* Baby makin' project *

Her tar jeg ikke frem noen som helst støvkost [;)] Her slikker jeg "tallerkenen ren" [:D] Takk Serene [;)]

Er bare innom for å krysse fingrenefor deg[:)]

Ikke amnge dager igjen nå til du kan teste snuppa!! 
Heier på deg og krysser d som krysses kan for positivt resultat

Tusen takk snille snupper [;)] Tror for alvor at tanta er på vei - mensmurringer delux her, og suget etter ostepop som bare kommer når TR kommer.. så dette spørs [8|] Har grått mine modige tårer i dag, og holdt en del inne også - syns dette er vondt [:(] Men så sier min søster og min mann at det fremdeles er håp - vi vet jo ikke enda. Men inni meg vet jeg [:(]

Ikke noe blod enda, men er veldig spent på når jeg skal sette crinonen etterpå [8|] Gruer meg litt for at det skal følge noe med på staven [:(] Men det får jeg vite om 30 minutter - da er det crinone tid for meg [&:]

Sender deg mange pos tanker og krysser alt for deg snuppa

Puh! Ikke noe blod.. enda iallefall... Blir en lang dag i morgen også - alt kan jo skje [&:] Takk for at dere krysser og sender positive tanker! Det kommer veldig godt med tror jeg [;)]

Kryssar fingrane for deg! Satsar på det berre er graviditetsmurringar du kjenner! Masse lykke til! Det er vanskelig å berre tenka positivt det veit eg alt om! Men snart veit du enten eller. Men satsar alt på positivt ja!!! [:)]

Takk for det håpomspirenosnart [;)] Skal bli deilig å få et svar enten det blir det ene eller det andre - og få alt litt på avstand. [:)] 

Jeg er 100% sikker på at du sitter med en super-positiv test om noen dager...

ORIGINAL: mklu83

Jeg er 100% sikker på at du sitter med en super-positiv test om noen dager...

Er du?! [;)] Det er jo bare fantastisk [8D] Håper du har 100 % rett mklu83 [;)]

Nå er det snart testing Lille Mille[:)][:)][:)][:)] Du kommer til å teste såååå positivt så[:)][:)][:)]

Lille mille-du får snart en positiv test vennen[:)]

Søte dere er jenter [:)] Håper dere har rett [;)] Er iallefall ikke meg i mot [8D]

Rugedag 11

Og jeg blir stadig mer og mer tullerusk [&:] Fremdeles litt feber uten å være syk.. [8|] Magen står som en kule, mensmurringer som kommer og går.. og jeg går bare rundt og venter [&:] Venter på å få blødning som jeg tror kommer, venter på at det skal bli fredag så jeg kan ringe porsgrunn å fortelle hvordan det har gått, venter på det meste egentlig.. Venter også med å kjøpe test, har ikke gjort det enda. Lurer på når jeg skal gjøre det, på torsdag kanskje? [8|]

Er veldig klar for å få et svar snart nå altså! Hvis ikke går jeg på veggen [&:]

Ja, å gå og ikke vite noe er grusomt! [&:] Det er jo som du sier bedre å vite, selv om det blir negativt, for da kan jeg iallefall håpe på noe nytt før jul [:)] Hvis de fine fryseeggene våre overlever å bli tinet opp selvsagt..

Vel, ikke mange dagene før vi må forberede oss på det ene eller det andre uansett [&:]

Håper du får en positiv test snuppa, jeg testet positivt svakt på dag 9, sterkere på dag 10 og da 11 slo det fullt ut. Håper du også får oppleve en positiv test, det unner jeg deg av hele mitt hjerte [:D]

Åh, fano Tusen takk! Jeg kan nesten ikke se deg her uten å gråte jeg altså [:(] Det er ufattelig det dere nå har vært og er gjennom [:(] Jeg har ikke ord en gang! Og allikevel så er du her og muntrer opp meg, du er et fantastisk menneske fano'n min [:)] Et forbilde for mange!

Du er iallefall litt nærmere svar enn meg[:)]
av og til føles det som om jeg blir gal[:'(]Er negativ i den ene tanken mens jeg er positiv i de andre tankene....

Jeg synes du er god som ikke har snik testet enda!
jeg har jo hatt en del forsøk og vet at en ikke skal kjenne etter tegn,men av og til er ikke det så lett[;)]

Du da?

ORIGINAL: jente80

Du er iallefall litt nærmere svar enn meg[:)]
av og til føles det som om jeg blir gal[:'(]Er negativ i den ene tanken mens jeg er positiv i de andre tankene....

Jeg synes du er god som ikke har snik testet enda!
jeg har jo hatt en del forsøk og vet at en ikke skal kjenne etter tegn,men av og til er ikke det så lett[;)]

Du da?

Ser hvor du kommer fra der gitt [8D] Er også positiv det ene minuttet og negativ det andre.. Vet ikke hva som er best jeg [8|] Kjenne etter tegn ja.. hmm.. nei det har jeg ikke gjort [8D] hahaha! Men syns jeg har tegn på tanta allikevel, så tror liksom at jeg kjenner kroppen min såpass godt at jeg vet når det besøket kommer.. Skulle ønske jeg ikke kjente noe som helst egentlig jeg, så hadde jeg sluppet å være så tullerusk i hodet [&:]

Snikteste ja.. nei uff.. ikke enda iallefall.. venter og ser om jeg begynner å blø først jeg [8|]

Skal du snikteste da? [;)]

Back
Topp