Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FER#2 - CD21 - 3DPO: INNSETT
For en dag!! Sola skinner, jeg har fri og alt føles bare skikkelig bra akkurat nå!
Startet dagen med litt "fertility yoga to thicken uterine lining"( ) og litt meditasjon for å roe nervene og komme i sonen! Like før jeg skulle dra så jeg at jeg hadde et ubesvart anrop fra Klinikk Hausken OG en sms om at de hadde sendt melding i portalen! Og hjertet mitt bare sank ned i magen og pulsen skjøt til værs! Nå overlevde ikke embryoet opptining, tenkte jeg. Men joda, de ville bare si fra om at alt hadde gått fint med tiningen!! Altså er det mulig.. Jeg ble SÅ redd et øyeblikk, også var det bare gode nyheter! Da måtte jeg ta noen ekstra dype pust igjen for å roe meg ned, haha! Jeg kan ikke huske at de ringte forrige gang nemlig..
Uansett, i dag så føltes det ut som ringen var sluttet på Hausken! Alle menneskene jeg var "innom" i dag, fra resepsjonist til embryolog og sykepleier og gyn, de var alle fra mitt første møte med Hausken! Etter å ha byttet på litt folk underveis i prosessen, føltes det så deilig å "komme tilbake" til de jeg møtte den aller første gangen i fjor. Det var såå god stemning, og vi tullet med at "nå setter vi inn en liten Herman", som er navnet på embryologen, haha. Jeg bare "jaja, jeg er med på alt jeg, bare det blir baby!"
Så akkurat nå føles alt helt fantastisk! Og jeg skal nyyyyyte denne følelsen så lenge den varer!
Har fått testdato 08.02, men har satt min egen testdato den 04.02 om akkurat én uke.
SÅ: 7 dager til test!
LF3, eller skal jeg si Herman/Hermine, nå kjører vi på!!
Alle gode ting er tre.
-TP
FER#2 - CD21 - 3DPO: INNSETT
For en dag!! Sola skinner, jeg har fri og alt føles bare skikkelig bra akkurat nå!
Startet dagen med litt "fertility yoga to thicken uterine lining"( ) og litt meditasjon for å roe nervene og komme i sonen! Like før jeg skulle dra så jeg at jeg hadde et ubesvart anrop fra Klinikk Hausken OG en sms om at de hadde sendt melding i portalen! Og hjertet mitt bare sank ned i magen og pulsen skjøt til værs! Nå overlevde ikke embryoet opptining, tenkte jeg. Men joda, de ville bare si fra om at alt hadde gått fint med tiningen!! Altså er det mulig.. Jeg ble SÅ redd et øyeblikk, også var det bare gode nyheter! Da måtte jeg ta noen ekstra dype pust igjen for å roe meg ned, haha! Jeg kan ikke huske at de ringte forrige gang nemlig..
Uansett, i dag så føltes det ut som ringen var sluttet på Hausken! Alle menneskene jeg var "innom" i dag, fra resepsjonist til embryolog og sykepleier og gyn, de var alle fra mitt første møte med Hausken! Etter å ha byttet på litt folk underveis i prosessen, føltes det så deilig å "komme tilbake" til de jeg møtte den aller første gangen i fjor. Det var såå god stemning, og vi tullet med at "nå setter vi inn en liten Herman", som er navnet på embryologen, haha. Jeg bare "jaja, jeg er med på alt jeg, bare det blir baby!"
Så akkurat nå føles alt helt fantastisk! Og jeg skal nyyyyyte denne følelsen så lenge den varer!
Har fått testdato 08.02, men har satt min egen testdato den 04.02 om akkurat én uke.
Alle gode ting er tre.
-TP
Fantastisk! Dette må det jo bare bli baby av! Jeg har godfølelsen
Så koselig oppdatering!! Det må jo bare gå nå! Heia Herman/Hermine
Åå, herlig oppdatering! Såå utrolig nervepirrende at de plutselig bestemte seg for å opplyse deg om at tiningen gikk bra Forstår godt du ble nervøs da! Heia, heia!
Så kjekt !!
Hurra for innsett!
Krysser alt som krysses kan!
Heia, heia, heia!!!FER#2 - CD21 - 3DPO: INNSETT
Alle gode ting er tre.
-TP
Krysser fingrene for dere!
Krysser fingrene og sende over masse "festestøv"
Heia, heia, heia!!!
Heier masse på lille Herman/Hermine God ruging
Masse masse masse lykke til!!!! Fy søren jeg heier!
Søndag........6dpo........har såå lyst til å teste.........tiden går såå sakteeee!!
Men helt ærlig, folk har da vel fått strek 7 dpo hvertfall?!?
Jeg er veldig trøtt i dag, helt zombie!! Husker fra de siste gangene og at bivirkningene fra progesteronet slår inn etter noen dager - og i dag er nok dagen!
Føler meg bra ellers! Prøver å holde optimismen oppe, men skal innrømme at det er litt vanskelig! jeg bytter på å tenke DENNE GANGEN GÅR DET!! og HVORFOR SKAL DET LIKSOM GÅ DENNE GANGEN NÅR DET IKKE HAR GÅTT FØR??!
Litt opp og ned i humøret altså! Men været er ihvertfall superfint!!