Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lille Mille
Sykepleieren sa vi skulle teste 14 dager etter innsett som da blir fredag 09.10.09, som høres ut som en magisk dato [8D] Eller? Hihihi.. [:)]
Mannen reiser på hyttetur den dagen og blir borte hele den helgen, gruer meg litt til det faktisk [:(] Så jeg får planlegge noe jeg også, for jeg orker ikke sitte helt alene hvis testen blir negativ eller om TR kommer [:(] Så har derfor kanskje tenkt på å teste dagen før for å vende meg til tanken på at det blir negativt.. Men hva er det jeg sier, det skal da ikke bli negativt?! No way! Her går vi for gull [:D]
Godt at du koser deg på jobb og nyter høsten snoopy [;)]
Ja det vil jeg gjerne snuppa mi! [:D] Hva med onsdag, eller blir det for tett opptil reisen?
ORIGINAL: tullemor79
Ja det vil jeg gjerne snuppa mi! [:D] Hva med onsdag, eller blir det for tett opptil reisen?
det burde vel funke det? håper formen min er så jeg orker da... lurte på en tur til byen nå å kjøpe inn crinone, kan du treffes om litt da eller er det for kort frist?
ORIGINAL: Serene
ÅÅÅåå så bra at du ruger på ett gull egg nå [:D]
jeg har ikke hatt tilgang på nettet i helgen,har vært bortreist så har ikke fått svare deg før nå.
Gratulerer som ruger LilleMille jeg krysser fingrene for en postiv test den 9.10.09 [;)]
Sender over babystøv til deg som du kan bade i nå så egget fester seg [;)]
ORIGINAL: ElinR
jeg var også vedlig trøtt av crinonen, måtte ta meg lurer stadig vekk[:D][:D][:D]
ORIGINAL: fruit
09.10.09 høres veeldig magisk ut! Soklart får du positiv test da [;)]
Jeg også var vel ganske trøtt hvis jeg ikke husker helt feil.. [8D]og jeg lover deg når egget fester seg og du blir gravid så blir du ihvertfall trøtt [;)] men det gir seg litt når du nærmer deg 4 mnd[;)] jeg er faktisk fortsatt en del trøtt...
liker den datoen du har fått, det ER noe magisk over den[;)] (bare vent å se)
ORIGINAL: RANDÅLF
Bare å sove med god samvittighet Lille Mille[:)][:)][:)] Må være et godt rede du nå[;)][:)] Den magiske dadoen må bare gi positiv test den
se der du du er jo halvveis alerede jo lillemille[:D] nesten da [8D] ja denne tiden er fryktelig seig pining,denne tiden kaller jeg for helvetesuka for oss prøverer....