* Baby makin' project *

Oj, tenk om det faktisk er siste gang før det ja... det hadde vært moro!!!! Også er det ikke så lenge til du følger etter heller, selv om du nok synes det er en evighet til nå.

Gleder meg til å treffe deg igjen i morra, vennen!!!!!! Vi får være flinke og drikke vann og spise salat... hehe[8D]

Ja vi får være flinke imorgen [;)] Gleder meg til å treffe deg, og å få være litt sosial igjen [;)] See you!

Se hva jeg har begynt å gjøre da [:)] (Dette er ikke mitt arbeid altså.. men holder på med samme)

Tenkte å gi det til venninna mi som har termin i juli.. hvis jeg blir ferdig til bebisen velger å komme ut riktignok.. hihi.. [:)]
På den øverste kanten skal jeg brodere inn velkommen til verden ****** (navnet til babyen)

Nok en dag har gått [:)]
I dag har jeg vært hos legen og snakket om hva fremtiden bringer, også har jeg hatt nok en date med tullemor [:D] Og jeg er driiiiitspent på hva morgen dagen bringer for henne!

Vært litt flink idag da.. gikk att og frem til byen istedet for å kjøre [:)] Også skal jeg snart ut å rusle en liten tur til - før det blir nok en gåtur med min kjære ikveld [:D] Skal ikke stå på aktivitetsnivået iallefall [:)]

I morgen venter nok en time med psykologen [&:] Uff.. er egentlig slitsomt å gå til psyk. altså [8|] Men men, får bite tenna sammen [:)]

Gratulerer med dagbok snuppa[:D]
Blir så koselig å følge deg[;)]
Ønsker[;)]deg masse lykke til i morgen,stooooor klem;)

Tusen takk Ivara og ~~Laila~~ [:)] Dere er gode dere! Flotteste damene på jord [;)]

Nok en time hos psykologen overstått [:)] puh.. og jeg lever! [:D]
I dag var det driiit vanskelig egentlig.. gråt omtrent under hele samtalen [:(] 
Temaet var jobb - og trodde egentlig ikke jeg skulle begynne å grine av å snakke om jobben, men så feil kan man ta. [:(]

Kan ikke se at jeg skal klare å komme meg tilbake igjen jeg altså.. uff.. iallefall ikke sånn ting er nå [:(] What to do??

Hater å gå hjemme å daffe! (men orker ikke tanken på å dra på jobb igjen)
Hater å ikke ha noe sosialt liv! (bortsett fra med deg da tullis [;)])
Hater å være i denne situasjonen!
Hater at jeg skal på ny oppfølgingssamtale med sjefen til mandag! [:@] De samtalene der fungerer ikke, iallefall ikke på meg. Det blir heller verre.. so what's the point? [8|]

Ja ja.. det var dagens big blow out [8D]

Nå skal jeg gå en tur! [:D] Mens allle mine tanker går til tullemor som er ferdig med uttaket sitt [;)] Hurra for at du endelig fikk treffe han nye unge legen [;)]

Kjære lille vennen min, høres ut som om du har det litt tøft akkurat nå. Har også hatt det sånn i forhold til jobb at jeg begynte å grine når jeg snakka om det. Måtte bare bytte beite jeg da, for jeg orka ikke gå sånn lenger. Satser på at det hjelper seg for deg om du finner noe annet. Tror virkelig du trenger det!!

Må bare si ifra om du vil treffes igjen, er her for deg jeg vettu! Er bare å gå hit en tur om du vil også, kan forklare deg veien jeg. Er kanskje litt langt å gå men....

Sender deg en stooooooooooor trøsteklem jeg snuppa!

Åhh.. du er god da [:)] Ja vi må treffes igjen når du har satt inn gullegget [;)] You make my day vet du [;)]

Ja ble mye pes om det jobb greiene gitt [:'(] er nok lurt å bytte ja. Men er ikke noen jobb der ute for meg tror jeg - Jeg er jo ikke ingeniør [:(]

Ellers så åpnet vi jo samtalen med å snakke om dette barnegreiene, og da ble du samtaleemnet [;)] Hihi.. stemningen er til å føle og ta på [;)] Er så spent for deg vet du [;)]

Kjære lille Mille[:)]

Høres ikke ut som at du trives i jobben din...jeg har ikke gått til psykolog,men sikkert lurt å få lufta seg litt[:)]men jeg har selv vært i en jobb hvor jeg slet veldig i...trivdes utgangspunktet i den jobben jeg hadde,men d hadde mye med de jeg jobbet med.Uansett vet jeg hvordan det er å grue seg til jobb...ikke noen god følelse...
Sender deg mange trøsteklemmer,jeg er her for deg om du vil ha kontakt[;)]Du høres ut som ei kjempejente som fortjener kun d beste på alle måter
stoor klem;)

Så fint teppe du lager til babyen til venninnen din[:)][:)][:)] Helt nyyyydelig[:)] Så vil jeg gi deg en klem og håper inderlig alt ordner seg for deg snart[:)]

ORIGINAL: Serene

Heisann Lille Mille [:)]
Dette med å prate om jobben og det at du får så sterkefølelser at du begynner å gråte er jo ett veldig sterkt tegn på at du ikke har det bra der... jeg fikk også  beskjed om det samme som du.. kansje finne en ny jobb..som du kan glede deg til,hvorfor bruke livet på en jobb som man gruer seg for å gå på? nei det er det ingen som tjener på. vet så altfor godt hvordan du har det sender deg en giga trøste klem
for det fortjener du som er en så utrolig flott jente [:)]
*KLEEEM*

Serene vennen.. du er jo helt fantastisk! Du klarer å oppmuntre og motivere andre mens du selv ikke har det så bra.
Du er rett og slett en jeg er utrolig takknemlig for å ha blitt kjent med [:D] Du fortjener alt godt du, og jeg håper at du får det du fortjener denne gangen her [;)] Det SKAL skje det!

ORIGINAL: ~~Laila~~

Kjære lille Mille[:)]

Høres ikke ut som at du trives i jobben din...jeg har ikke gått til psykolog,men sikkert lurt å få lufta seg litt[:)]men jeg har selv vært i en jobb hvor jeg slet veldig i...trivdes utgangspunktet i den jobben jeg hadde,men d hadde mye med de jeg jobbet med.Uansett vet jeg hvordan det er å grue seg til jobb...ikke noen god følelse...
Sender deg mange trøsteklemmer,jeg er her for deg om du vil ha kontakt[;)]Du høres ut som ei kjempejente som fortjener kun d beste på alle måter
stoor klem;)

~~Laila~~ tusen takk [;)] Jeg vil gjerne ha kontakt vet du! Og vi må treffes snart.. Gleder meg til å treffe deg IRL [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Så fint teppe du lager til babyen til venninnen din[:)][:)][:)] Helt nyyyydelig[:)] Så vil jeg gi deg en klem og håper inderlig alt ordner seg for deg snart[:)]

Får håpe det blir fint når jeg er ferdig med det iallefall [8D] Hihi.. Tusen takk for den gode klemmen, den kjente jeg varmet [;)] Gleder meg til bryllupet ditt jeg [;)] Hihi..

Legger igjen en stoooor til deg jeg vennen.
Håper det ordner seg for deg, du fortjener kun det beste.

ORIGINAL: *Bobbo*

Legger igjen en stoooor til deg jeg vennen.
Håper det ordner seg for deg, du fortjener kun det beste.

Du er så god du *Bobbo*n min [;)] Det er du som fortjener det beste!

Ha en superduper 17.mai helg vennen!!! Kos deg og slapp av!! Vi får prøve å få til en liten date igjen snart!!!

Stoooooooooor klem til deg fra meg[:D][:D]

Tusen takk jenter! [:D]

Og du tullemor, jeg er klar for ny date [;)] Syns kanskje vi kan ta det i porsgrunn sånn at vi kan få anledningen til å hilse på ~~Laila~~ også [:)] Det hadde vært kos!!!

I dag er alt dritt!! [:'(] Er sur på alle i dag av en eller annen grunn [:@] Tror ikke jeg er noe særlig å være sammen med akkurat nå gitt [:@]
Hva er årsaken? Det er jo så fint vær og alt [8|]
Kan være at tanta snart kommer, er på syklusdag 28 i dag, så er nok en logisk forklaring.
Kan være at min kjære hele tiden må hjelpe alle andre, når vi har hundre ting å ordne her i vårt hjem. Får ikke gjort noe her når han hele tiden er hos andre å gjør ting!
Kan også være fordi jeg ikke har lyst til å være sammen med noen i morgen! Også MÅ vi være med min kjæres familie, der det er unger i "hue og ræva" på folk! [:(] Flere gravide, og ørtiførti barn [:@]
Kan også være dette slankeopplegget jeg holder på med.. spiser rett og slett for lite fikk jeg beskjed om av legen igår. Og det går utover energinivået og humøret. Og går heller ikke ned noe siden forbrenningen bare blir ødelagt! Åhh!! [:@]

Hvor vanskelig skal dette være da???

Livet er egentlig noe dritt! Ikke kan man kose seg med ting man er glad i, ikke kan man spise for mye - heller ikke for lite, og ikke får man barn på egenhånd heller!! [:@]

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Vil bare legge meg under dyna og sove frem til august [:(] Goodnight!

(Måtte bare få skrevet det ned - i håp om at jeg skulle føle meg bedre - hjalp det? NEI!)

Back
Topp