Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Søndag........6dpo........har såå lyst til å teste.........tiden går såå sakteeee!!:hilarious::hilarious:

Men helt ærlig, folk har da vel fått strek 7 dpo hvertfall?!?:hilarious:

Jeg er veldig trøtt i dag, helt zombie!!:dead: Husker fra de siste gangene og at bivirkningene fra progesteronet slår inn etter noen dager - og i dag er nok dagen!:wacky:

Føler meg bra ellers!:joyful: Prøver å holde optimismen oppe, men skal innrømme at det er litt vanskelig!:rolleyes: jeg bytter på å tenke DENNE GANGEN GÅR DET!! og HVORFOR SKAL DET LIKSOM GÅ DENNE GANGEN NÅR DET IKKE HAR GÅTT FØR??!

:wideyed: Litt opp og ned i humøret altså! Men været er ihvertfall superfint!!:hilarious::Heartred:Heartred

Helt enig i at tiden går i sneglefart etter innsett, men trøttheten av progesteronen gjør iallefall at man kan sove bort litt flere timer :p Må bare testdagen din komme fort! :woot:

Håper så inderlig for deg!!! Denne gangen skal det bare gå.
Krysser alt og sender masse gode tanker til minibebissen som skal vokse seg stor og sterk:angelic::woot::Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Åååå takk for litt ekstra positivitet Villblomsten, det trenger jeg, hihi!!:Heartred:Heartred Nå skal det bare gå !! Kom igjen kom igjen kom igjen!!:wav

Tenker helt likt selv ..! Hehe men nå går det for oss TP :D

Jaa, hadde vært såå koselig å flytte inn i Oktober 2021-gruppa sammen!:love017 Heia oss!!

Helt enig i at tiden går i sneglefart etter innsett, men trøttheten av progesteronen gjør iallefall at man kan sove bort litt flere timer :p Må bare testdagen din komme fort! :woot:

Det er sant! Og jeg som sliter litt med å sove til vanlig, er egentlig superfornøyd med å slukne så fort hodet treffer puta!:rolleyes: Gratulerer så masse med supert resultat av første IVF!!:Heartred To blasto på frys!!:woot: For en herlig følelse! Tipper du har både bebis og søskenbebiser der jeg!:angel8

Det er sant! Og jeg som sliter litt med å sove til vanlig, er egentlig superfornøyd med å slukne så fort hodet treffer puta!:rolleyes: Gratulerer så masse med supert resultat av første IVF!!:Heartred To blasto på frys!!:woot: For en herlig følelse! Tipper du har både bebis og søskenbebiser der jeg!:angel8

Godt at trøttheten kan brukes til noe iallefall:p
Takk, er helt overveldene at det gikk så bra. Håper på det blir noe ut av eggene :woot:

Jeg har sikkelig godfølelse for ditt LF også :woot:

Last edited:
Søndag........6dpo........har såå lyst til å teste.........tiden går såå sakteeee!!:hilarious::hilarious:

Men helt ærlig, folk har da vel fått strek 7 dpo hvertfall?!?:hilarious:

Jeg er veldig trøtt i dag, helt zombie!!:dead: Husker fra de siste gangene og at bivirkningene fra progesteronet slår inn etter noen dager - og i dag er nok dagen!:wacky:

Føler meg bra ellers!:joyful: Prøver å holde optimismen oppe, men skal innrømme at det er litt vanskelig!:rolleyes: jeg bytter på å tenke DENNE GANGEN GÅR DET!! og HVORFOR SKAL DET LIKSOM GÅ DENNE GANGEN NÅR DET IKKE HAR GÅTT FØR??!

:wideyed: Litt opp og ned i humøret altså! Men været er ihvertfall superfint!!:hilarious::Heartred:Heartred

Må vel gå an å starte testingen i morgen, vel ;) lykke til ♥️

Åå dette var hyggelig å lese:woot: Såå bra at opptiningen gikk bra og!!:D Åå guri nå er jeg såå spent!! Bare 3 dager igjen til test!!:smiley-bounce015 Krysser fingrene for at det går denne gangen:smiley-angelic001❤️❤️

Ville bare ønske lykke til med nært forestående testing. Jeg har fått strek på 7dpo før, så det er bare å starte :Heartred Hihihi :talk017

FER#2 - 8 DPO

Jajjja dere, da klarte jeg ikke å holde meg lenger.. :dead: La testebonanzaen begynne!!:dance018

20210202_193523.jpg

Syns først jeg skimtet noe, men så var den plutselig helt blenda!:hilarious: Er bare 8 dpo, så mister ikke håper ennå altså, men nå innrømme at jeg ble bittelitt skuffa.:rolleyes:

Får se i morgen kveld om det har skjedd noe spennende da!!:p

Og én ting til.. Burde ikke tidligtesten fra Babyplan være rosa med hvit skrift?! :bored: Mener å huske at det er sånn her en vanlig test ser ut, men dobbeltsjekket på pakken at det står early..:wideyed:

Håper det er en liten spire der inne! :Heartpink

FER#2 - 8 DPO

Jajjja dere, da klarte jeg ikke å holde meg lenger.. :dead: La testebonanzaen begynne!!:dance018

Vis vedlegget 347669

Syns først jeg skimtet noe, men så var den plutselig helt blenda!:hilarious: Er bare 8 dpo, så mister ikke håper ennå altså, men nå innrømme at jeg ble bittelitt skuffa.:rolleyes:

Og én ting til.. Burde ikke tidligtesten fra Babyplan være rosa med hvit skrift?! :bored: Mener å huske at det er sånn her en vanlig test ser ut, men dobbeltsjekket på pakken at det står early..:wideyed:

Ååå, update!! Også 8dpo da:hilarious: Blir spennende dager her inne nå:D Hadde en diskusjon rundt de der en kort tid tilbake. Var ei som sendte dem Mail og fant ut at det var noe feil, men at de skal være early likevel?? Noe sånt:p Jeg får skikkelig følelsen av at det kanskje bare er samme testene alltid jeg da, siden mange får like tidlig utslag på vanlig som tidlig:bored:

Heia LF3:Heartred:Heartred:Heartred

FER#2 - 8 DPO

Vis vedlegget 347669

Krysser fingrene :) :) Det der er jo en 25/ml test ja (om de ikke har endra designet? :)

Masse masse lykke til med testingen :) :) :)

Åh spennende! Krysser fingre og tær for deg!
Mine babyplan tidlig tester var rosa med hvit skrift, så mulig du har 25ml tester ja. Da er iallefall 8dpo tidlig

FER#2 - 8 DPO

Vis vedlegget 347669

Åh så spennende! Jeg gleder meg til oppdatering i morgen :woot:

Men ja, dette er jo en vanlig babyplan test. Ser ut som de må feilpakket de eller noe? Så rart!

Ååå, update!! Også 8dpo da:hilarious: Blir spennende dager her inne nå:D Hadde en diskusjon rundt de der en kort tid tilbake. Var ei som sendte dem Mail og fant ut at det var noe feil, men at de skal være early likevel?? Noe sånt:p Jeg får skikkelig følelsen av at det kanskje bare er samme testene alltid jeg da, siden mange får like tidlig utslag på vanlig som tidlig:bored:

Heia LF3:Heartred:Heartred:Heartred

Jaa, jeg syns jeg har lest det jeg også! :bookworm: Men husket ikke hvor! Jeg er litt enig med deg, det er sikkert samme ulla!:hilarious:

Jeg føler meg ikke så gravid, men håper håper :love017

Back
Topp