Jeg vet - er derfor jeg sier det er det mest provoserende man hører som prøver. Har selv en kjip historie som ufrivillig barnløs og habituell abort så føler ikke at jeg ikke har rett til å si det jeg sier. Ordnet seg her da jeg «ga opp». Nå har jeg straks to barn. Dessuten er jeg megatilhenger av akupunktur Var ikke ment å støte noen, men jeg tror det ligger mye psykisk bak graviditeter og at stress gjør mer med kroppen enn vi vet.Det handler nok mer om det samme som konseptet ved alternativ medisin; etter en lang nok stund så vil det etterhvert kunne «ordne seg selv» eller bli bra. Enten det er ufrivillig barnløshet eller at man etter langvarige plager er villig til å «prøve alt», oppsøker for eksempel en akupunktør og akupunktur får kroppen i balanse igjen og plutselig har man ikke lenger vondt i hodet. Da gir man all cred til akupunkturen, når det med stor sannsynlighet bare er at det har ordnet seg selv siden det har pågått så lenge. Men når det da løser seg, så får man confirmation bias - og gir det faktum at man endelig har klart å «slappe av» årsak til graviditet, eller akupunktur årsak til at man blir kvitt hodepinen. Nå skal det sies at jeg absolutt ikke er «motstander» av akupunktur (og har benyttet det selv), bare følte det var et greit eksempel Beklager, men jeg måtte bare kommentere det, for det er noe av det verste jeg hører
TP, fy søren for en fin test a! Jeg er helt fra meg av glede over dette, det er såååå gøy!!! Mulig du funker litt annerledes enn meg, men jeg måtte ta av klokken rundt 3+5, for da sank pulsen fem slag og jeg fikk helt hetta. Har enda ikke klart å ta den på igjen Pulsen ser iallfall utrolig bra ut! Gleder meg til de neste testene Hva sier mannen??!
Ikke meningen å kuppe dagboken din, TP. Følte jeg bare måtte forsvare meg selv