Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snoopy81
Det er spira som lager seg plass[8D] Du får en positiv test neste uke[:D]det har jeg bestemt[:)] Gleder meg til å høre lykkehylet[;)][;)]
ORIGINAL: ~~Laila~~
Heia snuppa[:D]
Har vært veldig lite inne her i det siste,men du skal vite at jeg tenker på deg og heier stort på deg fra Heistad altså[;)]bare en uke igjen nå,og testen skal vise pos[:)][:)][:)][;)]
koskos;)

ORIGINAL: *blomsterpia*
Skjønner godt du ikke klarer å holde tankene borte nå, du er jo såååå nært svaret nå. Ikke lett å si hva du kan tenke på istedet. Ta deg en shoppingtur[:D] Eller bak noe godt kanskje! Eller... Du kan jo scrappe litt!
Kan ikke huske at jeg kjente noe hverken den ene eller den andre veien i rugetiden. Var helt nøytralt tror jeg, men litt murringer var det nok innimellom. Men det kan jo slå begge veier det vet du, og på deg SKAL det være positive murringer. Jeg testet klokka 23 på rugedag 11 (regnet innsett som dag 1), fikk jo plutselig enn sånn rar følelse av at det var noe der inne[:D] Uansett ikke mange dager igjen for deg
ORIGINAL: ElinR
er du fra heistad????????????[:D]
ORIGINAL: ~~Laila~~
Heia snuppa[:D]
Har vært veldig lite inne her i det siste,men du skal vite at jeg tenker på deg og heier stort på deg fra Heistad altså[;)]bare en uke igjen nå,og testen skal vise pos[:)][:)][:)][;)]
koskos;)
ORIGINAL: Lille Mille
Hihihi hahaha hohoho! Den satt langt inne Elin [8D]
ORIGINAL: Lille Mille
ORIGINAL: *blomsterpia*
Skjønner godt du ikke klarer å holde tankene borte nå, du er jo såååå nært svaret nå. Ikke lett å si hva du kan tenke på istedet. Ta deg en shoppingtur[:D] Eller bak noe godt kanskje! Eller... Du kan jo scrappe litt!
Kan ikke huske at jeg kjente noe hverken den ene eller den andre veien i rugetiden. Var helt nøytralt tror jeg, men litt murringer var det nok innimellom. Men det kan jo slå begge veier det vet du, og på deg SKAL det være positive murringer. Jeg testet klokka 23 på rugedag 11 (regnet innsett som dag 1), fikk jo plutselig enn sånn rar følelse av at det var noe der inne[:D] Uansett ikke mange dager igjen for deg
Nei det er ikke så mange dagene igjen - bare 6 [:'(] Kikker litt ekstra på pairet hver gang jeg er på do nå da.. i tilfelle det kommer ut noe crinone med skummel farge [:(] Uff og huff! Så du testet på rugedag 11 (med innsettingsdagen)? Fantastisk *blomsterpia* [:)] Tenk at resultatet ble positivt og at det ble lille Oda ut av det da [:)] Med innsettingsdagen er jeg på dag 9 i dag [:)] Vi får se hva som skjer.. Noen ganger øyner jeg et lite håp og gode følelser for dette, mens andre ganger føler jeg at det ikke har gått så bra som vi håpte... Utrolig opp og ned i følelsene [&:] Rollercoaster!