* Baby makin' project *

ORIGINAL: ~~Laila~~

Dette var jo litt av en diskusjon og detektiv jobb jenter[8D]hehe...
Jeg er ikke så hemmelig her inne,heter Laila i real life også[;)]men er nok bare innfløtter,men trives kjempegodt her nede[;)]

Ang å få tankene på noe annet Lille mille...hva med julegaver/kort...lage noe???hvis du liker å holde på med slike hobbyting da[8D][;)]Heier på deg fortsatt vettu[;)]

Ja kanskje jeg skal begynne å tenke på julegaver ja [:)] Det var ikke så dumt Laila [:D] Takk for tipset snuppa! [:)]

Håpar inderlig at du får ein positiv test om nokre dagar! Satsar på at det berre er graviditetstegn det du kjenner! [:)]

Rugedag 9

Fytti som dagene snegler seg forbi [:'(] Jeg blir mer og mer overbevist om at dette går mot en veldig negativ opplevelse [:(] Uff, er så redd! Er ikke i form heller, har fått litt feber (vet at progesteronen kan gjøre at man får høyere temperatur, men ikke feber vel?) og er veldig slapp! Brygger nok på noe... [:'(] Også kommer det ut mer og mer crinone også, med beige eller ferskenfarge [8|] Uff.... dette er det verste jeg noen gang har vært med på! [:(] Jeg vil ikke mer!

ORIGINAL: Lille Mille

Rugedag 9

Fytti som dagene snegler seg forbi [:'(] Jeg blir mer og mer overbevist om at dette går mot en veldig negativ opplevelse [:(] Uff, er så redd! Er ikke i form heller, har fått litt feber (vet at progesteronen kan gjøre at man får høyere temperatur, men ikke feber vel?) og er veldig slapp! Brygger nok på noe... [:'(] Også kommer det ut mer og mer crinone også, med beige eller ferskenfarge [8|] Uff.... dette er det verste jeg noen gang har vært med på! [:(] Jeg vil ikke mer!

Slik som jeg har forstått de på jentene her inne så kan crinonen komme ut i alle regnbuensfarger. Det tror jeg ikke du skal bekymre deg for vennen. [:)]
Vet at det ikke er lett å tenke positivt hele tiden, men dersom du klarer å roe ned litt og ta det som det kommer så tror jeg det er lurt [:)]

Dag 9.. Egget ditt so vidt klart å feste seg... For det har det gjort [;)] Så nå de siste dagene må du tenke på egget ditt som er festa i livmora og trenger en flott rugemaskin siste dagene [:)][;)]

Dette går så bra så, tenker på deg og krysser alt jeg har!
Bare noen få dager igjen nå.. Finn frem alt det positive du har, det er det beste du kan gjøre for egget ditt nå [:)]

Stor klem!

Tusen takk fruit [:)] Takk for gode, oppmuntrende ord. [;)] Skal skjerpe meg jeg - positiv tankegang fra nå av! Også hjelper det litt å dra til mamma for å spise middag så [:)] Mammas kjøttkaker here I come! [:D]

Tusen takk fruit [:)] Takk for gode, oppmuntrende ord. [;)] Skal skjerpe meg jeg - positiv tankegang fra nå av! Også hjelper det litt å dra til mamma for å spise middag så [:)] Mammas kjøttkaker here I come! [:D]

"Mammas" fårikål her i dag. Nydelig! Ligger rett ut på sofaen og er mett! [;)]

Tenk, snart rugedag 10 lille mille! Snart er du i mål!! [:)]

Det nærmer seg, det nærmer seg
Jeg er sååååå speeeeent[:D]

Rugedag 10

Nei hysj da! Vil ikke vite at det nærmer seg [&:] Da nærmer det seg kanskje blødning også [:(] Uff uff.. Men samtidig skal det bli godt å bli ferdig med dette også, få et svar i stedet for å gå og gruble. Har ikke vondt i puppene lenger - ikke om jeg klemmer hardt en gang [8D] Så jeg vet jaggu ikke jeg [8|] Føles også som om magen klargjør en blødning - har ikke direkte mensvondt enda, men det begynner jo alltid i det små, så....

Fremdeles litt feber [&:] Er redd for infeksjoner og sånn jeg nå [:(] Men da hadde det vel vært vondt også - hadde det ikke det da?

Ingen tr er velkommen hos deg vennen.
Jeg krysser alt som krysses kan her.

Skal du teste hjemme eller blodprøve?

Nei ingen TR er velkommen, men det har allikevel ikke stanset henne før [:@] Blir hjemmetest her gitt, Porsgrunn driver jo ikke med sånne blodprøver de vet du.. hmm [8|]

Takk for fingerkryssingen *Bobbo*n min [;)]

Nei ingen TR er velkommen, men det har allikevel ikke stanset henne før [:@] Blir hjemmetest her gitt, Porsgrunn driver jo ikke med sånne blodprøver de vet du.. hmm [8|]

Spennende med hjemmetest da. [:)] Skal du snikteste?
Ååå jeg håper sånn for deg snuppa, nå er det din tur.

ORIGINAL: *Bobbo*

Nei tør ikke teste jeg.. Må vente tel fredan [8D] Har ikke kjøpt noen test enda heller - venter lengst mulig jeg tror jeg. [;)]

Klarer ikke se for meg at vi skal være en av de heldige som får det til på 1 forsøk, og føler på en måte det er å snike i køen... Men nå får vi vente å se hvordan det her går [8|]

ORIGINAL: *Bobbo*

Nei tør ikke teste jeg.. Må vente tel fredan [8D] Har ikke kjøpt noen test enda heller - venter lengst mulig jeg tror jeg. [;)]

Klarer ikke se for meg at vi skal være en av de heldige som får det til på 1 forsøk, og føler på en måte det er å snike i køen... Men nå får vi vente å se hvordan det her går [8|]

Skjønner veldig godt at du ikke tør teste før, jeg er heller ingen sniktester. Venter alltid til testdag.
Du må ikke føle at du sniker i køen. For det gjør du ikke.
Ha en fin dag vennen.

Ha en fin dag du også *Bobbo*n min [;)] Du er besteste puppedama ever du [8D]

ORIGINAL: ElinR

4 dager til du får pos test[8D]

la Elin ha rett i dette!! Vær så snill?!

Selvfølgelig blir det positiv test på deg vennen,bare vent til freddan du[:D]

ORIGINAL: jente80

Selvfølgelig blir det positiv test på deg vennen,bare vent til freddan du[:D]

Håper du har rett snuppa [;)] 

så spennende lille mille!!!!

håper virkelig det går bra og at gjerne to stykker klarmrer seg fast [;)]

ORIGINAL: mille.

så spennende lille mille!!!!

håper virkelig det går bra og at gjerne to stykker klarmrer seg fast [;)]

Takk for det mille mor [:)] Og så koselig at du er innom dagboken min da [;)] Håper alt går bra med deg? Hørte noe om blødning og sånt? [:(] Men det hadde du jo med snuppa di også husker jeg, og det gikk jo veldig bra det [;)]

Back
Topp