* Baby makin' project *

Takk for hilsen i dagboka mi, og gratulerer som ruger.

Negativ test - hva er det slags tull?? Du må bare planlegge en kjempefest for positiv test[:D][:D] Neida, vet det ikke er så greit det altså. Men positive tanker må jo være bra, som du sier[:D][:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Sykepleieren sa vi skulle teste 14 dager etter innsett som da blir fredag 09.10.09, som høres ut som en magisk dato [8D] Eller? Hihihi.. [:)]

Mannen reiser på hyttetur den dagen og blir borte hele den helgen, gruer meg litt til det faktisk [:(] Så jeg får planlegge noe jeg også, for jeg orker ikke sitte helt alene hvis testen blir negativ eller om TR kommer [:(] Så har derfor kanskje tenkt på å teste dagen før for å vende meg til tanken på at det blir negativt.. Men hva er det jeg sier, det skal da ikke bli negativt?! No way! Her går vi for gull [:D]

Godt at du koser deg på jobb og nyter høsten snoopy [;)]

For noe tull, den skal jo bli positiv jo[:)][:)][:)][:)]

Ja, selvsagt skal den bli positiv [:D] No doubt about it [8D] 

Nå, hvordan går det med rugeren min? Ser du sliter med mange tanker og følelser rundt det hele, minner meg om meg selv. Huff, det er ikke morsomt de to ukene her, men noen dager går bedre enn andre og plutselig er testedagen der!!![:D]

Lyst på kafétur før jeg drar til syden? Drar på torsdag, så må bli en av dagene nå...

Ja det vil jeg gjerne snuppa mi! [:D] Hva med onsdag, eller blir det for tett opptil reisen?

Ja det vil jeg gjerne snuppa mi! [:D] Hva med onsdag, eller blir det for tett opptil reisen?

det burde vel funke det? håper formen min er så jeg orker da... lurte på en tur til byen nå å kjøpe inn crinone, kan du treffes om litt da eller er det for kort frist?

ORIGINAL: tullemor79

det burde vel funke det? håper formen min er så jeg orker da... lurte på en tur til byen nå å kjøpe inn crinone, kan du treffes om litt da eller er det for kort frist?

Du har vel allerede vært i byen du nå..? Gikk å la meg jeg ser du, kan ikke skjønne hvorfor jeg er så innmari trøtt om dagen. Men så leste jeg bivirkningene av crinonen og der står det jo tretthet og hodepine - og må være derfor da.. Sovner jo hvor som helst, når som helst [&:] Men kan du ikke se ann formen din på onsdag da? Gi en liten bip på morgenen [;)]

ORIGINAL: Serene

ÅÅÅåå så bra at du ruger på ett gull egg nå [:D]
jeg har ikke hatt tilgang på nettet i helgen,har vært bortreist så har ikke fått svare deg før nå.
Gratulerer som ruger LilleMille jeg krysser fingrene for en postiv test den 9.10.09 [;)]

Sender over babystøv til deg som du kan bade i nå så egget fester seg [;)]

Åh, snille Serene! [:)] Jeg bader i støvet! Hihi... Takk for at du krysser fingrene for meg [;)] Jeg tror faktisk det trengs! Nå er det ikke mange dagene til 20 uker, Serene!! Da er du snart halvveis!!! [:D]

09.10.09 høres veeldig magisk ut! Soklart får du positiv test da [;)]

ORIGINAL: ElinR

jeg var også vedlig trøtt av crinonen, måtte ta meg lurer stadig vekk[:D][:D][:D]

Godt å høre at det ikke bare er meg [;)] Pleier jo ikke å være sånn som sover mitt på dagen, men i dag klarte jeg ikke holde øynene åpne etter klokka 12 - så da ble det et par timer på øyet [:)] 

ORIGINAL: fruit

09.10.09 høres veeldig magisk ut! Soklart får du positiv test da [;)]

Ja ikke sant? Kan ikke skjønne noe annet [;)]

Jeg også var vel ganske trøtt hvis jeg ikke husker helt feil.. [8D]og jeg lover deg når egget fester seg og du blir gravid så blir du ihvertfall trøtt  [;)] men det gir seg  litt når du nærmer deg 4 mnd[;)] jeg er faktisk fortsatt en del trøtt...

liker den datoen du har fått, det ER noe magisk over den[;)] (bare vent å se)

Ja den datoen klinger [:D] Så gjenstår det å se om vi kommer så langt som til testedatoen... [8|][&:] Serene, du har all grunn til å være trøtt, du har jo en gutt som stjeler mye av energien din [;)]

Bare å sove med god samvittighet Lille Mille[:)][:)][:)] Må være et godt rede du nå[;)][:)] Den magiske dadoen må bare gi positiv test den

ORIGINAL: RANDÅLF

Bare å sove med god samvittighet Lille Mille[:)][:)][:)] Må være et godt rede du nå[;)][:)] Den magiske dadoen må bare gi positiv test den

Sover med veldig god samvittighet Randålf [;)] Gleder meg så til du skal ruge jeg! Er sikker på at dere lykkes på 1 forsøk! [:D] Har så god magefølelse på det!

Åååååå tusen takk LIlle Mille[:)][:)][:)] Nå ble jeg rørt her[:)][:)][:)] Håper inderlig du har rett, har faktisk en veldig god følelse selv og[:D][:D] Mannen er helt sikker på at det blir full klaff[8D]

Det blir full klaff skal du se Randålf! [:)] Når så mange har en så god følelse så kan det jo ikke bli noe annet [;)]

Hvordan står det til med rugeren vår?? [:)]

Randålf: Så søt du er [:)]

fruit: Takk for at du tenker på meg snuppa [;)] Det går bra vet du, eller så bra som det kan gjøre i en så lang pinefull ventetid! Tiden snegler seg forbi [:'(]

se der du du er jo halvveis alerede jo lillemille[:D] nesten da [8D] ja denne tiden er fryktelig seig pining,denne tiden kaller jeg for helvetesuka for oss prøverer....

Jeg er ikke helt halvveis riktig enda da, men det er jo du!!! [:D] Hurra Serene! Helt riktig å kalle dette helvetesuka syns jeg, for det er helt grusomt! Også har jeg så dårlig tro på at det skal ha godt bra [:(] Og da kan tanta likegjerne komme nå syns jeg - så slipper jeg å vente!

Jeg haaaaaaaaater og vente! [:@]

Back
Topp