* Baby makin' project *

Lille Mille

Gift med forumet
Da har jeg bestemt meg. På tide med en egen dagbok hvor jeg kan skrive ned tanker, følelser og spørsmål jeg har i forbindelse med "baby making" prosjektet vårt.

Da er det 5 år og 2 måneder siden vi startet prosjektet vårt.. har det virkelig gått så lenge?! [8|] Blir helt forskrekket jeg!
På grunn av angsten jeg har for leger osv har det tatt veldig lang tid før jeg klarte å be om hjelp til dette her, men heldigvis er vi igang [:D]

Desember 08 spurte jeg endelig den nye legen min om hjelp, og 17 mars 2009 hadde vi første samtale med fertilitetsklinikken i Porsgrunn!!
Pergo var det første vi måtte innom - dessverre uten det resultatet vi hadde håpet på [:(]

Så nå er veien videre IVF. Etter sommerferien braker det løs! [:D] Lurer på hva jeg skal gjøre i denne ventetiden.. det er jo 3 måneder og vente [&:] Ble litt skuffet for at vi ikke kunne komme igang med en gang, men får vel ta frem tålmodighetskremen og smøre meg inn..

Kjenner jeg meg selv rett så kommer denne dagboken til å bli full av kjas og mas.. men der har du meg! [8D]

Næmenn hællæ lænn å ælle dåer! Så koseli at du har fått deg dagbok da!! Mye moro å finne på her etterhvert vøttø!![:D][:D]

Jå, åsså ær' e så kosli' når du kikkær innom vettø tullis [;)] Regner med at det kan bli mye moro inni her altså [8D] Hihi..

Så koselig at du har laget deg dagbok da vennen.
Velkommen i dagbok-gjengen. [:)][:)][:)]

Skal se at de tre månedene bare flyr unna, så plutselig er du igang med spray.
Gleder meg sånn til å følge deg videre på ferden.

Tusen takk for det *Bobbo* [;)] Kan være kjekt med en dagbok, så slipper jeg og kuppe hele forsiden på assistert med det som foregår oppe i hodet mitt [8D]

*Bobbo*.. du vil alltid være puppe dama nr 1 [8D]

Allerede nå kommer det noe kjas.

Det er altså i dag 3 måneder til oppstart, dersom atte hvis atte syklusen holder seg nogenlunde stabil fremover. Oppstarten kan skje litt før, men også litt etter.. det gjenstår å se [8|] 

Så disse 3 månedene skal jeg bruke på å gå ned enda mer i vekt [:D] Gleder meg faktisk, men så gjenstår det å se om jeg får det til [8|]
Ønsker å være fit for fight når forsøket skal starte [:D] Det skader jo aldri, ikke på pco'en heller [:)]

I dag har jeg vært hos psykologen for 4 gang [&:] Er usikker på hva jeg får ut av det egentlig.. føler jeg bare blir verre jeg altså. Gjør så mye rart, og snakker om ting jeg egentlig hadde fortrengt, men psykologen vet vel hva hun gjør?? [8|]
Jeg vil jo ikke være sånn her lenger!! Vil være normal som alle andre! [:(] Er lei av å bare gå hjemme.. men jeg orker ikke tilbake til den arbeidsplassen som har gjort meg sånn som dette, da blir jeg jo ikke frisk liksom [:'(] What to do??
Legen mener jeg har krav på yrkesrettet attføring (omskolering) siden ting er som de er, så vi får se hva som skjer på den fronten etter hvert [8|]

Oh my god så mye vas det er i mitt hode [&:] Ja ja.. dere får bare la være å lese [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Tusen takk for det *Bobbo* [;)] Kan være kjekt med en dagbok, så slipper jeg og kuppe hele forsiden på assistert med det som foregår oppe i hodet mitt [8D]

*Bobbo*.. du vil alltid være puppe dama nr 1 [8D]

Kanon bra. [:)][:)][:)]

Hei søta. [:)][:)][:)]
Titter innom for å ønske deg en super duper helg.
Kos deg masse.

Stor klem puppe dama.

Tusen takk for den gode klemmen *Bobbo*

Heisann og velkommen her på dagbok siden  Håper tiden går fort for dere, masse lykke til [:D]

Tusen takk fano [;)] Håper alt går bra med sprayingen din [:)] Det blir bra det her vet du! [:D] Baby on the way!

ORIGINAL: Serene

Gratulerer med dagbok Lille Mille [:D]
nå blir det lettere å følge med på deg vettø [;)]
Ønsker deg en strålende helg [:D]

Takk søte Serene! [:)] Blir nok mye kjas og mas her.. men det er jo litt gøy det også da [8D]

Åhh Ivara! Det var snilt sagt av deg! Du er best du [;)] Begynner nesten å gråte jeg nå [:(] Happy tears altså [:)]

Blir spennende for deg fremover Ivara, og deilig å slippe mensen i sommer da [;)] Da kan du utnytte hver dag av sommeren for det den er verdt!
Kanskje vi kan joine hverandre til høsten [;)]

Takk snuppis! [;)] Koselig at du er innom her og ønsker meg god helg! Snill som du er [:)]

Kom akkurat hjem nå.. var ute på klinikken og leverte papiret/skjemaet med at vi har lest, blitt informert om alt det som har med IVF og gjøre. Så da har vi godkjent alt det som kommer til å skje og det som kan skje ved prøverørsforsøk. [:)]

Også er jeg stolt.. fordi jeg har brukt 4 mnd på å manne meg opp til å gå på NAV (er redd for nav jeg [:(]) for å få meg frikort [:)] Så når jeg kom opp på legekontoret hos legen min så sa de at de hadde det liggende der også!! Da måtte jeg bare le [:D] Men fikk iallefall skrevet opp alle utgiftene jeg har hatt i forbindelse med depresjonen, og har gått langt over allerede gitt. Så nå skal jeg visst få tilbake litt penger også [:)]

Håper alle får en super helg! [:D]

Ha en super helg da snuppa!!!! Kanskje vi kan ha en kafedate på mandag når jeg er ferdig på jobb?[:D]

Det hadde vært koselig det [;)] Når er du ferdig på jobb på mandag da?? Skal til legen bare jeg, men etter det I'm all yours [;)]

Det hadde vært koselig det [;)] Når er du ferdig på jobb på mandag da?? Skal til legen bare jeg, men etter det I'm all yours [;)]

Jeg er ferdig kl 13:15. Når skal du til legen?

11.00 tror jeg [8|].. Når passer det for deg da? Vil du hjem før vi treffes, eller rett på date?? [;)]

11.00 tror jeg [8|].. Når passer det for deg da? Vil du hjem før vi treffes, eller rett på date?? [;)]

Kan vel igrunn dra rett på date![8D] Må bare skifte før jeg drar fra jobb. Kan jo treffes i by'n i halv to tida? Mulig jeg kommer noen minutter etter det da...

Den er god den tullis [;)] You've got yourself a date! See you on monday [:D] Kanskje det er siste gang jeg ser deg før du flyr rundt med en spire i magen! [8D]

Back
Topp