Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så gode nyheter! Pass godt på kroppen, for nå må det bli oktoberbebis
Ja, jeg håper med deg og veldig enig 'hva-som-helst' og 'når-som-helst' og det hadde vært så mye enklere hvis man bare visste når!Oktoberbebis hadde vært helt perfekt!! Hva-som-helst-bebis egentlig!
FER#2 - CD14 - monitorering nr 2
Sorry for sein oppdatering! Jeg hadde time kl 15, og måtte rett tilbake på jobb, så det ble litt hektisk!
UL i dag var ikke så veeeeeldig spennende akkurat. De to ledende folliklene fra sist på 11 og 12 mm hadde nå blitt...... 13 mm!
Dette skjedde sist jeg skulle ha frysforsøk også, eggløsning var så sykt treig! Lurer på om stresset med å konstant vente på EL gjør at det tar lengre tid enn vanlig..
Men, vi har uansett en god plan!
Hvis jeg får positiv test ila helgen blir det innsett på onsdag eller torsdag. Hvis jeg ennå ikke har fått positiv test på mandag, setter jeg Ovitrelle, og det blir innsett på fredagen. Så uansett så blir det innsett!!
Nå er det bare å lade opp kroppen for litt ruging!!!
TP
Ååååeeeeh det går så treiiiiigt!!!!
Vis vedlegget 346779
Kom igjennnnn!! Heia heia heia!!
CD 16
Vis vedlegget 346850
Snork..
Er vel bare å innstille seg på den Ovitrellen på mandag morgen og innsett på fredag!
CD17
NÅ skjer det ting!! Vis vedlegget 346894
Woop woop!!
Nå er spørsmålet om vi beholder timen til innsett på fredag eller om de flytter det til torsdag. Får høre i morgen!
Uansett: SYKT GIRA!!
Woooohoooo!!!
YAY!CD17
Woop woop!!
Nå er spørsmålet om vi beholder timen til innsett på fredag eller om de flytter det til torsdag. Får høre i morgen!
Woooohoooo!!!
CD17
Woop woop!!
Woooohoooo!!!
Hvordan blir det med deg, fine?
Herlighet så merkelig syklus Herlig at toppen kom til slutt, akkurat i tide!Nei, her skjer det ikke stort! Satt akkurat og så på den merkelige syklusen jeg har hatt, sånn EL-messig. Legger ved et bilde!
Har fått time til innsett på torsdag, midt på dagen! De har ikke sagt noe mer om forsøk som blir avbrutt, så da lever jeg i håpet frem til det motsatte er bevist!
Lille Frø vol. 3, heia heia!!
Herlighet så merkelig syklus Herlig at toppen kom til slutt, akkurat i tide!
Ååå, torsdag Da skulle vi vært likt i løypa. Nå må du stå for de gode nyhetene denne mnd, så tar jeg neste mnd