Lille Mille
Gift med forumet
Har du også sånn sving?! Så det er ikke bare jeg som er rar? [8D] Kan jo være det som er grunnen da snuppa.. hmm..
Nå skal vi ut å gå tur [:D] Håper ikke det er farlig eller noe... [8|] Men etter som jeg forstår så er det vel bare sunt? [8|] Satser på at ikke det gjør noe [:)]
Nå skal vi ut å gå tur [:D] Håper ikke det er farlig eller noe... [8|] Men etter som jeg forstår så er det vel bare sunt? [8|] Satser på at ikke det gjør noe [:)]
(jeg var også redd for det)
Han var ikke helt god, men fikk meg en tankevekker. Men redselen om fortvilelsen klarer man faktisk ikke og legge bort i een sånn situasjon, for ønsket er så stort, håpet er så stort, og i tillegg at det ligger i andres hender gjør jo ikke saken enklere. Og når man først ruger på et egg så skulle man gjerne hatt røntgensyn for og se hva som foregår inni kroppen [:o] Jeg krysser fingre og tær for at dette går veien for dere snuppa [:D] og husk, du er ikke alene [:D][:D][:D]
fano'n min [:)] Takk for gode ord! Og takk for at du fikk meg til å le [;)] Du? Muslimsk forfatter? [:D] Hahahahaha! Den var god!