Visninger: 84
Last edited:
Så spennende!
Jeg ser og en svak strek både 10 og 11 dpo, håper veldig det er en babystrek :Heartred

Kveldens tester (tatt etter 3 min):
20210404_232207.jpg

Dere, jeg tror jeg faktisk er gravid!! :sad010

Kan det være sant??:nailbiting::nailbiting: Jeg er så sjokka akkurat nå jeg! Jeg var innom apoteket i går og hørte om de hadde menopur på lager liksom!:sad010

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive jeg!!

Jeg tror også det! Det er gode streker på begge!! Gratulerer så mye!! Dette må bare være terminspiren dere har ventet så lenge på :Heartblue:Heartblue:Heartblue

Jeg tror også det! Det er gode streker på begge!! Gratulerer så mye!! Dette må bare være terminspiren dere har ventet så lenge på :Heartblue:Heartblue:Heartblue

Åh, jeg kjenner at det er sykt skummelt å tenke at jeg kanskje er gravid allerede! :wideyed: Men ønsket er der, så sterkt! Så her er det bare å feste setebeltet og håpe på det beste!:angelic::Heartred

Åh, jeg kjenner at det er sykt skummelt å tenke at jeg kanskje er gravid allerede! :wideyed: Men ønsket er der, så sterkt! Så her er det bare å feste setebeltet og håpe på det beste!:angelic::Heartred

Ja, det skjønner jeg. :nailbiting: Om jeg noen gang kommer dit at vi får positiv test kommet jeg nok ikke til å tro på det ungen er ute i god behold :hilarious:

Åh, endelig oppdatering! Føler jeg har vært her inne i hele dag for å sjekke om du har testa :hilarious: Men dette må jo være babystreker ❤️ Håper du har masse tester på lager og kan fortsette testinga fremover :rolleyes: Måtte streken bli supersterk og spira sitte helt i mål! Krysser alt jeg har :smiley-angelic001❤️

Kveldens tester (tatt etter 3 min):
Vis vedlegget 353252

Dere, jeg tror jeg faktisk er gravid!! :sad010

Kan det være sant??:nailbiting::nailbiting: Jeg er så sjokka akkurat nå jeg! Jeg var innom apoteket i går og hørte om de hadde menopur på lager liksom!:sad010

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive jeg!!
Dette er spirestrek! Garantert ❤ For et lite mirakel ❤

Oiiii her er det jo streker :) åååå herregudså spennende:) ååååå gleder meg til neste test :)

Back
Topp