Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Åh, så gode nyheter! Pass godt på kroppen, for nå må det bli oktoberbebis ❤️

Oktoberbebis hadde vært helt perfekt!! :Heartred:Heartred Hva-som-helst-bebis egentlig!:hilarious::hilarious:

Oktoberbebis hadde vært helt perfekt!! :Heartred:Heartred Hva-som-helst-bebis egentlig!:hilarious::hilarious:
Ja, jeg håper med deg ❤️ og veldig enig 'hva-som-helst' og 'når-som-helst' ❤️ og det hadde vært så mye enklere hvis man bare visste når!

FER#2 - CD14 - monitorering nr 2

Sorry for sein oppdatering!:hilarious: Jeg hadde time kl 15, og måtte rett tilbake på jobb, så det ble litt hektisk!:wacky:

UL i dag var ikke så veeeeeldig spennende akkurat. De to ledende folliklene fra sist på 11 og 12 mm hadde nå blitt...... 13 mm! :banghead:

Dette skjedde sist jeg skulle ha frysforsøk også, eggløsning var så sykt treig! :hilarious: Lurer på om stresset med å konstant vente på EL gjør at det tar lengre tid enn vanlig.. :wideyed:

Men, vi har uansett en god plan!:joyful:
Hvis jeg får positiv test ila helgen blir det innsett på onsdag eller torsdag. Hvis jeg ennå ikke har fått positiv test på mandag, setter jeg Ovitrelle, og det blir innsett på fredagen. Så uansett så blir det innsett!! :woot::woot:

Nå er det bare å lade opp kroppen for litt ruging!!!:p

:HeartredTP

Spennende, får håpe gullegget som blir satt inn nå ♥️

Ååååeeeeh det går så treiiiiigt!!!!:banghead::hilarious::hilarious::hilarious:

20210122_205721.jpg

Kom igjennnnn!! Heia heia heia!!:wav

CD 16

20210123_194728.jpg

Snork.. :shifty:
Er vel bare å innstille seg på den Ovitrellen på mandag morgen og innsett på fredag!:rolleyes:

CD17

NÅ skjer det ting!! :happy093
20210124_140502.jpg

Woop woop!! :hug007

Nå er spørsmålet om vi beholder timen til innsett på fredag eller om de flytter det til torsdag. Får høre i morgen!:woot:

Uansett: SYKT GIRA!!
Woooohoooo!!!

:dance011

Jeeeeij:wav

CD17

NÅ skjer det ting!! :happy093Vis vedlegget 346894

Woop woop!! :hug007

Nå er spørsmålet om vi beholder timen til innsett på fredag eller om de flytter det til torsdag. Får høre i morgen!:woot:

Uansett: SYKT GIRA!!
Woooohoooo!!!

:dance011

Hvordan blir det med deg, fine?:joyful:

Hvordan blir det med deg, fine?:joyful:

Nei, her skjer det ikke stort!:wacky: Satt akkurat og så på den merkelige syklusen jeg har hatt, sånn EL-messig. Legger ved et bilde!:hilarious:

Har fått time til innsett på torsdag, midt på dagen! De har ikke sagt noe mer om forsøk som blir avbrutt, så da lever jeg i håpet frem til det motsatte er bevist!:rolleyes:

Lille Frø vol. 3, heia heia!!:smiley-bounce012

Vedlegg

• Screenshot_20210126-114216_Premom.jpg
    Screenshot_20210126-114216_Premom.jpg
    18,1 KB · Visninger: 63
Nei, her skjer det ikke stort!:wacky: Satt akkurat og så på den merkelige syklusen jeg har hatt, sånn EL-messig. Legger ved et bilde!:hilarious:

Har fått time til innsett på torsdag, midt på dagen! De har ikke sagt noe mer om forsøk som blir avbrutt, så da lever jeg i håpet frem til det motsatte er bevist!:rolleyes:

Lille Frø vol. 3, heia heia!!:smiley-bounce012
Herlighet så merkelig syklus:hilarious: Herlig at toppen kom til slutt, akkurat i tide!

Ååå, torsdag:Heartred Da skulle vi vært likt i løypa. Nå må du stå for de gode nyhetene denne mnd, så tar jeg neste mnd:wav

Herlighet så merkelig syklus:hilarious: Herlig at toppen kom til slutt, akkurat i tide!

Ååå, torsdag:Heartred Da skulle vi vært likt i løypa. Nå må du stå for de gode nyhetene denne mnd, så tar jeg neste mnd:wav

Skal gjøre så godt jeg kan!!:nailbiting::nailbiting::Heartred

Lykke til i dag :Heartred En nydelig dag å bli gravid.

Back
Topp