* Baby makin' project *

Har du også sånn sving?! Så det er ikke bare jeg som er rar? [8D] Kan jo være det som er grunnen da snuppa.. hmm..

Nå skal vi ut å gå tur [:D] Håper ikke det er farlig eller noe... [8|] Men etter som jeg forstår så er det vel bare sunt? [8|] Satser på at ikke det gjør noe [:)]

Det er ikke farlig å gå tur nei, bare sunt! Jeg gikk en tur hver kveld etter innsettingen, hadde hørt det var så bra[:D]

Ja, det var iallefall bra for deres del snuppa, for nå har dere jo Oda hos dere! [:D] Kan det bli bedre? Var veldig deilig med litt frisk luft [:D] Ble litt kaldt når sola gikk ned, men kos allikevel!

I dag er det rugedag 1 eller 2, spørs hvilken dag som regnes som 1 egentlig. Men tror jeg regner i dag som dag 1 [:)] Har litt vondt innimellom faktisk, spesielt hvis jeg må tisse og blæra har fylt seg.. Er det fordi den trykker borti eggstokkene eller noe? Blir jo litt redd for at det kan være noe galt jeg [8|] Infeksjon eller noe? Nei, får satse på at det er helt normalt!
Også tenker jeg så teite tanker som at egget faller ut hvis jeg går på do med nummer 2 [8D] Men får satse på at det ikke gjør det [:)] Hihi.. føler meg veldig dum, men kan ikke noe for at tanken er der... [:)]

Reiser straks for å hente den kommende brud, for i dag er det utdrikningslag! [:D] Heldigvis så blir det en veldig rolig dag uten alkohol. [:)] Tror det bare blir veldig hyggelig.

Når det gjelder crinonen så har jeg mine bekymringer der også.. [8|] Tenk om kroppen min ikke tar opp det den skal av hormonene i den da? [8|] Uff... får satse på at den klarer det..

Egget skal vel nå ha delt seg i 8... håper den har klart å dele seg videre, og at den finner en plass å bosette seg i de nærmeste dagene [:)] Please!

Det kan ikke bli bedre nei[:)]
Vi var jo en måned senere enn dere med innsett, så det var godt og kjølig på kveldene når jeg gikk tur - følte meg så frisk og sprek[:D]

Jeg regnet innsettingsdagen som rugedag 1, troooor det er det riktige. Du er nok litt øm i systemet, for først har jo eggene vokst der og så har de vært oppi deg og pirket og tømt posene. Jeg husker jeg kjente godt dem ømheten når jeg gikk fort eller gjorde noe som jeg måtte ta litt i på. Tenkte sånne tanker om at egget/eggene kunne ramle ut jeg også.. Er vel fysisk umulig men alt tenker man nå på[:D] 
Kroppen din tar nok helt sikkert opp det den skal i Crinonen. Var selvsagt bekymret for sånt jeg også, så selv om jeg kun skulle gå på Progestan til vi hadde vært på UL i uke 8, så turte jeg ikke slutte på den da og fikk flere resepter sånn at jeg i allefall kunne gå på de til uke 12. Var sikker på at om jeg sluttet så kom kroppen til å frastøte seg fosteret[:D] Mye bekymringer man kunne klart seg fint uten[:)]

Håper du får en fin dag i dag med utdrikningslag[:)]

Tror nok du kan leve helt som normalt under rugeperioden[:)] Lett for meg å si som aldri har prøvd det[8D][:D][8D][:D] Jeg er iallefall helt sikker på at kroppen din tar til seg det dan skal og egget lever nok godt der inne[:)][:)][:)]

Gratulerer! Endelig er du ruger (eller har jo vært det litt[:D]) Bare jeg som er litt sein med å gratulerer..
Gleder meg til å se den positive testen din om litt under to uker.. [:D]
Dette fortjener du... [:D]
Stor klem, og god helg til deg...
Kos deg på utdrikningslag..

Tusen takk jenter [:)] Er allerede hjemme jeg.. dro litt tidlig - har jo vært med bruden i hele dag, og siden det meste av opplegget var ferdig nå så dro jeg hjem.. er litt sliten faktisk [:-]

Så nå sitter jeg her i god stolen og koser meg [:D] Tror faktisk jeg snart tar kvelden... ZzzzZZz... Ja, klokka er bare 21.45, men er man trøtt så er man trøtt [;)]

Håper du nyter rugetiden. De første dagene kan man ha litt smerter både her og der. Når jeg gikk på do med nr 2 så fikk jeg blodtrykksfall jeg faktisk, etter utaket og innsett de første dagene , det var ikek akkurat festlig, men det gikk over det også. Når du kommer til rugedag 5 tenker jeg, så løsner det meste, de føeste hevelser har gått ned, og hvis du blør litt nå vil det også gi seg. Masse masse lykke til [:D] Og husk: Egget ditt faller ikke ned i do  (jeg var også redd for det)

Takk fano [;)] Satser på at det ikke plopper ned i do [8D] Heldigvis så kjenner jeg ikke noe særlig nå - føler meg normal igjen faktisk [:)] Bortsett fra at jeg hovner opp i magen på kveldstid, men det er jo det minste problemet [:)]

Tenker litt for mye føler jeg [8|] Tenk om de ikke har plassert egget langt nok inn? Tenk om egget ikke var i kanylen når de sprøytet det inn (ja til tross for at vi så på skjermen at det ikke var noe igjen i kanylen) [8D] Tenk om egget falt på gulvet.. [8|]

Uff, er det mulig å tenke på så mye greier?! [8|] Jaja.. sånn får det bare være.. [:)]

Føler på meg at egget ikke har klart å dele seg videre, vet ikke hvorfor jeg føler det sånn - men har bare sånn instinkt som forteller meg det.. uff [:(] Men allikevel så håper man jo det beste.. Det får vi jo se om 12 dager, dersom TR ikke kommer tidligere selvsagt. [8|]

Tenker allerede på fryseforsøket, og håper at dersom dette ferskforsøket ikke blir noe av, så satser jeg på å være ruger igjen i slutten av november eller tidlig i desember.. Hvis eggene tåler opptining riktignok. [8|]

Vi får se.. jeg hater og ikke vite!! Blir gal av mindre!

Heldigvis så skjer det ting i dag også. I dag er det bursdag til en av nevøene våre, blir så stor som 3 år! [:D] Blir koselig!

hei snuppa[;)][;)]ja tenk nå er du ruger[:D][:D]skjønner godt bekymringene dine, er helt lik jeg også[;)][;)]men dette skal gå bra, og du skal ha positiv test[:D][:D][:D]kos deg i bursdagen[:D][:D]

Tusen takk t.t.h [:)] Snill som du er! Ha en fin søndag! [:D]

Det med og tenke mye, der er vi 2. Jeg var inne til samtale etter hvert forsøk og han ene legen sa til meg til slutt: Du må slutte og være så analyserende, du bruker alt for mye energi på og tenke på hva som kunne vært og hvorfor ting ikke skjer at du sloter deg ut i hode. Han sa at jeg burde begynne og meditere for og få litt ro i hode, han kunne sammenligne det med og være muslim. De var på teppet sitt 5 ganger om dagen, og da var de kun der mentalt sett. Herregud tenkte jeg: Jeg? Muslim?? Nei, vettu hva, haha. Og så sa han til meg, begynn og skriv en bok og legg alle tanker i den og når du lukker boka er de fortsatt der. Så konklusjonen var at jeg skulle bli en muslim som skulel skrive en bok, hahaha  Han var ikke helt god, men fikk meg en tankevekker. Men redselen om fortvilelsen klarer man faktisk ikke og legge bort i een sånn situasjon, for ønsket er så stort, håpet er så stort, og i tillegg at det ligger i andres hender gjør jo ikke saken enklere. Og når man først ruger på et egg så skulle man gjerne hatt røntgensyn for og se hva som foregår inni kroppen [:o] Jeg krysser fingre og tær for at dette går veien for dere snuppa [:D] og husk, du er ikke alene [:D][:D][:D]

Åhh fano'n min [:)] Takk for gode ord! Og takk for at du fikk meg til å le [;)] Du? Muslimsk forfatter? [:D] Hahahahaha! Den var god!

Bare koselig snuppen, jeg er her for og glede, hihihi [;)] 

Hei! Kjente meg veldig igjen i alle tankane dine der ja! Det er utrulig kor masse rart ein tenkjer på i ein slik situasjon som dei som vert gravide på normalmåten slepp unda! Dei veit jo ikkje at dei har eit eller fleire befrukta egg inni seg så tidleg som me prøverøyrsdamer gjer;) Satsar på alt går bra med deg no! Er normalt å vera øm og hoven i magen nokre dagar ja. Lykke til vidare i rugeperioden!

Hellu!!

Nå hvordan står det til med ruger'n?[:D][:D] Har du litt å fylle dagene med, husker at dagene kunne bli litt lange?[8D]

Krysser alt for positiv test neste uke ihvertfall

Ivara: Det er så godt å se deg igjen! [:D] Jeg har tenkt så mye på deg snuppa! Ja, tenk jeg er ruger! Kan ikke tro at vi kom så langt - så får vi se hvordan resultatet blir [:)] Hadde vært fantastisk å få det til på første forsøk, meeeeeen det er vel svært liten sjanse for at vi skal være en av de heldige som klarer det.. Nå er det bare 3 dager til legetimen deres! Håper dere får en ny slagplan og at dere blir enige om det som er best for dere slik at spiren sitter neste gang, for det SKAL den! [:D]

håpomspirenosnart: Godt å høre at det ikke bare er meg som får usedvanlig mange teite tanker underveis i denne tiden [;)] Og det er jo annerledes med oss som får hjelp til dette enn de som klarer det selv, for det er jo som du sier, vi vet det fra første minutt - og det er ikke bare bare gitt [8|] Men vi overlever det også vi [;)] Sterke damer vet du! Klem på deg

ElinR: Ok Elin, jeg skal høre på deg! Kun positive tanker fra denne skrivende stund! [:D] Uff, jeg kan se hvorfor du ble mest skuffet da det ble negativt 2 gangen, men da tok det seg heldigvis veldig fint opp på det 3'je [;)] Tror det er vanlig å forberede seg på at det blir negativt første gang.. man tør liksom ikke håpe på noe annet.... Meeen nå er det bare gode tanker fremover! [:D] Dette skal gå bra, og vi er skikkelige heldige! [:D] Hihihihi..

ORIGINAL: snoopy81

Hellu!!

Nå hvordan står det til med ruger'n?[:D][:D] Har du litt å fylle dagene med, husker at dagene kunne bli litt lange?[8D]

Krysser alt for positiv test neste uke ihvertfall

Hallo du snuppelupp! [:D] Joda det går bra så langt [;)] Har hatt en helg med masse å gjøre, nesten litt for mye - og nå angrer jeg litt på at jeg har vært så aktiv... [:(] Men det skal vel egentlig ikke ha noe å si..?

Dagene fremover blir nok verre tror jeg.. what to do? Nei jeg skal slappe mye av vet jeg [:)] Kose meg med filmer på TV og småturer ute!

Hvordan går det med deg da snuppa?

Tror nok at det har gått bra[:)], er godt å ha litt å gjøre, da sitter man ihvertfall ikke bare å tenker på en ting[;)]

Med meg går alt bra vettu[:D] Nyter den fine høsten og jobber fullt igjen. Igrunn deilig å ha litt annet å tenke på.......gikk å tenkte veldig på forsøket da jeg var sykemeldt.[8|]

Skal du snikteste da, eller skal du klare å holde deg til testdagen? Den er neste torsdag eller?[:D] Er så spent vettu[;)][;)]

Sykepleieren sa vi skulle teste 14 dager etter innsett som da blir fredag 09.10.09, som høres ut som en magisk dato [8D] Eller? Hihihi.. [:)]

Mannen reiser på hyttetur den dagen og blir borte hele den helgen, gruer meg litt til det faktisk [:(] Så jeg får planlegge noe jeg også, for jeg orker ikke sitte helt alene hvis testen blir negativ eller om TR kommer [:(] Så har derfor kanskje tenkt på å teste dagen før for å vende meg til tanken på at det blir negativt.. Men hva er det jeg sier, det skal da ikke bli negativt?! No way! Her går vi for gull [:D]

Godt at du koser deg på jobb og nyter høsten snoopy [;)]

Back
Topp