Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Vi sendte inn i slutten av januar, så ikke så lenge. Føles veldig lenge å vente til slutten av juni da, men plutselig så er vi vel der :p

Håper det ikke blir noen flere restriksjoner nei! Krysser fingrene for dere :)

Tiden går skremmende fort syns jeg, så vi er nok i juni før du vet ordet av det. :joyful: Kanskje rekker du å lykkes på egen hånd før det også, hvem vet. :rolleyes:

Tiden går skremmende fort syns jeg, så vi er nok i juni før du vet ordet av det. :joyful: Kanskje rekker du å lykkes på egen hånd før det også, hvem vet. :rolleyes:

Ja, det er jo en del som får det til i løpet av 12-24 mnd, så statistisk sett er det vel en mulighet, men kjenner troen på det er heller lav for min del. :P Men fortsetter selvfølgelig å prøve på egenhånd i mellomtiden, man vet jo aldri. :rolleyes:

Håper ventetiden for dere også går raskt og at dere snart er i gang med ny runde ivf :cat:

En liten påminnelse til meg selv og alle andre langtidsprøvere der ute:

20210207_172549.jpg

Vi er sterke!:Heartred

Hei det er meg igjen!:hilarious:

Jeg tok akkurat en test. :angelic: Og jeg skimter noe.. Jeg er 13 dpo i dag, så burde vel vært sterkere om det er noe der, men allikevel..:rolleyes: Litt spenning i hverdagen! Fått skygge bare én gang før, men ikke på rfsu. De er kanskje kjent for det..? Bilde tatt etter typ 5 min.

Litt vanskelig lysforhold på badet, men ser noen flere noe eller er det bare meg?:p Lov å være ærlig!!:hilarious:

Vedlegg

• 20210207_183220.jpg
    20210207_183220.jpg
    21,3 KB · Visninger: 138
  • Negative Image_202127183248710.jpg
    Negative Image_202127183248710.jpg
    21,4 KB · Visninger: 132

Jeg tok akkurat en test. :angelic: Og jeg skimter noe.. Jeg er 13 dpo i dag, så burde vel vært sterkere om det er noe der, men allikevel..:rolleyes: Litt spenning i hverdagen! Fått skygge bare én gang før, men ikke på rfsu. De er kanskje kjent for det..? Bilde tatt etter typ 5 min.

Litt vanskelig lysforhold på badet, men ser noen flere noe eller er det bare meg?:p Lov å være ærlig!!:hilarious:

ja eg ser, og tipper den er sterkere hos deg ! Bildene blir alltid dårlig hugse eg frå då eg fekk strek forrige mnd :p tenk om det er baby strek ! Ein liten luring som har festa seg litt seint :dummy::love7

ja eg ser, og tipper den er sterkere hos deg ! Bildene blir alltid dårlig hugse eg frå då eg fekk strek forrige mnd :p tenk om det er baby strek ! Ein liten luring som har festa seg litt seint :dummy::love7
Jeg ser og syns den ser rosa ut. :wideyed:

Dette ble brått litt ekstra spennende da dere! :woot: Er på hytta uten flere tester, men er hjemme i morgen ettermiddag, så får sjekke igjen da! :nailbiting: Liker at det er litt spenning, selv om jeg er veldig realistisk og innser at dette kan være en skygge. :angelic:

Ja, det beste er sikkert å forberede seg på at det er en skygge og så heller bli positivt overrasket om det er en spire! Men veldig spennende ja :nailbiting::woot:

Oj, det var spennende! Den så veldig rosa ut for å være en skygge :woot:

Jeg ser og den ser rosa ut synes jeg:rolleyes: Åh, som jeg håper for deg:smiley-angelic001:Heartred

Jeg ser noe helt tydelig! Særlig på den som er negativ farge på. Aldri fått skygge på rfsu jeg heller! Blir spennende å se senere i dag!

Herlighet så spennende :woot:
Krysser alt jeg har for at det er en liten spire der som akkurat har funnet seg en fin plass å slå seg til ro på:Heartred

Åå, TP! Som jeg håper for deg! Dette blir spennende, kom dere ned fra hytta, da!!:hilarious:

Her var det hvitt du gitt! :hilarious:
Jaja, den ekstra spenningen var gøy da! Og gøy at flere så noe på testen i går, og ikke bare jeg..:rolleyes: Mannen sa bare; nå innbiller du deg ting.
:smiley-angelic006

Men men.. Porsgrunn i morgen!! Oppdaterer etter vi har kommet hjem! :Heartred God mandag!

Vedlegg

• 20210208_170312.jpg
    20210208_170312.jpg
    8,4 KB · Visninger: 92
Her var det hvitt du gitt! :hilarious:
Jaja, den ekstra spenningen var gøy da! Og gøy at flere så noe på testen i går, og ikke bare jeg..:rolleyes: Mannen sa bare; nå innbiller du deg ting.
:smiley-angelic006

Men men.. Porsgrunn i morgen!! Oppdaterer etter vi har kommet hjem! :Heartred God mandag!
Ååh, søren da:hilarious: Gleder meg til oppdatering i morgen! Tenk om du får starte rett på!!

Spennende med en nesten-strek. Adrenalinet får kjørt seg, og verden begynner å spinne. :dance018

Kjempemasse lykke til i morgen :talk017 Det er så fint at dere skal i gang i Porsgrunn også :Heartred

Forsamtale på Fertilitetsavdelingen Sør (Porsgrunn)

Da var det gjort! Vi måtte stå opp grytidlig i dag for å rekke å kjøre helt til Porsgrunn, med litt slingringsmonn i tilfelle vi måtte lade bilen! Både jeg og mannen var så sykt trøtte da vi kom hjem igjen, at vi slukna på sofaen begge to!:hilarious: Nå blir det pizza og film i kveld for å kose oss litt ekstra etter en lang dag, hihi.:p

Så, dagen i dag:

Vi kom til Porsgrunn i dag tidlig, mannen leverte sædprøven, og så fikk vi komme inn ganske kjapt til lege. Vi snakket om prøvehistorikk og tidligere IVF-forsøk, før hun tok en ultralyd av meg. Viste seg at slimhinnen min var veldig tynn, bare 6,2 mm.. :wideyed: Hun spurte om jeg hadde fått Letrozol eller noen andre typer østrogenstøtte i forbindelse med frysforsøkene, og nei, det har jeg jo ikke! :confused: Hun syns dette var veldig rart, og mente det kunne forklare hvorfor embryoene ikke har festet seg.. Vi snakket litt om den merkelige eggløsningen jeg hadde denne syklusen, med streker som var sterke og så svake og så sterke igjen, og hun mente det også kunne ha noe med ubalanse i østrogennivået! Og så sa hun at det at vi ble gravide på ferskforsøket, støttet opp om den teorien, fordi da er visstnok østrogennivået skyhøyt og slimhinnen veldig tykk pga. stimulering!:wideyed: Så ja.. Kanskje dette er grunnen til at vi ikke har fått det til ennå?:nailbiting: At den dumme slimhinnen min ikke er tykk nok?:woot: Isåfall går jo det an å gjøres noe med, og gyn var veldig optimistisk på at dette kom til å gå bra!:joyful: Ingenting jeg liker å høre mer enn det!!

I motsetning til slimhinnen min var svømmerne til mannen eksepsjonelt bra!:sign19 Jeg ble skikkelig stolt jeg, hahah!!:hilarious: Hun sa mange mange tall og prosenter og sånt, og jeg husker ingenting av det, men prøven var iallefall langt over gjennomsnittet, og det er jo supert!:p

Hun lurte på om vi ville teste inseminering med østrogenstøtte først, men da kunne vi ikke stå på IVF-venteliste imens, så vi valgte å hoppe rett på IVF. Vi kan ikke starte rett på forsøk kommende syklus, de vil ha "ren og hormonfri kropp" når de setter igang med stimuleringen!:wtf: Det er jo forsåvidt greit, MEN neste syklus kommer mest sannsynlig til å krasje med påsken, så da blir det ikke før i midten av APRIIIIL!!!:arghh::banghead: Må si det irriterer meg litt, er jo typisk min flaks! :shifty: Men vi skulle se det an, det gikk kanskje, men da må jeg faktisk få mensen nå, så kom igjen kroppen, gjør det du skal!:hilarious::hilarious:

Jeg spurte om å få letrozol så vi kunne prøve på egen hånd neste syklus, men det måtte visstnok kontrolleres nøye med UL så man ikke fikk flerlinger.. Men syns jeg har lest her inne at folk får det bare for å teste..? Eller?:bored:

Jeg er veldig lettet for å være igang offentlig, og gleder meg til oppstart av forsøk #2, selv om det nok blir et par måneder til.. Jeg kan jo ikke gjøre noe med påskeferien akkurat, så får bare prøve å finne meg i det og se frem til en januar 2022-spire.:p Evt et hjemmelaget mirakel i mellomtiden!:Heartred

Noen som har tips og kjerringråd for tykk livmorslimhinne?:hilarious:

-TP-

Jeg har ingen erfaring med ivf, men måtte bare legge igjen en kommentar om at jeg heier masse på dere og har veldig troen på at dette kommer til å gå veien! :woot: :Heartpink Heia, heia! :love7

Back
Topp