* Baby makin' project *

Ville bare ønske deg god helg vennen[:)]Rug og nyt helgen[;)]Det skal jeg gjøre[;)]Dette er fryktelig spennende,håper vi begge får ønsket oppfylt denne gangen[;)]

Titter innom med en go'helg klem.

Tusen takk jenter [:D] God helg til dere alle sammen!

Skulle aldri sagt at jeg ikke har tegn til noe som helst i dag.. for nå står magen ut som en kule med små mensmurringer [:(] Det er greit med murringer altså, men de kan heller komme etter den positive testen [:)] Ja, det er best! Er vi enig om det nå da?

Det er spira som lager seg plass[8D] Du får en positiv test neste uke[:D]det har jeg bestemt[:)] Gleder meg til å høre lykkehylet[;)][;)]

ORIGINAL: snoopy81

Det er spira som lager seg plass[8D] Du får en positiv test neste uke[:D]det har jeg bestemt[:)] Gleder meg til å høre lykkehylet[;)][;)]

Hihi.. du er vel søt da snoopy [;)] Hadde jeg vært like sikker som deg på det så hadde alt vært fryd og gammen gitt [:)] Men vi får vel vente å se.. Er ikke meg i mot, men er så redd for å gå på en smell med å håpe noe som helst nå..

Men jeg regner med at du har rett [8D] Hihi.. hvem kan vel motsi deg?

Heia snuppa[:D]

Har vært veldig lite inne her i det siste,men du skal vite at jeg tenker på deg og heier stort på deg fra Heistad altså[;)]bare en uke igjen nå,og testen skal vise pos[:)][:)][:)][;)]

koskos;)

God helg snuppa! [:)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Har vært veldig lite inne her i det siste,men du skal vite at jeg tenker på deg og heier stort på deg fra Heistad altså[;)]bare en uke igjen nå,og testen skal vise pos[:)][:)][:)][;)]

koskos;)

Snill du er ~~Laila~~ [:)] Forstår at du ikke er så mye her inne altså, etter de dumme testene du fikk på fryseforsøkene dine så ser jeg at du har hatt godt av å trekke deg litt tilbake. Men er veldig godt å vite at du heier på meg fra Heistad - det betyr mye for meg snuppa [;)]

Rugedag 8

Gleder meg til helgen er over!! Ja, tenk, jeg gjør det! [8D] For da er vi enda noen dager nærmere testedagen! Er så spent på om vi kommer så langt som til testedagen, eller om TR melder sin ankomst før... [8|] Vær så snill og hold deg borte TR! Tror hjernen min begynner å innbille seg at ting er på gang, så jeg prøver å kontrollere mine egne tanker - for de flyr jo i alle retninger og leter etter symptomer [&:] Uff.. få tankene over på noe annet! Men hva? Det er så vanskelig!! Hjelp meg!!

Skjønner godt du ikke klarer å holde tankene borte nå, du er jo såååå nært svaret nå. Ikke lett å si hva du kan tenke på istedet. Ta deg en shoppingtur[:D] Eller bak noe godt kanskje! Eller... Du kan jo scrappe litt!

Kan ikke huske at jeg kjente noe hverken den ene eller den andre veien i rugetiden. Var helt nøytralt tror jeg, men litt murringer var det nok innimellom. Men det kan jo slå begge veier det vet du, og på deg SKAL det være positive murringer. Jeg testet klokka 23 på rugedag 11 (regnet innsett som dag 1), fikk jo plutselig enn sånn rar følelse av at det var noe der inne[:D] Uansett ikke mange dager igjen for deg

ORIGINAL: *blomsterpia*

Skjønner godt du ikke klarer å holde tankene borte nå, du er jo såååå nært svaret nå. Ikke lett å si hva du kan tenke på istedet. Ta deg en shoppingtur[:D] Eller bak noe godt kanskje! Eller... Du kan jo scrappe litt!

Kan ikke huske at jeg kjente noe hverken den ene eller den andre veien i rugetiden. Var helt nøytralt tror jeg, men litt murringer var det nok innimellom. Men det kan jo slå begge veier det vet du, og på deg SKAL det være positive murringer. Jeg testet klokka 23 på rugedag 11 (regnet innsett som dag 1), fikk jo plutselig enn sånn rar følelse av at det var noe der inne[:D] Uansett ikke mange dager igjen for deg

Nei det er ikke så mange dagene igjen - bare 6 [:'(] Kikker litt ekstra på pairet hver gang jeg er på do nå da.. i tilfelle det kommer ut noe crinone med skummel farge [:(] Uff og huff! Så du testet på rugedag 11 (med innsettingsdagen)? Fantastisk *blomsterpia* [:)] Tenk at resultatet ble positivt og at det ble lille Oda ut av det da [:)] Med innsettingsdagen er jeg på dag 9 i dag [:)] Vi får se hva som skjer.. Noen ganger øyner jeg et lite håp og gode følelser for dette, mens andre ganger føler jeg at det ikke har gått så bra som vi håpte... Utrolig opp og ned i følelsene [&:] Rollercoaster!

ORIGINAL: ElinR

er du fra heistad????????????[:D]

Nei, jeg er ikke fra Heistad. Det vet du jo [:)] Byen vi bor i er jo best Elin [8D]

ORIGINAL: ~~Laila~~

koskos;)

ja men dette da????[:D]

Betyr ikke det at ~~Laila~~ heier på meg fra Heistad? Kunne også stått, at jeg heier på deg fra kleiva eller fra rising... Lurt å ha en heiagjeng fra hver krok vet du [;)]

Sånn jeg tok det iallefall [:)]

Hihihi hahaha hohoho! Den satt langt inne Elin [8D]

ORIGINAL: Lille Mille

Hihihi hahaha hohoho! Den satt langt inne Elin [8D]

haha jajajjaja, sånn er d når en begynner å bli gammal[8D][&:]

Ja, sånn er det "gamla" [8D] Da begynner jaggu jeg å dra på åra også gitt [;)]

Jeg skjønner, jeg skjønner [;)] Ser du har spurt Laila nå - kanskje dere vet hvem hverandre er fra "gamle"dager [8D] Hihihaha!

Dette var jo litt av en diskusjon og detektiv jobb jenter[8D]hehe...
Jeg er ikke så hemmelig her inne,heter Laila i real life også[;)]men er nok bare innfløtter,men trives kjempegodt her nede[;)]

Ang å få tankene på noe annet Lille mille...hva med julegaver/kort...lage noe???hvis du liker å holde på med slike hobbyting da[8D][;)]Heier på deg fortsatt vettu[;)]

ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: *blomsterpia*

Nei det er ikke så mange dagene igjen - bare 6 [:'(] Kikker litt ekstra på pairet hver gang jeg er på do nå da.. i tilfelle det kommer ut noe crinone med skummel farge [:(] Uff og huff! Så du testet på rugedag 11 (med innsettingsdagen)? Fantastisk *blomsterpia* [:)] Tenk at resultatet ble positivt og at det ble lille Oda ut av det da [:)] Med innsettingsdagen er jeg på dag 9 i dag [:)] Vi får se hva som skjer.. Noen ganger øyner jeg et lite håp og gode følelser for dette, mens andre ganger føler jeg at det ikke har gått så bra som vi håpte... Utrolig opp og ned i følelsene [&:] Rollercoaster!

Kjenner meg igjen der, jeg kikket også på papiret hver gang... Sluttet ikke med det før Oda var født jeg...
Jepp, hadde innsett en torsdag og testet søndagskveld uka etter. Får helt frysninger når jeg tenker på hvilken mixmaster jeg hadde i magen da vi ventet på strek eller ikke strek. På en måte er jeg litt misunnelig på deg som får oppleve den helt horrible spenningen om noen dager[:D] Det var det værste og det beste jeg har vært med på psykisk i hele mitt liv.
Ja tenk at 2.november i fjor testet jeg positivt, og nå er hun her! Har gått veldig fort[:)] Og jeg har så innmari lyst at du også skal få oppleve hvor deilig det er å våkne om morran og det ligger noen å gliser i senga attmed deg[:)] Og bæsjebleier du aldri hadde trodd du skulle glede deg over[:D] Og alt annet som hører med[:)]
Bare ett par dager igjen til det er mulig å kunne teste positivt! Har du gjort noen tanker om når du skal teste, om du skal gjøre det før testdatoen? (har ikke rukket å lese alle innlegg her, om du har sagt det før)

Blir helt rørt av å lese om deg og Oda, og følelsene du gikk igjennom [:)] Håper vi kan oppleve det en gang vi også..

Har litt lyst til å teste før, men tror jeg venter og ser om det kommer noen blødning først jeg.. Er litt redd det er det som kommer til å skje ser du, pga litt ferskenfarget crinone i dag (hadde det på rugedag 3 også) [8|] Så får vi se om vi kommer så langt som til testedatoen... Da er det jo ekstra spennende liksom. [:)]

Back
Topp